Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 509

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
løeløe2008-12-19 14:46
Antall innlegg: 24

Hei Matias !
Takk for svar. Det kan godt være pC-en min som er feil. Dvs. jeg har kabel til min PC og sender trådløst ned til kona på sin. (Jensen). Vet at forskjellige antivirusprogrammer også kan forstyrre.
Unnskyld mitt uttrykk jeg driter i, men som uføretrygdet er det gøy å spille Scrabble. GOD JUL TIL ALLE !!! Jeg kommer nok igjen !

noran2008-12-19 16:28
Antall innlegg: 2

matias: det finnes faktisk mennesker som har så godt datakunnskaper, og så god kjennskap til egen nettoppkobling, at de vet hva de snakker om. Jeg er én av dem.

Ordspill er heller ikke det eneste nettspillet jeg spiller som er laget på denne måten, så det argumentet fungerer heller ikke. Jeg vet ikke med de andre brukerne som har klaget, men jeg er ikke dummere enn at jeg sjekker muligheten for feil hos meg selv FØR jeg klager på noe. Og i mitt tilfelle ligger feilen hos dere.

Dog forlanger jeg heller ikke nye servere, for meg betyr det fint lite om jeg mister poenger. Men jeg synes dere kan være hakket mindre arrogante.

matias2008-12-19 17:05
Antall innlegg: 1152

noran: jeg pleier å anta at de jeg svarer har lave datakunnskaper, så slipper jeg å forklare ting på nytt. Tydeligvis trenger jeg ikke det til deg :)

Det jeg er lei av, er de som klager uten å vite hva de snakker om, for så å kreve at vi løser problemet. Det er lite konstruktivt. Det er bedre å forklare problemet, og fortelle så mye som mulig om oppsettet sitt av datamaskinen/nettverket, for så å spørre hyggelig om noen har ide til å løse problemet.

Jeg skal ikke si at ordspill.no er feilfritt. Det er noen ganger hvor veldig mange har problemer samtidig. I tillegg er det ting som tyder på at selve spillet er mer krevende enn andre spill, at man trenger en mer stabil internettforbindelse (og datamaskin) enn ved andre spill - også mer stabil enn ved andre spill av samme type (men som er annerledes programmert). Hvis det er en feil - ja, da ligger feilen hos ordspill.

Jeg er forøvrig kun spillvert - jeg har ingen mulighet til å forandre spillet selv, vi bare videreformidler ting til administratorene.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?