Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 605

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Weronix2009-01-30 11:25
Antall innlegg: 338

Det e ikkje HEILT selvfølgelig! :) Eg ville ikkje ha arrangert en fest som va åpen for alle uten å sikre meg at eg ikkje satt med ansvaret viss nokke skulle skje. Ergo ville eg hatt med foreldrene... greitt nok at alfa og trymare virka som veldig flotte ungdomma som ikkje ville funnet på nokke dei ikkje har lov til, men kan vi vite det om alle?! Eg vil gjerne at alle skal få være med, men ville som sagt hatt med foresatte på dei som e for unge i tilfelle.

Forøvrig et veldig bra tiltak ja! Håpa eg rekke å få vært med eg og! :)
 
Anja832009-01-30 11:35
Antall innlegg: 148

Det må selvfølgelig ikke være alkohol på et sånn arrangement, og vi kommer uansett ikke til å stå for noen servering. Jeg regner jo allikevel med at endel kommer til å ha med seg alkohol. Og vi har ikke lyst til å nekte folk det. Man må kunne velge dette selv.

Og er veldig enig med Weronix. Vi vil ikke sitte med ansvaret HVIS noe skulle skjedd. På den måten er det jo tryggest hvis alle som er tilstede (iallefall utover kvelden) er myndige.

Skal snakke med Cammie i helga, så kommer vi tilbake med mer info.

Håper mange kan komme! Tror det ville blitt veldig hyggelig.
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-30 11:37
Antall innlegg: 244

Så langt unna :(
 
johndoe2009-01-30 12:07
Antall innlegg: 54

Jeg synes at barn og ungdom skal få være med voksne hvis de vil. Det er alles ansvar at festen går for seg på "sømmelig" vis. Hvis ungdommene vil skeie ut er vel ikke ordspillfest rette plassen. De ungdommene som gidder å bli med de voksne på dette tror jeg vi kan være trygge på. Høres hyggelig ut med ordspillfest, selv om jeg nok er for langt unna Horten.
 
Tino - Ikke medlem lenger2009-01-30 12:45
Antall innlegg: 33

Synes dette er ett flott tiltak. Regner med å komme hvis det blir noe av. Er vel like greit at de mindreårige tar kvelden litt tidligere enn de voksne hvertfall. Kun voksne etter kl 21 f.eks.
 
annhetty2009-01-30 13:04
Antall innlegg: 86

Veldig bra at noen foreslår hyggelige ting. Jeg bor i SAndefjord, så Horten passer bra for meg. Til dere som bor langt unna: det er jo bare å arrangere en annen sammenkomst nær der dere bor. Men synes vel at dette bør være for voksne over 18 år uansett. Håper dette blir noe av.
 
emmy2009-01-30 14:21
Antall innlegg: 44

men kan dere prøve å arrangere dette i ferien? det er veldig langt til horten fra stavanger hvis vi bare skal reise der en helg
 
Smurf94 - Ikke medlem lenger2009-01-30 14:25
Antall innlegg: 101

Dere snakker langt unna? :-)
 
Rabiaz2009-01-30 18:49
Antall innlegg: 897

Syns ikke alkohol trenger å være et nødvendig onde. Man kan faktisk si at det er en alkoholfri kveld. Jeg vil gjerne at både Alfa og Trym skal være med, siden begge disse er mer modne enn mange andre myndige her inne.

Pluss.....horten? Det er jo sååå langt unna for oss som bor i Tigerstaden :(
 
Weronix2009-01-30 19:04
Antall innlegg: 338

Eg syns ikkje det går an å klage på beliggenheten når nokken e villige til å lage til fest... då må man heller lage en anna fest seinare som passa for dei i Oslo for eks... men Horten e vel ikkje SÅÅÅ langt unna Oslo!? Kan skjønne at dei får stavanger, tromsø og trondheim klaga litt men ;)
 
cammie2009-01-30 19:20
Antall innlegg: 189

Jepp, siden vi bor i Horten må vi organisere det her :) Fra Oslo tar det ca 1 time med tog, buss etc.

Vi ønsker i utgangspunktet ikke å ekskludere noen aldersgrupper, men vi er nødt til å påse at arrangementet følger de retningslinjer som gjelder ved slike treff- dvs alkohol/ikke-alkohol, barn under 18 år med eller uten foresatte etc.

Men dette skal vi komme tilbake til :) Det er ihvertfall veldig hyggelig at responsen ser ut til å være god!!!
 
Pus_18082009-01-30 20:46
Antall innlegg: 20

Syntes Horten er et bra sted jeg:) Det er på en måte østlandets midtpunkt; ca. 1 t fra Oslo, ca. 1 t fra grenland(telemark), ca. 1 t fra fredrikstad...
For en gangs skyld er det noe som ikke skjer i Oslo...

Og ja, jeg syntes at alle som vil skal komme, både over og under 18 år:)
Jeg har ingen problem med alkohol på slike arangementer, men hvis man setter en aldersgrense på 18 år, tror jeg folk nesten føler at de må ha med noe..Alkohol hører til på "voksen"-fester...slik er det for mange...

Om det blir en fest for alle syntes på en måte ikke det burde være noen restriksjoner på alkohol, for det er mange som faktisk kan ta et par pils for kose seg....men siden det alltids er noen som ikke klarer å styre seg, så må man kanskje ha det?...
 
Weronix2009-01-30 20:57
Antall innlegg: 338

Men på den andre sida er det her kanskje ikkje et stort problem? Mindreårige barn vil vel ikkje få lov å reise til Horten uten at foreldrene er med uansett?! Eller? Bortsett frå dei som BUR i Horten då sjølvsagt! Men ja.. det her blir jo uansett opp til arrangør-"komiteen" å avgjere! :)
 
maranello2009-01-30 21:03
Antall innlegg: 300

Hva med overnatting til vi som vil komme fra Bergen? Er det ikke fult av turister....siden vi snakker om sommeren?...
 
Weronix2009-01-30 21:08
Antall innlegg: 338

sove utendørs?! ;) Vakje det snakk om ei strand her? ;)
 
Helle2009-01-30 21:19
Antall innlegg: 37

Horten er perfekt:)
 
Helle2009-01-30 21:21
Antall innlegg: 37

Det er 3 campingplasser i Horten og omegn hvis noen har lyst til å sove i telt! Der er det campinghytter og - hvis man bestiller i litt god tid!
 
maranello2009-01-30 21:41
Antall innlegg: 300

Ok... det er notert....
 
trymare2009-01-30 21:52
Antall innlegg: 871

Det er 27 mil fra stavanger til Horten, men tror vi skal greie det :)
 
Holger2009-01-30 22:59
Antall innlegg: 230

En dritings trymare er kanskje mulig å slå.
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?