Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 488 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Weronix | 2009-02-01 13:01 | |
![]() | Enig me deg rabiaz i at vi må respektere at folk enten VIL snakke/hilse, eller IKKJE vil det... På samme måte må vi jo berre respektere trådstarter sine meininga om å ikkje ville spille mot folk som ikkje helsa - det blir jo vedkommandes meining og problem. Det er jo ingenting som vi andre trenge å bry oss med, eller bli "ramma" av...:) Vil ønske alle en fin søndag! og god speledag, med eller uten helsing! :) | |
Indigo | 2009-02-01 13:12 | |
![]() | Enig med dere. Det jeg ikke aksepterer er spydighetene og uskelighetene på tilbakemeldingene. | |
Susanna | 2009-02-01 13:24 | |
![]() | I går spilte jeg mot ei som kjeftet og bar seg hele spillet fordi det var for lite vokaler, fordi hun fikk dårlige bokstaver, fordi jeg fikk begge de blanke og hun fikk både w og c. Blant annet. Til slutt sa hun at dette ikke er tilfeldig, og var i det hele tatt veldig både sur og sint. Har tidligere også opplevd spillere som mener at det ikke er tilfeldig, og ble sittende og lure litt på hva de egentlig mener med det? Nettopp fordi det er tilfeldig, vil man jo noen ganger få spill med perfekte bokstaver, og andre ganger får man bare dritt. Mener de at maskinen her holder med enkelte spillere og er imot andre? | |
benni2009 | 2009-02-01 13:53 | |
![]() | spør dem :-) | |
fredmol | 2009-02-01 13:55 | |
![]() | Kjenner meg igjen Susanna, har også hatt minst en slik. Banner og kjefter, og mener at "Det er ikke gøy å konkurrere på så ulike vilkår" - siden jeg får de blanke og han får bare konsonanter. Det er bare å jatte med til dyrlegen kommer. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 14:21 | |
![]() | Fredmol: dagens!! :D :D :D | |
Indigo | 2009-02-01 14:44 | |
![]() | Er d virkelig noen som holder på slik altså?? jammen kjære vene, det er da hver sin gang å få vokaler, konsonanter og blanke brikker. Det går da ikke på person. Uansett kan man ikke ta motspilleren for det. :D | |
OrdRangutang | 2009-02-01 16:08 | |
![]() | Å sette ting på spissen er ikke akkurat uvanlig i en diskusjon, man legger seg gjerne på trådstarters nivå. Dere "nøytrale" har det jammen bra her i livet, kan gå inn i alle slags diskusjoner og komme godt ut av det. Og er dessuten eksperter på å få siste ordet. | |
Seierherren - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 16:16 | |
![]() | Ja fy faen, moderate jævler. Takke seg til at det ikke bare er slike som dere her i verden, for da hadde det ikke vært mye krig og ufred. Tenk hvilke konsekvenser DET hadde fått for actionfilm-industrien! Og så kommer dere GODT utav det i tillegg. Det er for jævlig. | |
Kirsti | 2009-02-01 16:43 | |
![]() | Indigo skrev: "De som ikke har truffet på de som er ubehagelige, er heldige." Jeg vil snarere si det stikk motsatte - de som har truffet på de som er ubehagelige, er uheldige. Jeg vet det finnes kjipinger her – har da lest klagene i forum – og det er synd og unødvendig (og også helt utforståelig at noen føler behov for å slenge dritt til andre), men etter å ha spilt nærmere 3000 spill med gud og hvermann her har jeg ikke opplevd en eneste ubehagelig kommentar. Jeg hilser og takker for spill, men det er meg revnende likegyldig om motspiller gjør det eller ikke. Tullinger finnes overalt. Det ville vært underlig om de ikke skulle være her også. Fordelen er at sånne folk som regel blir fort lei og forsvinner. | |
Indigo | 2009-02-01 16:56 | |
![]() | Har dere lyst å ha siste ordet, skal dere nå få det for meg :D Dette var da heller ikke så mye å kommentere. Er du "nøytral" holder du ikke med verken den ene eller den andre. Jeg synes ikke jeg kjenner meg selv igjen her. Jeg har da meninger som alle alle andre. At jeg ikke liker kverulanter og ufin opptreden, det er noe helt annet. | |
Indigo | 2009-02-01 17:04 | |
![]() | Kirsti. Jeg ser at dere som er "heldige" og ikke opplever ubehag, har ranking fra oppunder 2000 og mer. Jeg spiller stort sett mot de som ligger under der. Det er ikke sikkert dere har truffet på drittsekkene da. Kanskje er det når man stiger i ranking at man oppfører seg rederlig :D | |
maranello | 2009-02-01 17:11 | |
![]() | <Sol inne.. sol ute>... kjent? selvsagt.... dette er et spill.. som en fotball kamp.... vi hilser og takker.... men noen ganger er det bare slik at man ikke tåler tapet... så går vi ut av spillet uten å takke... så???...neste gang jeg spiller mot samme motstander.. og alt er glemt.. man går videre... ingenting med høflighet eller noe sånt....å gjøre... | |
gompedyret | 2009-02-01 17:12 | |
![]() | Man driver vel ikke og menger seg med bermen på under 2000 i rank hvis man kan unngå det, det skjønner vel alle. *fiske* | |
cammie | 2009-02-01 17:18 | |
![]() | Hihi :) | |
Weronix | 2009-02-01 17:19 | |
![]() | Sjøl om eg har rank på over 2000, so spela eg veldig ofte mot dei som har under det, av den enkle grunn at eg aldri har nekta nokken inn på spela mine til dags dato. Så kan ikkje være berre derfor! Kanskje vi virka so tøffe at dei ikkje tør å være ufine mot oss?! hmm....:) | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 17:22 | |
![]() | Eller at dere har spilt så mange spill (= mange timer) at folkeskikken liksom bare har sneket seg sakte inn? Hilsen en i bermen :-P | |
Indigo | 2009-02-01 17:24 | |
![]() | Sikkert. =) Er det alle som svarer her inne som les alle innleggene skal tro? Viser til maranello.... Jeg har ikke sagt noe om å takke for spillet, og iallfall ikke gå inn igjen for å gjøre det :D Nei, jeg snakker om de som forlater spillet med å si jævla idiot. Det var det jeg skrev. Og så de som er spydige i kommentarene på forum. | |
cammie | 2009-02-01 17:49 | |
![]() | Enig at det er unødvendig å skrive "j.... idiot" i chatten. Men mulig det gikk ei kule varmt for denne spilleren, og det kokte over i topplokket. Ordspill vekker frem temperamentet (uff, hvordan skrives nå dette?!) på flere vet jeg :) Men saken er at slike kommentarer ser ut til å forekomme svært svært sjelden. Så da er det vel bare å tenke; Han/hun ble oppgitt, jaja. Og spille videre :) | |
maranello | 2009-02-01 18:22 | |
![]() | Det jeg skrev er på ingen måte en angitt situasjon, men i en generelt sammenheng.... | |