Spillrom
Sjiraffen | 8 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 493 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Grrrrrafffff - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 16:35 | |
![]() | for meg er nyttårssafta kl 3 | |
Seierherren - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 16:49 | |
![]() | Så klart, Rabiaz. Jeg farer ikke med tant og fjas. ;) | |
Seierherren - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 16:54 | |
![]() | Jeg må dessuten si meg enig med din observante nevøs treffende katalogisering av kvalitet ved hjelp av ekskrementanalogier. Bæsj er summen av alle de uønskede komponentene i mage/tarm-innholdet; skitne og uedle relikvier som må renses bort fra kroppen og tilintetgjøres ellers sendes langt nede på bunnen av det bunnløse havet ved hjelp av et intrikat rørsystem. | |
Rabiaz | 2009-02-01 19:24 | |
![]() | Hehe....jøss, er helt imponert av språkbruket ditt, Herr Seierherre! Men må si at det ikke er alltid det uønskede som kommer ut med bæsjen da...enkelte ganger går det litt for raskt gjennom systemet, og da kan endel næring mistes uønsket. Må også beklage ovenfor dem som syns denne diskusjonen blir litt vel usmakelig... ;) | |
gompedyret | 2009-02-01 19:28 | |
![]() | Din verbale utleggelsesevne vil nok være en pryd for enhver ekvilibristisk garde, Seierherren! Må innrømme at jeg er snørrgrønn av misunnelse på dere synestetikere, kanskje særlig den varianten datteren din viste, Miamaria. Det høres nemlig ganske stas ut! Med mindre noen nå har tenkt å prøve å overbevise meg om det motsatte med tåredryppende beretninger om en synestetikers beinharde hverdag, preget av voldsomme og uvelkomne eksplosjoner av farger i tide og utide. Her er forresten en liten test, om det er noen som har lyst til å prøve ut sine egne "evner": www.bbc.co.uk/scienc...he sia/see/ | |
Rabiaz | 2009-02-02 19:41 | |
![]() | Ok, nå har jeg tatt den testen. Ut ifra hva jeg forsto, så mangler jeg all evne til å se farger og form på abstrakte ting :( Æsj...jeg føler meg mindre verdt nå.... | |
vyxir | 2009-02-02 20:54 | |
![]() | Interessant test. Ser nok ikke farger, men "alt" er kartlagt, og hvis jeg må regne i hodet, tenker jeg alltid i legoklosser. Jeg blir gal hvis jeg er i en ukjent by jeg ikke har sett kart over, og hvis jeg kjører etter GPS'en må jeg alltid se et gammeldags kart etterpå for å se hvor jeg har vært. Har kanskje noe med det samme å gjøre? Og: lyd hører jeg fysisk - for musikk-kyndige: D-dur er behagelig varm, A-dur kald, E-dur og Fiss-dur alt for varme. Å gå fra en A7 til D-dur er som å løpe gjennom et iskaldt baderom og sette seg oppi et godt og varmt badekar. | |
miamaria | 2009-02-02 21:25 | |
![]() | gompe, det VAR stas for henne ... etter å ha tilegnet seg 38 dukker og bamser dabbet liksom interessen av. alderen hennes gjorde utslag etter hvert. - siste gangen hun gjorde et slikt "stunt" var for å skaffe minstebroren den etterlengtede toppgevinstbamsen på en lokal happening for barn. | |