Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 493 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Weronix | 2009-02-01 14:38 | |
![]() | Det var blikkboks som kommenterte min kommentar, så det skal fredmol sleppe skyld for! ;) Men her e jo mange ulike generasjona her inne då - alt frå 13 åringa som er en anna generasjon enn 20 åringa som e en anna generasjon enn 35 åringa som igjen er... osv... Så her er nok folk frå alle generasjona, alle samfunnslag, kjønn, livssyn osv. Dermed vil det alltid være folk som reagera annleis enn deg sjøl, og det må vi berre akseptere! :) | |
rbm | 2009-02-01 15:34 | |
![]() | Må nok dessverre si at jeg har opplevd mange "sure oppstøt"fra motspillere den tiden jeg har vært med..skikkelig ekle kommentarer.Men da jeg er såpass gammel ,kommenterer jeg aldri dette overfor motspilleren..bare konstanterer at dette er en spiller jeg helst ikke vil spille med igjen.Og sover like godt !!Det er så mange andre hyggelige folk her inne at det skulle ikke være noe problem å slippe unna disse som er "mindre"hyggelige.. | |
tyttebær | 2009-02-01 15:49 | |
![]() | har heller aldri fått noen sure kommentarer. Men mange er så kjappe med tfs og går ut av spillet så du rekker ikke å svare. | |
sjora | 2009-02-01 15:54 | |
![]() | Jeg har snart spilt 1000 kamper, og storkoser meg. De aller fleste her inne har folkeskikk, og er hyggelige. Men når jeg kjenner at hjørnetennene begynner å vokse, har det ikke noe med alder eller at man er nærtagen. .-)) Ønsker dere alle en fin kveld... | |
naeem | 2009-02-01 15:55 | |
![]() | kanskje det er du, Rabiaz, som alle opplever som frekk.... har du tenkt på det... ;-) | |
HanneH | 2009-02-01 16:10 | |
![]() | Naeem da, må ikke si sånt om Rabiaz, hun er jo veldig hyggelig å spille mot. Aldri sure kommentarer fra henne :) | |
Weronix | 2009-02-01 16:16 | |
![]() | hehe... kanskje naeem har rett?! Kanskje det e vi som "aldri møter dei frekke" som egentlig er dei frekke, vi berre skjønna det ikkje sjøl? :p | |
Grrrrrafffff - Ikke medlem lenger | 2009-02-01 16:17 | |
![]() | Ser ut til at de frekke er i mindretall. Frekkhet varer dermed ikke lengst. Men snart så kommer det nok frem av VitaePro reklamen at antioksidanter også reduserer frekkhet. | |
maranello | 2009-02-01 17:29 | |
![]() | Hvordan er det mulig å "skrive" sin frekkhet under spillet???... hvis jeg er sint.. behøver ikke mostanderen å vite det....herlighet!!!... | |
Rabiaz | 2009-02-01 18:28 | |
![]() | Har du noen sinne spilt mot meg naeem?? Hvordan kan du da påstå at det er jeg som er "de frekke". Må forresten takke HanneH for at hun forsvarte meg :) En lojal medspiller er hun. | |
Alfa93 | 2009-02-01 18:46 | |
![]() | Jeg er helt enig med HanneH, Rabiaz er bare hyggelig. Kanskje motspillerne liker henne så godt at de ikke klarer å være frekke? Der har vi svaret, vettu! | |
Rabiaz | 2009-02-01 18:58 | |
![]() | Hehe....den likte jeg :) Tuuuusen takk, så søte dere er!! Jeg blir helt rørt til tårer...snufs... | |
HanneH | 2009-02-01 18:59 | |
![]() | He, he, takk for det Rabiaz, men nå tror jeg nok Naeem mente det som en spøk da. Var i alle fall det jeg tolket det som :) | |
Rabiaz | 2009-02-01 19:10 | |
![]() | Tjoa....du har vel rett HanneH.....nå som jeg tenker over det, så har denne naeem skjeldent noe seriøst å si....hehe, ok nå skal jeg slutte å mobbe han...er tross alt han som betaler for nett-tilgangen min ;) | |
Weronix | 2009-02-01 19:28 | |
![]() | hmm... er det en kobling mellom Naeem og Rabiaz som eg ikkje har fått med meg?!?! ;) | |
naeem | 2009-02-01 21:33 | |
![]() | Rabia, for det første, jeg har spilt mot deg mange ganger... bare se på statistikken, vi har spilt 11 spill. 6-5 til deg. for det andre. Har jeg aldri noe seriøst å si?!?!?! til weronix, Rabiaz er lillesøsteren min, det er jeg som har fått henne hektet på scrabble... | |
nattlys | 2009-02-01 21:41 | |
![]() | Når blir det anegalleri her, slik at alle slektskapsforhold avdekkes? *humrer stille* | |
Weronix | 2009-02-01 22:30 | |
![]() | takk for info! ;) Då va nysgjerrigheten stilt for denne gang! hihi.... Og anegalleri hadde slett ikkje vore en dum ide! ;) | |
Slurvesara | 2009-02-01 22:45 | |
![]() | Jeg har heller aldri truffet disse frekke menneskene her inne. Selvfølgelig treffer jeg en og annen som ikke sier hei, men det er svæææært sjelden. | |
Rabiaz | 2009-02-02 09:46 | |
![]() | Men jeg definerer ikke dem som frekke, de som ikke hilser altså. Ja, det er naeem som intoduserte meg for ordspill, så han har alene skylda for min avhengighet. Han får betale når jeg skal begynne på avvenningsterapien. | |