Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 482

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
aaklem2009-02-07 18:27
Antall innlegg: 23

Vankel; Du MÅ jo ikke lese de trådene som du mener handler om uvesentlige ting. Selv synes jeg det er greit å vite hvordan andre tenker, også når det gjelder uviktige ting, som om man bør passe når motspiller bil utkoblet.
På forumet er det stadig diskusjoner om bagateller, og jeg liker faktisk å lese innlegg om alle tenkelige og utenkelige tema. Synes det er kos, jeg, at man ikke alltid trenger å være så saklig og seriøs, og at temaet ikke må være kjempeviktig for at man skal våge å ta det opp i forum.

Jeg tviler på at noen "bruker opp kreftene" sine på ordspillforum. Eller, sagt på en annen måte: Vil man være med å redde verden, tror jeg ikke deltakelse i ordspillforum er noe avgjørende hinder.

Weronix2009-02-07 18:30
Antall innlegg: 338

vankel har reist for å redde verden, og er ikkje lenger medlem her.....;)

men eg e stort sett enig med deg aaklem, er mange nyttige og unyttige diskusjona her som e morsomme å lese på! :)

Holger2009-02-07 19:52
Antall innlegg: 230

Når det står at noen er koblet fra, synes jeg det er mest realt å la egen tid gå uten å foreta seg noe inntil motstander har koblet på igjen. Hvis man bare passer, gir man seg jo selv et godt tidsforsprang.

cammie2009-02-07 20:22
Antall innlegg: 189

Enig med Holger!

TheOne2009-02-07 20:29
Antall innlegg: 57

Hvis man legger 1-2 ganger og motspilleren ikke har kommet tilbake er det jo greit å passe.

Karindi2009-02-07 21:17
Antall innlegg: 98

aaklem :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?