Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 462

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Alfa932009-02-10 23:19
Antall innlegg: 7771

Nei, nei, ikke smisk med majoren. Smisk med spillvertene! Det er vi som vanligvis sitter med posen.
Jeg kunne godt tenke meg en stor sjokoladeeske hver måned, femti nye meldinger i innboksen min hver bursdag (alle med navnet "gratulerer, Alfa, yndlingsspillverten vår!"), og hver jul forventer jeg at det står et stort kor utenfor vinduet og synger "Glade jul" for meg, alle sangerne skal selvfølgelig ha plakater hvor det er limt fast scrabblebrikker som danner ordene "god jul"...

Inger M2009-02-11 09:11
Antall innlegg: 64

Jeg må le!!! Ut å kjøpe parfyme, for jeg er faktisk tom!1

Edro2009-02-11 09:41
Antall innlegg: 331

men denne brikkemajoren ..sikker på han ikke er homo..de fleste med høy rank er jo menn.....:))

Inger M2009-02-11 09:48

Edro der sa du noe!!!..Bare å komme på det.. !!Dette må sjekkes opp!

Stigende2009-02-11 10:59
Antall innlegg: 285

Jeg tror definitivt majoren liker menn bedre enn kvinner. Jeg har gjort noen små eksperimenter for å finne ut av det. (Vil jo ikke slite ut ballkjolen til ingen nytte)

Jeg legger merke til at når motspilleren er en mann får jeg ALLTID drittbrikker etter en bingo. Mannlige motspillere får det BARE når majoren ikke er på jobb!

Mannlige motspillere kan også smigre seg til gode brikker under et spill, noe som aldri virker for meg. (Noen har gått så langt som til å erklære i chatten at de er homofile. Brikketilfanget øker betraktelig for mannlige spillere)

Den ene gangen jeg oppnådde gode postbingobrikker var da jeg påsto å være homofil mann ved navn Stig. Unødvendig å si at straks majoren fikk sjekket profilen min fikk jeg tidenes f-brikkehevn.

Jeg oppfordrer spillvertene til å avskjedige majoren. Ikke fordi han er homofil, det ville jo være diskriminering, men fordi han åpenbart forskjellsbehandler i håp om å oppnå (hm) personlige fordeler. Jeg foreslår å ansette en åpen bifil major neste gang.

johndoe2009-02-11 11:19
Antall innlegg: 55

kanskje majoren er en majorinne..?

Stigende2009-02-11 13:28

Majorinner begunstiger ikke homofile menn. Jeg har prøvd å si at jeg er mann, men bare når jeg er homofil mann blir brikkene vesentlig bedre.

Så får vi se, da, om brikkeflaksen blir bedre eller verre nå som jeg har avslørt majoren.... :D

Kirsti2009-02-11 13:40
Antall innlegg: 1946

At jeg kunne ta så feil! Her har jeg trodd at jeg lurte Brikkemajoren, når det i virkeligheten var ham som lurte meg! Mannen er jo en estet som belønner meg for å pynte meg i stedet for å sitte her usminket med bustehode og kaffeflekker på klærne. Og jeg som trodde jeg hadde en velutviklet "gaydar".

Det er bare en ting å gjøre. Jeg oppretter umiddelbart en ny profil under navnet "SexySixpackStian" og legger ut et bilde av en skikkelig smukkas. Se etter meg på topp ti, folkens!

Stigende2009-02-11 13:50

Beklager, navnet er allerede opptatt. (Ikke av meg! Neida, en skikkelig søt gutt. Plystre...)

Dessuten....... Tror du de på ti på topp EGENTLIG er menn, kanskje?

Hehe

Seierherren - Ikke medlem lenger2009-02-11 14:36
Antall innlegg: 104

Synes dere bør være litt forsiktige med å gjøre offentlige antagelser og synsinger om og rundt Brikkemajorens seksuelle preferanser.

De involverte bør nok belage seg på en ordspillfremtid der A-en dukker opp en gang i skuddåret, N-en bare er et hyggelig minne og E-en er redusert til en abstrakt ide om noe som kanskje en gang har eksistert.

Selv har jeg den største respekt for Brikkemajorens vesen og væren, og ønsker ham alt godt hva enn han måtte foretrekke å foreta seg på fritiden.

Stigende2009-02-11 14:50

Det er selvsagt snilt av deg å bekymre deg for brikketilstanden min, men jeg forsikrer deg om at jeg har intet at tape. Jeg opplever allerede det scenario du fremstiller, med a-er som et svakt minne, n, r og t er en lengsel etter barndommens uskyld, og e-er like fjernt som lottomillionen jeg aldri har fått.

Likevel medgir jeg at du har rett i at det er uheldig å spekulere i andre menneskers preferanser, særlig når de synes å være såkaldt skapelige sådanne.

Derfor trekker jeg tilbake alt jeg har avslørt angående majorens egenheter og beslutter å bruke tiden min på å registrere om det skulle inntreffe noen forandring i tildelingen som følge av de bemerkninger som allerede har falt.

Ønsker alle offiserer samt menige godt spill.

Edro2009-02-11 17:30
Antall innlegg: 331

Siden det var jeg som lanserte idèen om en homse- Brikke-major, må jeg bare som min siste kommentar si at det er flott å være homofil!!:)

Inger M2009-02-12 11:49

No tror i faktisk brikkemajoren eller majorinnen har ganda meg. Det har gått radig nedover siden i skreiv innlegget! Unnskyyyyyylllld!!!

tsw000 - Ikke medlem lenger2009-02-12 15:36
Antall innlegg: 114

Ja sånn går det - best å sitte helt musestille!

Stigende2009-02-12 17:28

Javisst er det flott med homofile!

Så lenge de (og alle andre) lar være å forskjellsbehandle folk.

(Selv aner jeg en liten forbedring i brikketilfanget etter at tråden kom opp. Kanskje Noen leser i forum og finner det best å dempe seg litt? Jeg skal si fra når brikkene blir gode nok til å overbevise meg om at det er kun tilfeldigheter....)

Stigende2009-02-12 18:43

...Og der var majoren tilbake på jobb, ja.

Tydeligvis suspendert under etterforskningen og tilbake til dom faller. Håper juryen kan nytte min spillstatistikk som bevis!

Det skal vanligvis ikke være trettiåtte f-er og nitten g-er i posen.
I rest my case.

LaBarca2009-02-12 19:44
Antall innlegg: 644

Jeg kan NESTEN sverge på at jeg fikk både W og W i forrige runde enda jeg ikke har hatt NOE med denne diskusjonen å gjøre... :-)

Stigende2009-02-12 23:31

Beklager, men det ser ut som jeg har brakt majorens hevn over alle kvinner, også de uskyldige som aldri har sagt et ord om han.

Men jeg syns det er lavmål å blande brikkene fra alle spill i samme pose, bare for å få nok av de ekle brikkene.

...Det burde bety at noen heldige (menn, selvsagt) har gode dager...

Hehe

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?