Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 529 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ø N | 2009-03-18 19:42 | |
![]() | Jeg har funnet ut, at vi skal være glade for at Gud ikke gir oss alt det vi ber ham om. | |
bestemoro | 2009-03-18 19:44 | |
![]() | hei rik007, gratulerer! sprekt for deg som er åtte år og fire måneder gammel! jeg tør nesten ikke spille med deg lenger, du lopper meg helt for poeng. men jeg er stadig glad for at jeg viste deg ordspill. her skyter vi bare med ord. klem fra bestemoro. | |
ohelene | 2009-03-18 20:11 | |
![]() | Spiller for det meste lynrask og brukar stort sett berre touchpad. På Panikk hender det eg hentar fram ekstern mus, men det går rimelig greitt med touchpod der òg. | |
Seierherren - Ikke medlem lenger | 2009-03-18 22:25 | |
![]() | Lilliann: Hvis det er så at dette er tilfelle, slik du beskriver, ja så bruker jeg faktisk mus. Så får sivhøner være sivhøner, med eller uten tenner. Jeg legger ordet klart nede til venstre og klikker der bokstavene skal, så hopper de opp av seg selv i sin enfoldighet. Holde-pekeren-over-ruta-d u-skal-legge-og-trykke-ak tuell-bokstav-på-tastatur et er også en holdbar framgangsmåte, men har vist seg negativt skjebnebestemmende mer enn en gang. | |
Isabel | 2009-03-19 00:51 | |
![]() | Og igjen, utrolig at det klarer å bli to sider av en slik tråd... ;) | |
Anjete | 2009-03-19 01:06 | |
![]() | Isabel, du kan endre innstillingene så du får flere innlegg på en side, og da er det ikke så utrolig lengre :) | |
Isabel | 2009-03-19 08:20 | |
![]() | Takk for tipset, langt nok uansett he he. :) | |
olapaloma | 2009-03-19 11:03 | |
![]() | eg likar best lynraskt, ( gjekk lenge før eg torde å prøva) og er heilt avhengig av musa, prøvde å spela på ei bærbar og det gjekk til dunders | |
Sydsklie | 2009-03-19 16:29 | |
![]() | Isabel: Trådene blir ikke kortere selvom du må kommentere at du ikke skjønner hvorfor de blir så lange. Synes du den er kjip, tåpelig eller.... så trenger du ikke å lese hele. Mye herlig humor i denne tråden og nyttige tips. | |