Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 329 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Sinabelle | 2009-04-18 11:07 | |
![]() | Sært, men artig!:) | |
Stigende | 2009-04-18 15:12 | |
![]() | Jeg tegner sekstall så det suser, og foten bryr seg ikke. MEN så har jeg hatt spesialtrening, kanskje det er derfor. Eller kanskje jeg bare er et overmenneske...... :D Prøv å sette pekefingrene mot hverandre rett foran deg. Sirkle UT med høyre hånd og INN med venstre, til pekefingrene møtes igjen når sirklene er fullført. Klarer du det, klarer du også tallene med sirklende høyrefot. Seriøst så er dette en treningssak. Feks er det vanskelig å sveive ned vinduet i bilen uten at hånda på rattet følger med, til du har gjort det noen ganger. Straks du har trent litt på "særarbeid" går sånt som en lek. Og dermed var teorien om overmenneske død. (fillern) | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-04-18 15:15 | |
![]() | Ah, derfor d ikke funker på meg.. Klarer de der finger-greiene også.. | |
Eiram | 2009-04-18 15:58 | |
![]() | Jeg skjønner ikke...jeg veiver rundt med foten og skriver 6 tall for harde livet, men den endrer ikke retning:( Jeg er høyrehendt, prøvde med venstre, da ble det kluss. Foten endra ikke bare retning, den svirra rundt som om den levde sitt eget liv. | |
barbara | 2009-04-18 17:43 | |
![]() | Det funker, eller ikke funker, ettersom man ser det, på meg. Foten skifter retning m. en eneste gang...()... Har noen av dere sjekket om dere er høyre eller venstre "øyet". Jeg er høyrehendt, men øynene mine sikter m. venstre. Og er man høyrehendt, så kan man allikevel prøve å skrive m. venstre, samtidig som man skriver med høyre, men i motsatt retning...det går litt tregt, men det går. Men det er selvsagt uleselig, det man skriver m. venstre, det går jo i feil retning, og bokstavene vender gal retning. | |
Alfa93 | 2009-04-18 18:54 | |
![]() | Den med fingrene funker ikke på meg lenger.... Men foten gikk etter noen forsøk;) | |
kj-s | 2009-04-18 18:56 | |
![]() | Det er en treningssak. Jeg trener 1 gang i uka, og der hører hver gang med oppvarmingsøvelser for å løse opp anklene, slik at de blir "uavhengige" Roterer dem hver vei og vipper opp og ned. Samtidig gjør vi forskjellige ting med hendene. (Helst motsatte ting). Etterhvert går det greitt, men noen strever selvsagt mer for å få det til enn andre, knytter hendene, tunga ikke rett i munnen osv. Tilsutt greier alle det, og er mer eller mindre avslappet. De som er kjeivhendt, og som blir tvunget når de er barn til å bli høyrehendt, har alle noen fortsatt svakheter med å gjøre fprskljellige ting med hø. (i stedenfor med den naturlige ve.) Derfor kan man på et eller annet vis aldri helt skjule at man er venstrehendt. (akkurat som om det skulle være noe å måtte skjule) | |
kj-s | 2009-04-18 18:57 | |
![]() | jeg glemte å skrive at det var STEPPING jeg trente. | |
Maisen | 2009-04-18 19:05 | |
![]() | Stigende, jeg kan køre hænderne/fingrene hver sin vej, men ikke dette med foden og sekstallet, så det er ingen vandtæt teori at det hænger sammen, men jeg tror nok det er en træningssag:-) | |
Majel | 2009-04-18 21:17 | |
![]() | Er nok ei treningssak, ja. Har ingen problem med å utføre dette "kunststykket". | |
Stigende | 2009-04-18 21:31 | |
![]() | Maisen: Da tok jeg feil. Men jeg tror begge deler gjøres på sammen måte, eller at man bruker samme teknikk for å lære å styre sine utkanter uavhengig av hverandre. | |
olapaloma | 2009-04-18 23:02 | |
![]() | har hatt selskap her i huset i dag (gubben er 60)der eg testa dette og alle sine høgrefot skifta retning, vart mykje moro og latter | |