Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 650

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Rabiaz2009-04-20 12:27
Antall innlegg: 897

Kjære Valpen, nå tok du innlegget mitt helt ut av sammenheng!
Jeg tror du vet veldig godt hvorfor jeg skrev det med privatlivet pluss det med hodet mitt på skakke. Syns du skal lese gjennom dine egne innlegg før du forteller hvor sårende andres innlegg kan være for deg!

Ha en fin fin dag :)

PS, takk skal du ha slengbukse, du vet jeg alltid har beundret dine gullkorn!

Valpen2009-04-20 12:39
Antall innlegg: 448

Det vet jeg ikke og det har intet i forumet å gjøre UANSETT

Det skjønner du godt om du tenker deg om.

Valpen2009-04-20 12:49
Antall innlegg: 448

Da får jeg vise til hva du skriver nok en gang og som deg henvise til et annet egnet sted for slike ytringer. ( nederst )

Hvis du har så mange tanker om hvordan jeg har det i privatlivet - og som du tror er bakgrunn for at jeg hevder det jeg hevder, så skriv det til meg i privat e-post. Jeg gidder ikke bli sår og lei meg men mener fortsatt at dine tanker om meg og mitt privatliv kunne du holdt unna tråden.

Her er hva Rabiaz skriver avslutningsvis i sitt hovedinnlegg

Jeg liker meg her. Så plzz......til dere som har sterke meninger om min religion eller bakgrunn, bruk heller vg-bloggen eller noe lignende. La meg få slippe å høre sånne ting her på min kjære ordspill.no....

Takk!

May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-20 13:08
Antall innlegg: 614

Jeg syns Valpen er veldig sårende med sine innlegg, før og nå..

Smartgirl2009-04-20 13:16
Antall innlegg: 184

Kanskje en ide å kutte ut hele forumet?
Jeg er her for å spille, kanskje dele en morsom eller dårlig vits. Blir ofte oppgitt over hva folk gidder å bruke tida si på å klage over og sutre på. Det finnes masse debattforaer på nettet for politikk og religion og preferanser for både dette og hint.
La ordspill.no være et spill, kos og hygge.

Ø N2009-04-20 13:27
Antall innlegg: 725

Jeg skulle ønske Spillverter / Forumverter hadde muligheten til å dele opp hva medlemmene hadde muligheten til å gjøre på Ordspill.no

Fult medlemskap = Fritt frem på alle tilbud som ordspill gir tilgang til.

Halvt medlemskap = Ikke lov til å skrive innlegg i forum samt kontakte andre medlemmer pr Meil eller Chat.

På denne måten så ville de normale menneskene på ordspill
sluppet å lese stort sett de samme avsporende oppgulpene
fra de samme medlemmene i tråd etter tråd slik vi
blant annet er vitne til i denne tråden.

Rabiaz2009-04-20 13:40

Helt enig, Ø N og ML!

Begynner å bli temmelig lei, jeg også.....denne tråden var om de temaene som har blitt tatt opp unødvendig i det siste, og så begynner noen å dra inn gamle tråder, helt uten sammenheng..!

Enkelte vil bare ikke forstå det opprinnelige budskapet i innleggene!!
Men, som trådstarter, velger jeg nå å avslutte denne tråden!

Og til Valpen: Jeg har desverre ikke så mange tanker om privativet ditt, desverre....ikke bli lei deg nå, men det er nok sannheten..!

Kos deg :)

baltez - Ikke medlem lenger2009-04-20 14:00
Antall innlegg: 1398

Hvem skal få fullt medlemskap? Og hvem halvt?

stabur - Ikke medlem lenger2009-04-20 14:11
Antall innlegg: 423

Til din trøst, Rabiaz, så er min erfaring fra plasser jeg har bodd (Norge, Spania og Frankrike) at fordommer nesten alltid grunner i uvitenhet kombinert med mangel på viten om sin egen uvitenhet. Og jeg forbløffes stadig over at evnen til å akseptere kristne fundamentalister er så stor i forhold til muslimske likesinnede! Jeg ser ingen hatske innlegg i avisen hva gjelder enkelte kristne trossamfunns manglende respekt for menneskerettigheter (homofili, syn på ulike utviklingshemninger etc...), derimot flommer det over av latterlige generaliseringer hva din tro angår. Hev deg over det, og fortsett og vis at muslimer slett ikke er snyltende, uvitende parasitter som enkelte (les FrP) gjerne vil fremstille det som.

Rabiaz2009-04-20 14:13

Tusen takk, stabur. Det varmer :)

Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?