Spillrom
| Sjiraffen | 1 | 
| Krokodillen | 0 | 
| Elefanten Turneringsrom  | 0 | 
| Innloggede | 1 | 
Mobilspill
| Pågående | 8 650 | 
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mymlen | 2009-04-24 13:49 | |
![]()  | Heia snømann - vakkert formulert!  Og LITT irritasjon er vel bare bra for blodtrykket - tror du ikke...?  | |
| Torill | 2009-04-24 14:00 | |
![]()  | Toleranse, empati, åpenhet, snillhet og godhet er anvendelig til det meste. Bortsett fra når man skal spille spill. | |
| Duppedingser | 2009-04-24 14:28 | |
![]()  | Det er sinnsykt irriterende når; - noen skriver ting i forum om ting som irriterer  | |
| Global | 2009-04-24 17:02 | |
![]()  | ØN "Parodien på begrepsforvirring er total, men beskrivende for det generelle kunnskapsnivået. Livet er for kort til å diskutere med folk som ikke har til hensikt å faktisk tilføre kunnskap i debatten. " Bøyer meg dypt i beundring og takker for at du brukte tid av ditt liv for å tilføre dette forumet kunnskap.  | |
| spurven | 2009-04-24 17:08 | |
![]()  | Ja, han som skrev en god del rundt år 50e.kr. Global forteller oss nytt - han var psykopat.... Jeg syns ikke han virker særlig det - har lest en hel del av han. MEN - Jeg tror ikke han kjente til ordspill. ... | |
| spurven | 2009-04-24 17:10 | |
![]()  | Åh unnskyld, det var brillebrille jeg ville svare og det handlet om Paulus, ikke ordspill.  | |
| Sydsklie | 2009-04-24 18:10 | |
![]()  | Godt sagt Torill. | |
| Ø N | 2009-04-24 19:56 | |
![]()  | Global. Bøyer meg dypt i beundring og takker for at du brukte tid av ditt liv for å tilføre dette forumet kunnskap. ------------------------- ------------------------- -------- Regner med ar du har dokumentasjoner på at Paulus var psykopat siden du brakte temaet på banen noe jeg faktisk gleder meg til å lese. Begrepsforvirring ? Ut ifra en forklaringsmodell kan vi si at psykopater er mennesker med uballanse i ego og superego funksjonene. Dette forklarer hvorfor personer i krise, i en kort periode kan fremvise psykopatiske trekk, men når krisen er over vise normalitet. Dette er ikke psykopater. Når adferden derimot vedvarer over år selv om det ofte bare er i gitte situasjoner, snakker vi om psykopater. Deres psykopatiske adferd ligger meget nær opp til virkeligheten, mens den hos normale ligger så dypt at det skal store kriser til før slik adferd blir synlig. Noe som også skiller psykopater og ikkepsykopater fra hverandre til tross for tilsynelatende lik adferd er det faktum at en ikke-psykopat vil angre på sin adferd, det gjør ikke en psykopat. Beklager hvis du oppfattet mitt innlegg som et angrep da det mer var ment som en kommentar på Begrepsforvirring der vi slenger rundt oss med påstander uten å dokumentere eller begrunne disse.  | |
| mista | 2009-04-24 21:03 | |
![]()  | Jeg skjønte det jafalch, men det var utrolig godt og få sagt det:-) | |
| jafalch | 2009-04-24 21:29 | |
![]()  | aim to please ;-) | |
| liselotta | 2009-04-24 22:10 | |
![]()  | Irriterende at ikke systemansvarlige kan komme opp med et blindebukkspill. Venter i spenning! | |
| Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2009-04-24 23:29 | |
![]()  | Såre enkelt, liselotta, du kan gjøre dette helt selv. Bare følg denne planen: 1. Du tar kontakt med en seter med geiter som har bukk også. 2. Du kjører dit opp på fjellet en vakker sommerdag. 3. Du har med deg et skjerf for å binde rundt øynene på bukken. 4. Så er du igang................. Lykke til !  | |
| liselotta | 2009-04-24 23:42 | |
![]()  | God erfaring med geiter og bukker du skjønner jeg......! | |