Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 329 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
fortuna | 2009-05-12 11:15 | |
![]() | Før logg Liselotta! Ikkje logg over kalorier altså, men ei lita treningsdagbok der du skriv rundetider eller antal repetisjonar på styrkesettet. Det er veldig motiverande å sjå litt framgang! Viss du vil vere avansert, bruk GPS og legg inn ruta di sånn at du kan rekne ut snittfart. Og for oss som ikkje er ville etter jogging på asfalt er det jo fint å bruke marka og fjellet. Eg syns det er like god trening, og 1000 ganger så moro, å gå i ulendt og utfordrande terreng enn å jogge i byen! | |
MerraDB - Ikke medlem lenger | 2009-05-12 11:39 | |
![]() | Beste tips for å gå ned i vekt er en passe stor porsjon havregrøt til frokost og så 2-3 kopper grønn te jevnt fordelt utover dagen! | |
liselotta | 2009-05-12 13:01 | |
![]() | Takk for alle innspill. Går forhåpentligvis sommeren i møte litt slankere i alle fall :-) | |
Rabiaz | 2009-05-12 13:06 | |
![]() | Grønn te er absolutt å anbefale...!! | |
heidihi | 2009-05-12 13:48 | |
![]() | Lydbok i øret som du bare har "lov" til å høre på når du beveger deg... har blitt mange treningstimer på meg! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-12 15:01 | |
![]() | Det vi vil vite liselotta er høyde og vekt..... Det er nok mange som mistenjer deg for å være normalvektig og kamre seg jålete over noen få ekstra kilo. Vet du ikke at gutter flest liker noen ekstra kilo. ... For det er vel mannfolka du slanker deg for ?......... | |
iejohnse | 2009-05-12 17:27 | |
![]() | Jeg er helt enig med baltez. Ikke lag noe stress av det! Finn noe dere trives med å gjøre og gjør det, gjerne sammen med noen. Spis ordentlig mat og kos dere. Jeg for min del er kanskje heldig fordi jeg elsker alt med fysisk aktivitet; jogging, skigåing, svømming osv, men jeg tro alle kan finne noe de trives med, det er det viktigstee! | |
Rabiaz | 2009-05-12 21:58 | |
![]() | Jeg må bare få lov til å si en ting ut fra egen erfaring: Det er utrolig irriterende å få tilbakemeldinger som "åh, glem slanking" eller "ikke bry deg om utseende" eller "nyt livet og spis alt" osv.....når noen faktisk HAR lyst til å slanke bort noen få kilo for sin egen velvære!! Dessuten syns jeg GULL kunne ha spart oss for sine fordommsfulle og ignorante innlegg i denne tråden!! Irritert :( | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-12 22:29 | |
![]() | Er jeg fordomsfull Rabiaz ? Eller er jeg bare ærlig og sier noe som alle tenker på men ikke tør si fordi det rett og slett er det første og enkleste folk flest tenker på og som er for "flaut" å nevne ? Har det vært en annen som hadde tatt min plass i dette forum med samme type meninger så ville jeg ikke ha ytret meg på samme måte. I samfunnsdebatten i dag har vi et liknende eksempel Nina K Monsen. | |
Kirsti | 2009-05-12 22:45 | |
![]() | Ja, GULL. Du har helt rett. Det første og enkleste folk tenker på når noen ber om råd til trening er helt sikkert å provosere muslimer. Men du er den eneste som er så innmari modig at du tør å si det. Hill, hill! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-05-12 23:18 | |
![]() | Enig - GULL er en kjempemodig sjiraff. Veldig veldig morsom er han også. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 00:37 | |
![]() | Var det Nina Karin Monsen som sa noe om at enhver kritikk mot et system vil alltid såre noen. Jeg er uenig i hennes synspunkter angående homofiles rett til å adobtere eller få egne barn, men hun har da ytringsfrihet. La oss tenke oss en sekt som hjernevasket mange menneskers sønner øg døtre gjennom flere år. Foreldrene greide ikke få kontakt med barna i løpet av disse årene. Barna levde utenfor sivilisasjonen, hadde gitt fra seg alt av materielle eiendeler og hyllet daglig sektens leder. Døtrene og sønnene ble tvunget til å ha sex med sektens leder. Når foreldrene prøvde å snakke til barna for å få dem ut av sekten så ble de såret over det og prøvde å fortelle foreldrene at det var egentlig de som tok feil. Da barna hadde lært at sekten var det høyeste åndelige alternativ. Så med andre fornuftige ord: sunn kritikk står over det at noen kan føle seg såret over kritikken. Med andre ord. Foreldrene kritiserte sekten | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 00:47 | |
![]() | -sunn kritikk står over det at noen kan føle seg såret over kritikken.- GULL = GULLKORN | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 12:18 | |
![]() | Han virker så intelligent og reflektert at han sikkert skjønner ironi også. Men er vi i ferd med å avspore debatten her? Liselotta: Skaff deg hund! Og spis min syltynne venninnes hjemmelagde knekkebrød istedenfor baguetter og potetgull: 2 dl store havregryn 2 dl sammalt rug 2 dl solsikkefrø 2 dl gresskarkjerner 1 dl speltmel 1 dl sammalt, grov hvete 1 dl linfrø 1 dl sesamfrø 1 stor ts salt Ca 7 dl lunkent vann Bland sammen til en skikkelig sørpe. La det svelle litt, smør røra utover med slikkepott. * 150-160 grader i varmluftsovn * To stekebrett med bakepapir * Ta ut brettene etter 35 min og skjær firkanter med en pizzarull. * La brettene bytte plass i ovnen og stek videre i 35 minutter * Hent bikinien ;) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 12:51 | |
![]() | Hverken bakepulver eller gjær?? Tror det kan bli i tyngste laget å spise for en stakkars pikemunn.... | |
bris1 | 2009-05-13 13:19 | |
![]() | Takk for oppskriften, kness. Og lydbok i bevegelse - genialt Heidihi! Avsporing: Hvor mange brukernavn har du GULL? (JamesO, Jerry1...... eller er dere ganske enkelt i slekt? | |
Rabiaz | 2009-05-13 13:35 | |
![]() | GULL: Du sier noe ALLE tenker på? Hvem er disse alle egentlig? Tviler på at våre medspillere her tenker at trådstarteren burde løpe naken i en moskee eller løpe fra steining i Iran..! Ånei, såpass sære tanker tror jeg IKKE min medspillere har! Dessuten syns jeg du viser utrolig liten respekt for våre medmennesker som faktisk er utsatt for steining og annen urettferdighet, og det er en del av deres hverdag, ved å latterliggjøre det på denne måten her på ordspill. Jeg forstår budaskapet ditt, om at slike brudd på menneskerettigheter bør fjernes fra vår jord, men dette er slettes ikke måten å gå frem på!!!! Forresten, hvis du noensinne har sett en muslim, så bør du vite at de ikke bruker turban eller no lignende! GET YOUR FACTS STRAIGHT!!! *Veldig provosert* :( | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 13:47 | |
![]() | Vel, det er vel vanligvis sikher som bruker turban da, men det finnes store menneskegrupper innenfor islam som og bruker turban, særlig i afghanistan, i tillegg til enkelte jødiske retninger, samt et utall stammer i Afrika. Det som er forskjellen er vel at sikhene må bruke turban, ifølge deres religion - for å skjule det lange håret, som de vel ikke har lov til å klipe! Ordet turban har derfor ingenting med noen religion å gjøre, det er rett og slett navnet på et type hodeplagg som fra tid til annen har vært utbredt i store deler av verden! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-13 14:04 | |
![]() | Hallo Rabiaz Disse innleggene om å løpe naken i en moske var ment humoristisk :-) baltez forklarer noe om mine tanker angående turban. da jeg synes turban er et så komisk hodeplagg (bl.a.) så nevnte jeg dette i denne sammenhengen med folk i bønn i en moske fordi bildet som kom fram da var så morsomt. Videre må du være klar over Rabiaz at det går an å se humoristisk på tragiske ting som f.eks. offentlig steining også. Her ligner jeg veldig på Otto jespersen. videre synes jeg det er ustyrtelig morsomt å tenke seg en kanskje litt uopplyst kar som tror han har fått verdens beste sommerjobb med å selge boken Sataniske vers på gata i Teheran. | |
liselotta | 2009-05-13 14:15 | |
![]() | Nope, høyden og vekta mi får du aldri :-). Men trenger/vil altså gå ned noen kilo, du får stole på min vurdering. Oppskriften til kness skal jeg prøve, og joda, jeg har hund, men den trimmer jeg med sykling. Masse trim for hunden, men mest deilig vind i ansiktet for min del ;-). Ang turbaner og muslimer, ytringsfrihet osv..... veeeel, mulig det er humoristisk ment, men av det billigste slaget spør du meg.... En ting til; jeg tror at Gull og Baltez er samme person, i alle fall eneggede tvillinger. Stemmer ikke dette?? | |