Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 679 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:06 | |
![]() | Nå er iallefall all tvil feid til side. Jerry1 og GULL må være samme person. Ekstra artig at GULL / Jerry1 liker å sammenlignende seg med Otto Jespersen. Å hildrande du for en likhet.... Skjønner at det er lite å finne på oppe i nord, men ikke ta alt utover oss siviliserte mennesker av den grunn! | |
bris1 | 2009-05-14 14:10 | |
![]() | baltez, hva får deg til å tro at det er lite å finne på her oppe i nord? Du faller vel ikke for fristelsen til å dømme alle over en kam......... :) | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:16 | |
![]() | Dere som sier slik kritisering av Islam ikke hører hjemme i dette forum. Da antar jeg dere er av den type mennesker som ikke løfter et hår en gang når dere ser at naboen er i ferd med å nesten slå ihjel kona si. Det å tie stille om noe er nesten likestilt med å støtte opp om noe. Jeg har valgt dette forum, hvorfor ikke ? Det er jo frivillig om man vil engasjere seg i en sak eller ikke. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:16 | |
![]() | Jeg dømmer ingen såvidt jeg kan se, og da kan jeg vel ikke dømme alle under en kam heller. Bare poengterer at å bo i Nord-Norge kan ha alvorlige konsekvenser for psykisk helse, noe vi har sett altfor mange eksempler på, dessverre. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:17 | |
![]() | baltez du tar utrolig feil angående denne Jerry fyren. | |
Maisen | 2009-05-14 14:26 | |
![]() | Stakkels GULL blev vist lidt såret, da der ikke var så meget bekræftelse at hente her og så sig nødsaget til at komme med anklager og insinuationer om anstændigheden og medmenneskeligheden til andre ordspillere. Og du omtalte dig selv som saglig? | |
matias | 2009-05-14 14:28 | |
![]() | For de som lurer, det er IKKE ytringsfrihet på ordspill.no. Å være på ordspill, inkludert forumet er et privilegium, ikke en rettighet. Diktatorer er administratorene, og spillverter som jobber på oppdrag for administratorene. Når det er sagt, bestreber vi oss på å være så rettferdige som mulig, men også at ordspill skal være en plass hvor flest mulig finner seg til rette. Det fører til at vi sensurerer provokative, rasistiske innlegg, selv om de skulle ha et ørlite mikrofnugg av sannhet i seg. At vi har unge spillverter som gjør en utmerket jobb, er noe dere også må leve med. Hvis ikke dere liker det, er det også lov å holde seg helt unna ordspill, ingen tvinger dere til bli her. Som sagt, finn dere et annet forum, hvis dere vil skrive hatefulle, rasistiske, ulovlige, trakasserende, truende, ... innlegg. mvh Mini-diktator Matias | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:30 | |
![]() | matias. jeg synes ikke språket ditt her virker voksent nok til å representere en spillvert. Og jeg antar at du sletter dette innlegget mitt så snart du ser det. Men kanskje noen leser det. | |
matias | 2009-05-14 14:32 | |
![]() | du er så søt når du tar feil, Gull, så jeg lar det stå... Og ja, jeg er bare en liten drittunge på 24 år | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:32 | |
![]() | Jeg vil anbefale spillvertene å lære seg litt mer om "profeten" Muhammeds liv fra en nøytral kilde. Jeg ble i alle fall grundig overrasket da jeg leste et fåtall sider om "profeten". | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:34 | |
![]() | Takk matias, men jeg er heterofil, og foretrekker å bli kalt søt av et annet kjønn, men takk skal du ha også for at du var modig nok til å la innlegget stå. Ikke alle spillverter er det. | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:35 | |
![]() | At det er mulig.. | |
Torill | 2009-05-14 14:37 | |
![]() | Matias - du er ung nok til å være sønnen min, men jeg må si at det var kloke ord!!! Hilsen en som er 100% mot undertrykking og 100% for ytringsfrihet. | |
Maisen | 2009-05-14 14:37 | |
![]() | GULL skrev: "Har nettoppp blitt utsatt for at en jente som kunne vært min datter i alderssammenheng slettet noen av mine saklige synsing og faktainnlegg fordi hun er spillvert her." Jeg vil anbefale GULL at lære sig norsk retstavning og tegnsætning. Dette skurrer - selv for en dansker. Reflektion og modenhed, derimod, tror jeg ikke er muligt at lære sig på kort sigt. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:42 | |
![]() | Velkommen tilbake May Lene! Holder med deg: At det er mulig... | |
karmensita | 2009-05-14 14:43 | |
![]() | Marhias sitt innlegg sier alt!! Meget klokt formulert, unge mann!! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 14:52 | |
![]() | Ja ja folkens. la nå bare de radikale msulimene styrte flere fly inn New.Yorks skyskarpere. | |
bris1 | 2009-05-14 14:52 | |
![]() | Ser ut til at GULL tror at dersom man ikke deltar i debatten han ønsker å føre så er man ignoranter. Grunnen er vel så enkel at de som uttaler at denne debatten ikke hører hjemme i ordspills forum = alle som har svart på innlegget. Vi bør vise respekt for spillvertene og ikke henge oss opp i alder. Alder er ikke synonymt med visdom og moral. Baltez, jeg synes faktisk at du uttaler deg nedsettende om folk fra Nord-Norge. Har vanskelig for å tro at du kjenner til majoriteten av mennesker fra denne landsdelen. Velkommen nordover en tur! | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 15:06 | |
![]() | Jeg må bare tilføye at jeg synes synd på folk som lukker øynene for den urettferdighet som radikal islamisme fører til i verden i dag. Dere skal ha det hyggelig og spille ordspill, men at naboen blir drept for å utøve ytringsfrihet vil dere ikke vite noe om, det blir for ubehagelig............... .................. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-05-14 15:11 | |
![]() | Takk Toril, du kunne nesten vært mora mi så gammel er du, og jeg er helt enig med deg i det du skriver. Her får jeg ingen støtte alle hetser meg, og alt jeg prøver på er å opplyse dere ordspillere om radikal islamisme og Islam og Muhammed. Om dere ikke er interessert i dette så behøver dere ikke lese mer i denne tråd. Er dere helt blinde for den tristhet som ligger i at islamske kvinner f.eks. i dagens Oslo blir nødt til å gå med heldekkende burka....... midt på lyse sommerdagene. Selv får jeg bare lyst til å rive av henne burkaen og si lev kvinne lev. lev....... Og ta kontakt med krisesenteret om nødvendig. En fast tradisjon på burka skal ikke rettferdiggjøres bare fordi det er en FAST tradisjon................ ... | |