Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 248

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mymlen2009-05-14 19:58
Antall innlegg: 701

Du GULL, jeg kunne ikke unngå å legge merke til en ting: når Scrabla listet opp medlemsvilkårene for deg her begynte du plutselig å kommentere fotoet hennes.
En slik avledningsmanøver kan være effektiv for å skifte fokus når noe begynner å bli vanskelig eller truenede. Barn benytter seg ofte av slike triks - men pleier raskt å bli gjennomskuet av oss voksne...

Rabiaz2009-05-14 20:02
Antall innlegg: 897

Hehe, det får meg til å undre hvor gammel GULL egentlig er....fatter ikke hva hensikten hans er egentlig..!

Syns du skal takke ja til naeemz tilbud, og spare oss andre for ekspertisen din!!

Slapp av, jeg lover deg, selv om naeemz egentlig er lederen i både A- og B- og alle andre alfabetet-gjengene, så skal han ikke skade deg. OK? Det er mitt løfte til deg, så ikke vær redd for å a dette privat med han :)

Scrabla2009-05-14 20:07
Antall innlegg: 2275

Det heter jo "Hvis fjellet ikke vil komme til Muhammed, så må Muhammed komme til fjellet"
Kan det tydes til "Hvis ingen vil diskutere denne saken i dette forumet, så finn et forum som passer til diskusjonen" ?

elinsnupp2009-05-14 20:15
Antall innlegg: 25

Hva i all verden denne diskusjonen havnet på ordspill forumet for i utgangspunktet, skjønner jeg jo ikke.
Men nå er det jo tilbud ute om en privat diskusjon, så da er det bare å henge seg på, om man søker svar. Og ikke bare vil komme med påstander, man vil ha klapp på skulderen for.
Forøvrig er det jammen mange diskusjoner her inne som jeg ikke ser helt linken til ordspill..

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:20
Antall innlegg: 664

Jeg ønsker å diskutere åpent slik at folk får ta del i diskusjonen.

Jeg har nok ikke lest mer enn bok 200 sider om Islam i mitt liv, men man får med seg så utrolig mye mer gjennom fjernsynsdokumentarer og nyhetssendinger gjennom mange år.

Hensikten min Rabiaz og May Lene er å drive med en del opplysningsarbeid. En reise på 1000 mil starter med ett skritt.

Og det ser ut som jeg bare blir mer tent på å gi ut opplysninger dess mer uopplyst og fordomsfull motstand jeg får.

elinsnupp2009-05-14 20:25
Antall innlegg: 25

Kanskje det er like greit at du opplyser deg sjøl først, så kan heller andre søke kunnskap på dertil egnede steder...

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:28

Javist har jeg tenkt å opplyse meg selv enda mer. Min søken etter kunnskap går mest på det åndelige plan og filosofiske plan. Den nedskrevne kunnskap er ofte utilstrekkelig.

kness - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:33
Antall innlegg: 1134

Gjesp. Du gjentar deg selv til det kjedsommelige, GULL....

Kan du ikke lese svarene du får, og respektere at ordspillere flest er oppvakte mennesker som klarer å orientere seg i verden uten din hjelp? Spar oss!

Kirsti2009-05-14 20:34
Antall innlegg: 1946

GULL, har det på noen måte falt deg inn at vi som gir deg "uopplyst og fordomsfull" motstand faktisk opplever _deg_ som uopplyst og fordomsfull – og at vi kanskje kan ha rett?

Du vet ingenting om hva slags kunnskaper vi andre sitter med om emnet, og er faktisk nødt til å akseptere at vi ikke har noen interesse av å diskutere dette med deg. Den eneste som har sagt seg villig til det, er du ikke interessert i å diskutere med. Det sier mye om graden av seriøsitet i dine "kunnskaper".

jafalch2009-05-14 20:35
Antall innlegg: 35

Det er ofte en fordel å holde sin søken på et åndelig og filosofisk plan. Jeg tror at trangen til å dele med andre i mange tilfeller burde lide samme skjebne.

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:35

Tviler ikke på at det er oppvakte mennesker her. Men den likegyldigheten som hersekr i verden i dag angående ytterliggående praktisering av Islam må det gripes fatt i. Og for at dette skal gripes fatt i og få flere mennesker interessert i å gjøre noe med dette slik at tykgdepunktet velter i riktig humanitær retning, nettopp, så er det nødvendig med opplysninger.....

mysteria - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:40
Antall innlegg: 1124

Jeg vil bare signere Kirstis innlegg:

"GULL, har det på noen måte falt deg inn at vi som gir deg "uopplyst og fordomsfull" motstand faktisk opplever _deg_ som uopplyst og fordomsfull – og at vi kanskje kan ha rett?

Du vet ingenting om hva slags kunnskaper vi andre sitter med om emnet, og er faktisk nødt til å akseptere at vi ikke har noen interesse av å diskutere dette med deg. Den eneste som har sagt seg villig til det, er du ikke interessert i å diskutere med. Det sier mye om graden av seriøsitet i dine "kunnskaper"."

mymlen2009-05-14 20:42

Enig med sist ærede taler! GULL bruker meget nedlatende og negativt ladete adjektiver om alle som ikke er enige med ham, mens hans egne motiver er edle, han er "saklig","opplysende" (hvorfor fikk jeg sånn plutselig sympati for mørket..?)"kunnskapssøken de" osv. Fint med høy selvfølelse GULL, hold gjerne på den - men begynn å LYTT litt. Mye å lære av det også.

May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:42
Antall innlegg: 614

Og jøss så opplyst vi blir..

Tror faktisk ikke jeg har lært noe annet enn at Gull/jerry1/jamesO er sykelig opphengt i religion

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:42

Dere har nok slengt dere på en mobbebølge mot meg. Men husk at uvitenhet fører for ofte til handlinger med negative konsekvenser. Derfor er opplysning viktig.

Hva vet egentlig dere om ytterliggående praktisering av Islam, dere som forsøker mobbe meg med innlegg her i dette forum ? Flere av dere påpeker at folk er så opplyste, men er det bare ord uten reelt innhold ? Utrolig mange mennesker lider i verden i dag. pga. ytterliggående parktisering av Islam. Og å mene at dette bør man ikke skrive om i et forum som dette, er å mene at dette tragiske som pågår, er det egentlig ikke så farlig at skjer.

Opplysning om hva som skjer endrer menneskers bevisthetstilstand. Og dess flere mennesker som er i samme bevisthetsstilstand, dess større innflytelse har disse på hva som skjer på jorda.

kness - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:43
Antall innlegg: 1134

Du har jo NULL å bidra med! Ingen blir klokere av å lese det våset du kommer med - i verste fall tvert i mot. Ta det innover deg!

ave - Administrator2009-05-14 20:45
Antall innlegg: 4986

Kanskje du bør se etter misjonsmarker andre steder enn her på "Ordspill", GULL?
Du finner vel noen frender i en eller annen politisk outsidergruppe.....

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:49

Kjære kness. Du er flink til å spille ordspill ingen tvil om det. Men at antyder at du ikke begriper at riktige opplysninger er avgjørende for samfunnsutviklingen er jo bare trasig.

Med andre ord. matematikk på universitetsnivå er jo NULL verdt for en 1.klassing .

GULL - Ikke medlem lenger2009-05-14 20:50

Nå må jeg dessverre avslutte. Trasig at dere er så negative. Håper lyset vil skinne i deres hjerter. :-)

mymlen2009-05-14 20:50

Jeg vet hvertfall mye om mobbing, GULL, og synes ikke du har noen grunn til å smykke deg med å bli mobbet her. Fra folkeopplyser til mobbeoffer? Det blir for dumt å ha så stort fokus på seg selv, når du påberoper deg sånn uselviskhet.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?