Spillrom
Sjiraffen | 24 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 24 |
Mobilspill
Pågående | 8 281 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bearo | 2009-05-15 21:19 | |
![]() | Fint dikt liselotta. | |
klara klok | 2009-06-22 10:11 | |
![]() | Gammel tråd, men jeg vil anbefale Slumdog millionnaire. Så en i går, og likte alt (kanskje bortsett fra den malplasserte Bollywood-slutten. Dessuten er "whatever Lola wants-Lola gets" en overraskende god film Jeg lånte den, og regnet egentlig med at den var en typisk fjortisfilm, men ble veldig positivt overrasket. Skriver ellers under på at "Livet er herlig" er en fantastisk film! En gammel fantastisk klassiker er også "Gjøkeredet" | |
Anja83 | 2009-06-22 12:09 | |
![]() | Jeg så "seven pounds" med Will Smith i går. En utrolig god film! Ellers ble jeg stor fan av Twilight etter å ha sett den. :) | |
HanneH | 2009-06-22 13:13 | |
![]() | Noen av de jeg har sett og liker best må være følgende i forskjellige sjangere: Nærkontakt av 3 grad (den har jeg sett minst 3 ganger, blir aldri lei) I den sjangeren kan jeg også nevne Stargate filmene som jeg synes er veldig bra. I krigsfilm klassen må jeg nevne Schindlers Liste og også Anne Franks dagbok. Ellers er jeg enig med de som før har nevnt Forrest Gump, også en veldig bra film. | |
Anjete | 2009-06-22 13:28 | |
![]() | For de som liker litt alternativ film må jeg få nevne "Underground" av Emir Kusturica. Fantastisk film der et hornorkester spiller en stor rolle! | |
Liddell | 2009-06-22 15:31 | |
![]() | Mange filmperler er allerede nevnt, men slenger på noen til. "Into the Wild" 2007. En herlig skildring av en ung gutts søken etter mening i en verden som ikke synes å passe ham. Sann Historie. "Låt den rätte komma in" 2008. Svensk film, den beste nordiske jeg har sett noen gang. Filmen har et vampyrtema, noe jeg egentlig ikke er spesialt fan av, men dette er alt annet enn en vanlig vampyrfilm. Gå ikke glipp av denne perlen selv om temaet ikke tiltaler! OBS: Ikke for barn, men heller ingen grøsser. "Magnolia" 1999. En grenseløst vakker film. Nok sagt. "Fargo" 1996. En av Coen-brødrenes beste. "Sann" historie om en mislykket kidnapping. Smågal og til tider brutal, men med en underfundig humor. "Perfume: The Story of a Murderer" 2006. Om en gutt som blir født inn i elendighet i en slum i 1700-tallets Frankrike. Overlatt til seg selv, og kun utrustet med en luktesans 1000 ganger sterkere enn noe annet menneske, starter han en bisarr jakt på noe uendelig vakkert. | |
Anja83 | 2009-06-22 16:02 | |
![]() | Skriver under på at "Låt den rätta komma in" er en utrolig flott film! "Into the wild" hadde jeg gledet meg utrolig mye til, men jeg syntes faktisk den ble litt kjedelig. | |
kateevig | 2009-06-22 20:43 | |
![]() | Er rett og slett veldig enig med liselotta og sjøløve! DET er gode filmer det:) | |
nalo | 2009-06-22 21:11 | |
![]() | The Englishman Who Went Up a Hill But Came Down a Mountain, ei perle av ein film med Hugh Grant -før han blei altfor påtatt dustete. | |
MyRuin | 2009-06-22 23:19 | |
![]() | jeg ble skikkelig skuffet over 'La den rette komme inn' jeg.. Synes historien var tynn og at det ikke skjedde noe... Muligens jeg må se den engang til.. | |
hegehalt | 2009-06-22 23:35 | |
![]() | "Changeling" - Sann historie og en utrolig bra film! | |
Arild25 | 2009-06-22 23:37 | |
![]() | "Hangover" - Knakende bra komedie! :D | |