Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 260

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ave - Administrator2010-02-28 23:29
Antall innlegg: 4986

Driter man seg ut ved å ha startet et spill og det egentlig ikke passer så får man betale for det; helt fortjent.

Mye kjipere når nettet streiker og resultatet blir det samme som over, men det er også en del av gamet....

Det hender også at hodet ikke funker som det skulle, og man taper, men det er en del av gamet det, og....

Innimellom er det mye leven her i stua jeg sitter og spiller, og jeg blir ukonsentrert og taper masse rank på det, men det er en del av gamet det og....

Så, da er det bare å brette opp ermene og gjøre en bedre innsats på et bedre tidspunkt...

Godt spill til alle!

Glory2010-03-01 01:07
Antall innlegg: 388

Ser overhodet ikke problemet, DanielK, og synes du har fått mange gode svar her. Eneste tidspunkt dette er virkelig ergelig er dersom ens egen nettforbindelse eller maskin svikter, men slik er da bare livet. Kan ikke gjøres annerledes, mener nå jeg...

Smokie2010-03-01 01:57
Antall innlegg: 2

Det er mange grunner til at noen kanskje vil avsluttet et spill som er startet. Jeg selv valgte å avbryte et spill etter at motstanderen kom med flere sjikanerende ord i chatten og kalte meg for mange stygge ting. Da avsluttet jeg heller spillet enn å sitte der å bli sjikanert når jeg egentlig hadde tenkt å kose meg med ordspill

ave - Administrator2010-03-01 08:09
Antall innlegg: 4986

hehe, så nå at trådstarter tok opp dette for snart 2 år siden.

Vedkommende har heller ikke vært pålogget på ca. et halvt år, så her svarer vi til hytt og blinde....

Kanskje gamle tråder bør forbli det? Heller åpne en ny og mer relevant tråd om evt. sammenfallende tema....

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?