Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 288

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Torill2009-05-22 14:29
Antall innlegg: 3664

Jeg må si det er litt kjipt av en som ikke liker spillverter å velge seg et nick som er så likt nicket til en kjent og kjær spillvert.

liselotta2009-05-22 14:35
Antall innlegg: 564

Litt kjipt? Joda. Eller litt sykelig spør du meg.

Sydsklie2009-05-22 14:42
Antall innlegg: 703

Jeg som trodde dette var deg med familie Torill. Nok en feil antagelse. Nå skjønner jeg hvorfor jeg aldri vinner når jeg spiller bingo - velger feil brett.

tungnem2009-05-22 15:55
Antall innlegg: 6

Bling bling, kanhende Toril likevel ikke har så tungt for det, men har skjønt at det ikke er noe poeng i denne tråden!
Hilsen deres nære og kjære Alfa 94 :)

Ps: vi (den glade familie..) funderer jo litt på hvorfor noen her inne er mer kjær og kjent enn alle andre? Tips mottas med akklamasjon og store fanfarer og en inderlig dypfølt takk til den som oppklarer dette for oss! Ds.

Torill2009-05-22 16:03
Antall innlegg: 3664

Jeg kan oppklare hvorfor jeg synes jeg kjenner noen her bedre enn andre. Et par av spillerne er jeg i familie med, min søster Helen og hennes datter Starey. Flere av spillerne har jeg møtt i levende live etter å ha blitt kjent med dem her, det har vært veldig hyggelig. Ellers liker jeg å spille med og snakke med alle slags mennesker. Men jeg synes det er litt mindre trivelig med med folk som skifter nick hele tida og som ikke kan stå fram med navn når de har noe på hjertet.

Håper dette var litt oppklarende alfa94 (Men jeg kan altså bare svare for meg sjøl)

mymlen2009-05-22 16:14
Antall innlegg: 701

Kjære deg, alfa94. Om du mangler "kjente og kjære" så er det vel nok av chatterom og andre arenaer du kan bruke til å rette på problemet? Har inntrykk av at folk flest her inne vegrer seg for å bruke tida til krangling og kverulering. (og et innsidetips er at DET er neppe måten å få venner på, heller...)
Lykke til!

meisa2009-05-22 16:36
Antall innlegg: 443

alfa94:
Du/dere har vunnet 11 av av 15 kamper, så jeg tror nok noen av dere har spillt før. Du utklasset meg og to andre (hvorav en hadde ganske høy ranking) i et 4-bords spill i går. Ser du fikk 84 i pluss på rankingen bare på det spillet. Da hadde du bare noen få spill bak deg!

Var det du som fikk 2 bingoer og 600 i poeng i ditt aller første spill, forresten? Det kan ha vært en av de andre "nybegynnerene" jeg møtte i går. For tiden har jeg problem med å se statistikken til spillere, så jeg får ikke sjekket din nå.

Jeg lar aldri noen bruke min profil når jeg spiller. Jeg synes ikke det er helt rett overfor de jeg møter. Det forventer kanskje en langt dårligere/bede spiller. Unnatak måtte være at alternativet var å bryte en kamp som var nesten ferdig (min datter spillte ferdig for meg på en annen spilleside en gang for lenge siden).

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?