Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 233

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ø N2009-05-26 21:54
Antall innlegg: 725

Jeg ville oppfattet det og rase at motspiller roser meg
som en bedre spiller som drar fra på poeng.

Men det og være blind tja OK litt unødig kanskje.

At motspiller kommer med utrykket sleip ville jeg oppfattet
som ros når det kom fra en motspiller som erkjenner
tapet med og bryte kampen etter kommentaren.

Men nå er jo jeg meg og du deg så jeg erkjenner uten problemer
at det er flere måter en kan velge og oppfatte ting på
men av prinsipp så velger jeg bestandig det
positive til det motsatte er bevist.

Ha en fortsatt topp kveld på Ordspill.no ;)

Esme2009-05-26 22:03
Antall innlegg: 19

Er for det meste positiv selv jeg :)
Ha en topp kveld du også.

May Lene - Ikke medlem lenger2009-05-27 08:10
Antall innlegg: 614

jeg stemmer for handleliste-funksjon!

Rabiaz2009-05-27 09:23
Antall innlegg: 897

Hvorfor ikke heller prøve å bli venn med disse uvennene dine? Alle trenger en venn, og kanskje nettopp han/hun egentlig trenger deg??

:)

grønnmann2009-05-27 13:53
Antall innlegg: 17

Hva med en fullkommen verden hvor alle smiler og elsker hverandre?

Eller alternativt en liste som kun er synlig for en selv og som kan aktiveres slik at en advarsel popper opp når en du har svartelistet ønsker å spille mot deg...

Ikke alle som lever fint med idioter rundt seg. Jeg for min del foretrekker å unngå dem. Mitt virke på Ordspill innebærer ikke å utvide min sosiale omgangskrets, kun spille, herunder opptre høflig mens jeg gjør det.

mammatilto2009-05-27 14:09
Antall innlegg: 101

Baltez, jeg og

Kvadrat - Ikke medlem lenger2009-05-27 14:14
Antall innlegg: 110

Jeg samler bare på perlevenner - de andre kan være perler, men er altså ikke i mitt kjede.

kness - Ikke medlem lenger2009-05-27 15:26
Antall innlegg: 1134

I løpet av nesten 10.000 kamper har jeg fått 3-4 sure kommentarer, så noe stort problem kan jeg ikke skryte på meg. Men jeg skjønner at andre kan ha hatt mer uflaks.

Ekstremt dårlige tapere kan det fort renne over for. I tillegg tror jeg det er en liten håndfull personer her inne som har moro av å slenge med leppa og være så ekle som mulig, og som fryder seg når de klarer å såre noen. Blir de utestengt, oppretter de bare en ny profil og fortsetter der de slapp. Så jeg tror en liste over uvenner fort ville bli uaktuell. Og så deprimerende! En LISTE over UVENNER!

Folk som skjeller ut motspillere, har det åpenbart ikke godt med seg selv. Men det er ikke DITT ansvar. Ignorér hatefulle og dustete kommentarer. Send eventuelt kopi av chatten til en spillvert. Ikke la disse smålige menneskene ødelegge dagen din. Fordi de fortjener det ikke.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?