Spillrom
Sjiraffen | 23 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 23 |
Mobilspill
Pågående | 8 281 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GreteSB | 2009-06-11 16:39 | |
![]() | Jeg kan en eneste vits: Det var Ingen og Dum som kom til en kum i veien. Da datt Ingen nedi og Dum ropte og skrek: Ingen har falt ned i kummen! Svar: Er du dum eller? Tror min eneste beundrer hva vitser angår er mitt barnebarn.. | |
mammatilto | 2009-06-11 18:54 | |
![]() | en egypters favoritt tv program? Mummidalen | |
tombola | 2009-06-11 22:28 | |
![]() | Riktignok er det vel lenge siden lønningsposen ble utdelt på arbeidsplassen, men den store 'Krokodillemedaljen'(?) må tilfalle Julinissen, synes jeg. Spenstig sak! Dertil moral til overmål: Hvite løgner lønner seg ikke, og man kan risikere å bli stående igjen avkledd. | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-06-11 22:34 | |
![]() | Norsken, svensken og dansken skulle se kem som hoppet lengst. Svensken tok fart og hoppet 1 meter, dansken hoppet også, men det ble målt dødt. Norsken gikk og kjøpte seg en is. | |
twiver | 2009-06-19 12:14 | |
![]() | Skjønnhetskrem Lille Per så sin mor stå foran speilet og smøre inn ansiktet med krem. - Er'e du driver med, mamma? spurte han - Jeg gjør meg vakker. Etter en stund grep hun en papirserviett og tørket kremen av seg. - Gir'u opp? spurte lille Per. | |
twiver | 2009-06-19 12:17 | |
![]() | En kineser sendte melding til sjefen: -Kommer ikke på jobb.er syk. -Når jeg er syk,pleier jeg å ha sex med kona.Da blir jeg raskt bra,svarte sjefen. Litt senere fikk sjefen ny melding: -Er mye bedre. DU har forresten fint hus !! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 12:20 | |
![]() | * Bumping. Det er ikke lov å ”bumpe” en tråd oppover listen ved selv å svare på sine egne innlegg. Bumpede tråder blir låst. | |