Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 276 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 15:04 | |
![]() | Ja, de pizzaene jeg lager er veldig kostbare da jeg bruker eksotiske ting som oliven, kapers, ananas, chilli osv, og jeg har alltid vært redd for å bruke for sterk varme pga at om jeg glemmer av pizzaen så går det fort til at den blir for mye stekt. Videre har jeg vifte i stekovnen som er spesiallaget for å få sprø bunn på pizzaen. Vifta setter jeg på de ca 3-4 siste minuttene av steketiden. Og den deigen jeg bruker krever så lang steketid hvis ikke fyllet skal bli for svidd. (Je bruker spesialdeig som er glutenfri) Videre bruker jeg mye olivenolje i fyllet før og særlig etter ferdigsteking for at pizzaen skal forbli fuktig og god. | |
Rabiaz | 2009-06-19 15:10 | |
![]() | Interessant observasjon: Gull og Den 9ende har samme matpreferanser mens de spiller ordspill, nemlig pizza.....hmmmm.....speku lere, spekulere.... ;) At de i det hele tatt liker å spise mens de spiller, og attpåtil samme rett... | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 15:19 | |
![]() | Den 9ende er en hyggelig kar, men jeg er ikke han. Vi er vel begge pizzaelskere. | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 16:06 | |
![]() | da har æ vært å endra hurtigspørsmålene.... under jeg spiser: pizza. Men når det e sagt.... kor står et at æ spiser pizza under kampene??? æ starta tråden med hva er det beste med ordspill. rabiaz nu tøver du nu? Gull du e hyggelig du også :) | |
HanneIL | 2009-06-19 18:25 | |
![]() | Det beste med scrabble er å legge en ufyselig bingo mot søstra mi. Helst et noe stygt ord over flere poengfelt. Den 9nde: hva slags dialekt er det du har? Nordre Nordland? | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 21:57 | |
![]() | æ e nu fra kautokeino.... en du HanneIL | |