Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 283 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ruschne | 2009-06-19 11:11 | |
![]() | Neida - hun smiler som junisolen Hun er like lite selvhøytidelig som deg og Baltez ( ifølge henne) TRUR EG | |
Ruschne | 2009-06-19 11:14 | |
![]() | Beklager Baltez når jeg sover, så sover jeg. Når jeg skriver så skriver jeg. Ad innlegget ditt er det like lite troverdig som at Regjeringen lover full syselsetting. | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 11:29 | |
![]() | God sommer! | |
Kirsti | 2009-06-19 11:33 | |
![]() | Hvem er "hun", Ruchne? May Lene, ikke forlat oss! | |
mymlen | 2009-06-19 11:50 | |
![]() | (Ruschne: det var bare en liten lek med det gamle ordtaket "en god latter forlenger livet" - og et langt liv med mye latter må da være helt okei? Ellers omgås jeg ingen her på ordspill jeg heller, da. Men leser Forum når jeg har tid og humrer litt innimellom) | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 14:36 | |
![]() | Petra: Hvilke media Baltez har tilgang til, er det nok en godt bevart hemmelighet. Men i tråden "Janteloven" skriver Vippe følgende: "Om noen kommer med spørsmål / innlegg som går på tvers av av det jeg kaller den "harde kjerne" sine meninger hagler det med nedlatende svar, hetsing, avsporing og ironiske tilbakemeldinger. Det oppleves som om det dannes en felles front mot enhver som tør å gå på tvers av forumets mest aktive brukere. Dette har økt i løpet av vinteren, og det er ikke alt som er dette nettstedet verdig etter min mening. Noen MÅ alltid slenge ut kommentarer - bare for å kommentere. Og, det er ikke de med flere profiler eller de anonyme som er de verste." I denne tråden lanserer GULL en ny definisjon: "De som de siste 30 dager har hatt 30 eller flere innlegg i forum". Søte, sarte og seriøse Baltez blir fryktelig usikker og redd for å si sin mening pga den harde kjerne som "sprer frykt i forum", Ruschne m.fl. antyder at det å omgås andre ordspillere er et hardcore-tegn... Noen ønsker å bli definert inn i den harde kjerne, andre går til harde angrep på den, og alle har sin egen oppfatning av denne "harde kjernens" funksjon. Av alle lattervekkende tråder Baltez har startet, må vel denne være blant de mest absurde! Ordspill er det eneste nettstedet jeg forholder meg til, så jeg aner ikke hvordan ting fungerer andre steder. Men jeg synes det har vært ubeskrivelig hyggelig å treffe andre med samme sære interesse for ord og scrabble som meg selv; de vokser jo ikke akkurat på trær. Når ble det dette noe negativt? Noen spiller fotball, andre spiller scrabble - begge deler er litt stusselig å drive med alene. Ordspill er en fantastisk nettside for ordnerder. Holder ikke det? | |
Ruschne | 2009-06-19 15:30 | |
![]() | HEI MYMLEN Bare le du. Jeg ler med deg ( og ikke av deg ) Hei Kirsti. Hun ?? Hund vel !!! | |
grønnmann | 2009-06-19 15:34 | |
![]() | "Noen spiller fotball, andre spiller scrabble..." Noen spiller begge deler, som meg.. dog ikke samtidig. | |
starey | 2009-06-19 16:03 | |
![]() | Jeg er en del av den halvblaute mantelen av ordspill. | |
HanneIL | 2009-06-19 16:10 | |
![]() | Dette skjønte jeg lite eller ingenting av. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 16:22 | |
![]() | HanneIL: Det er bra! For det er ikke noe å skjønne :D | |
ave - Administrator | 2009-06-19 19:36 | |
![]() | Jeg for eksempel, tror at jeg har kjerne........? | |
Scrabla | 2009-06-19 19:37 | |
![]() | Du er en/ei .... ja hva er det kvinnelige ordet for "kjernekar" ? | |
ave - Administrator | 2009-06-19 19:56 | |
![]() | Skal vi se, den varianten blir et "grepa kvinnfolk"......... og det ble dessverre et litt dårlig ordspill i forhold til KJERNEinnholdet i debatten her..... | |
Maisen | 2009-06-19 20:39 | |
![]() | Forsvandt tråden om Janteloven og den hårde kerne fra forum? Jeg kan ikke finde den... | |
mcsnurp | 2009-06-19 21:06 | |
![]() | Jeg vil også være med...oooøløøxxxiiii eller noe sånt. Ruschne - du minner mistenkelig mye om en del av den harde kjerne forresten... | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 21:17 | |
![]() | Her er den, maisen www.ordspill.no/foru...am p;page=1 | |
Ruschne | 2009-06-19 21:48 | |
![]() | Takk mcsnurp Ingen hard kjerne jeg nei Men jeg er forsvarsadvokat for alle dem som har innlegg og ytringer, og som blir klubbet ned av en samlet "hard kjerne" ganske så med en gang............. med det resultat at trådstarter ofte ikke gidder følge opp. Dette er vel ingen tjent med, så noen BØR tenke på sin egen reaksjon og tilsvar. Jeg har selv opplevd å bli så sørgelig alene mot et bombardement når jeg har tatt opp en sak. Jeg gir F......... i det, men for forumet som sådan er det et tap. Det er nå min mening. | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 21:54 | |
![]() | Fint å ha sånne venner som dæ Ruschne. Ska vi ta en øl? | |
Torill | 2009-06-19 21:54 | |
![]() | Ruschne og baltez og over 30 tusen andre er i ferd med å rotte seg sammen - hva skal vi stakkars beinharde gjøre nå da? | |