Spillrom
Sjiraffen | 23 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 23 |
Mobilspill
Pågående | 8 282 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Scrabla | 2009-06-22 15:22 | |
![]() | Takk Ø N | |
twiver | 2009-06-22 15:26 | |
![]() | Jeg vil gratulere Pakistan med seieren !!!! (så er denne tråden på rett spor igjen) | |
HanneH | 2009-06-22 15:29 | |
![]() | Gratulerer så mye fra meg og! Harnok til gode å se en eneste cricket match, men det er jo allikevel ikke hver dag noen går hen og blir verdensmester. En flott prestasjon uansett! | |
Rabiaz | 2009-06-22 15:35 | |
![]() | Gull sier: Criket er også en sport for folk som ikke er helt i form i likhet med bowling. Men alle må jo få drive med sunn fysisk aktivitet. Rabiaz sier: Herre Jehova..! Er det mulig..... | |
Sydsklie | 2009-06-22 16:25 | |
![]() | Skal ikke lage dette til en bowling tråd, men: For å få det perfekte treffet i bowling er du avhenig av å få ballen til å treffe riktig mellom kjegle 1 - 2 eller 1 - 3 med riktig vinkel. Da trenger du rotasjon i ballen for å få den til å svinge riktig inn mot midten. Du må du lese banen riktig: hvor mye friksjon (olje) osv. Har du da peiling på litt grunnleggende fysikk så er det mye enklere å finne den perfekte bane for kula til å få strike. En må selvfølgelige beherske tekninkken innen bowling. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 17:42 | |
![]() | Sjakk, bridge, poker også andre idretter for folk som ikke springer maraton under 4 timer. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 17:43 | |
![]() | Bare så du vet det Rabiaz, min pers på 800 m er 1.58.1 | |
Ø N | 2009-06-22 17:50 | |
![]() | En egoist er en som insisterer på å snakke om seg selv når alle andre vil snakke om noen andre. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 18:17 | |
![]() | Takk. Mitt ego er STORT. | |
bearo | 2009-06-22 18:29 | |
![]() | Kan godaste GULL fortelle kva idrettar på lavt konkurransenivå ein må ha god kondisjon i? Sjølvsagt forutan idrettar som er tilnærma reine kondisjonsidrettar. Og oppgave: Om ein lagar ei bowlingkule seks gonger så tung som ei vanleg ei, trur du ikkje den då vil oppføre seg rimeleg normalt ein stad med ein sjettedels gravitasjon? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 18:33 | |
![]() | I Norge har idiot vært en medisinsk betegnelse brukt av leger i gamle dager, på personer som ble ansett for å være tilbakestående. Mennesker med lærevansker, skrivevansker, eller lignede former for problemer fikk ofte denne betegnelsen. En idiot ble ansett for å være uhelbredelig, og ble ansett for å være bortkastet å bruke tid og ressurser på. Ordet blir i dag brukt som en nedsettende fornærmelse mot folk som gjør eller sier noe mindre intelligent. | |
Ø N | 2009-06-22 18:42 | |
![]() | Så det du prøver og si er at det er bedre å tie stille og bli mistenkt for å være en idiot, enn å åpne munnen og utelate enhver tvil. Konklusjonen min blir da dette: Man skal aldri nærme seg en okse forfra, en hest bakfra eller en idiot fra noen av sidene. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 18:44 | |
![]() | Ei bowlingkule 6 gonger så tung har og 6 gonger så stort volum og ein kan då ikkje rekna med å nytta same teknikken. | |
bearo | 2009-06-22 18:47 | |
![]() | Orsak. Eg hadde gløymd at bowlingkulemassen er fylt med det tungaste materiale kjend for menneskeheten. Ein kan ikkje bowla på månen. | |
GULL - Ikke medlem lenger | 2009-06-22 18:49 | |
![]() | Om då ikkje bowlingkula er laga av eit anna materiale med større densitet, då kan ho ha mindre volum. men dei internasjonale bowlingreglane krev at kula vert laga av eit spesielt materiale. Vidare må ein rekna med at bowlingkula deisar mykje meir omkring i den tynne atmosfære som finst på månen, om då ikkje bowlingkula til dømes vert slengt av gårde av ein snøvlande baltez. | |
twiver | 2009-06-22 18:52 | |
![]() | Dette handler da slett ikke om "Hurra for Pakistan" lenger.... Men mulig at trådstarter er fornøyd med at tråden hele tiden blir løftet til topps, slik at tråden ikke glir ut av startsiden.... I så tilfelle så kan dere jo bare fortsette...... | |
gompedyret | 2009-06-22 18:54 | |
![]() | Hvorfor ikke åpne en tråd om bowling hvis dere vil snakke om det? Grattis, Pakistan! Personlig synes jeg cricket ser like fjollete ut som amerikansk baseball, men ikke desto mindre er det en verdenssport, så skal man vinne et VM må man ha gjort veldig mange ting rett. | |
mista | 2009-06-22 18:55 | |
![]() | En og samme person her har forskjellige dialketer i innleggene sine!!Hva kommer det av? | |
trymare | 2009-06-22 19:03 | |
![]() | Merkelig tråd.. holder seg ikke til tema, helt løst... arkivere, og heller lage egen tråd om f.eks bowling..? | |
gompedyret | 2009-06-22 19:05 | |
![]() | Nok avsporinger. Skal dere skrive innlegg i denne tråden, eller en hvilken som helst annen, så la det ha en eller annen relevans for trådens tema. Takk. 5 innlegg slettet. | |