Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 761 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-01 16:41 | |
![]() | Var kun 5% fagorganisert i 1963 ? Lee H. Oswald var forøvrig kommunisttilhenger. Kanskje ble han lovet store summer av mafiaen for å trekke avtrekkern.............. | |
| bearo | 2009-07-01 16:43 | |
![]() | Samme logikk brukte mamma på meg ein gang! Eg innrømte at alle indisia peikte på at dei forsvunnede bamsemumsane låg i magen min, men nekta all kjennskap til korleis dei hamna der. Mi konspirasjonsteorigale mor stilte då spørsmålet; kven har tent på at bamsemumsane har hamna i magen din? | |
| GULL - Ikke medlem lenger | 2009-07-01 16:50 | |
![]() | Kanskje var det tråder fra kommunistiske Cuba sammen med mafiaen i USA som sørget for JFK`s bortgang. | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2009-07-01 17:32 | |
![]() | Eller kanskje det var handlingen av gal mann / morder på egenhånd? GULL: Prosentandelen var nok noe høyere i 1963, men ikke veldig mye. Noe tilsvarende LO finnes uansett ikke. LO har latterlig my makt og innflytelse, og har over 850 000 medlemmer i et land med 4,8 millioner innbyggere! | |
| stabur - Ikke medlem lenger | 2009-07-01 17:47 | |
![]() | Baltez: Den var faktisk ganske mye høyere i 1963. På midten av 50-tallet var 35 % av arbeidsstokken organisert, mens tallet i dag er 8 %. Det var spesielt Reagan som gjennom sine lovforslag bidro til at fagorganiseringen i USA dalte kraftig. Uten at dette støtter opp om GULL sine teorier LOL www.frifagbevegelse....27 4821.ece | |
| baltez - Ikke medlem lenger | 2009-07-01 19:09 | |
![]() | stabur: må innrømme; for dette svaret måtte jeg slå opp litt!! Jeg skrev i innlegget mitt 5 % av befolkningen, ikke arbeidsstyrken. Dette stemmer ganske bra: 16,1 mill organiserte på rundt 307 mill innbyggere! Faktisk så er 12,5 % av arbeidsstyrken i USA organisert per dags dato, tallet 8 % stammer fra privat sektor!! I offentlig sektor er det over 36 % organiserte, som dermed drar snittet opp til 12,5. Det høyeste tallet som noensinne har vært, var 36 prosent i 1945, og det har gått sakte og sikkert nedover siden dette, derfor er det naturlig å tro at i 1963 (sent på året til og med), var dette tallet vesentlig lavere enn de 35 % du nevnte! I dag, heldigvis, har fagforeningene i USA veldig lite innflytelse og makt.(kan noen snarest gjøre det slik i Norge også). Dette, som du sier, mye takket være den største og beste presidenten i historien, Ronald Reagan! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 00:07 | |
![]() | www.nrk.no/nyheter/v...1. 10916120 På tide å konspirere litt igjen ;-) | |
| ave - Administrator | 2013-02-17 10:28 | |
![]() | Et innlegg er slettet pga usaklighet utover det vanlige. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 10:38 | |
![]() | Neimen så flink du er til å støtte wstine hele tiden, men ikke andre ave. | |
| ave - Administrator | 2013-02-17 10:40 | |
![]() | Jeg forholder meg til saklighet, ikke personer. Jeg kjenner ingen av dere. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 10:45 | |
![]() | Tull og tøys ave. Det har vært mange innlegg mot meg for nouen uker siden du kunne ha slettet, men det gjør du ikke. Din tankegang er preget av kjønnsrettet støtte i forum. | |
| ave - Administrator | 2013-02-17 11:54 | |
![]() | Bare minner om at vi er flere som moderer forum. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 13:33 | |
![]() | Jeg kan ikke la være å kommentere dette, i og med det er jeg som er årsaken til usa sine paranoide utspill her. Tror du seriøst at spillvertene sletter innlegg ut fra hvilket kjønn forumskribenten har? Tro meg, jeg har fått sletta en rekke innlegg i løpet av årene, men det har ikke falt meg inn at årsaken skulle bunne i kjønnet mitt. Jeg har enkelt og greit tenkt at innleggene er upassende, provoserende, flåsete, personretta osv osv. Men for all del, neste gang jeg får sletta et innlegg, ja da skal jeg komme på banen og trekke fram kjønnskortet umiddelbart! Tusen takk, usa, for at du påpekte denne forklaringen. Forresten; hva syns du om kjønnsretta telefonoppringinger da? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 13:43 | |
![]() | Men nå tilbake til temaet; konspirasjoner! (forresten ikke så rent lite konspiratorisk innlegg fra usa, når jeg tenker meg om) | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 18:11 | |
![]() | Du er sprø wstine. | |
| ave - Administrator | 2013-02-17 18:18 | |
![]() | Jeg ser ikke helt hvordan den uttalelsen er en konspirasjonsteori? Ber om at det holdes fokus på det som var trådstarters idè med tråden. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 18:30 | |
![]() | Det er nok flere innlegg her som ikke følger trådens tema..... | |
| ave - Administrator | 2013-02-17 19:59 | |
![]() | Det er riktig observert, men nå ber jeg om at trådens intensjon følges. Ferdig talt. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 20:14 | |
![]() | Ha ha ja du er sannelig god ave (maria). Når det gjelder mordet på JFK så støtter jeg tidligere uttalelser her. Mafiaen gav Oswald saken i oppdrag og Fidel Castro var innblandet... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-02-17 20:44 | |
![]() | Fidel Castro har aldri gjort noe slikt! Hvorfor skulle han det? | |