Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 241

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
liselotta2009-07-08 23:48
Antall innlegg: 564

Gull: ja, alle har vel behov for å slappe av litt med ordspill osv..., Enig i det. Men tilleggsbehov som å kødde det til/forvirre/irritere ? Syns du det hører hjemme her? Full forståelse for det også?

Kirsti2009-07-09 00:53
Antall innlegg: 1946

GULL: Jeg skal forsøke å forklare hva jeg mente, siden du åpenbart ikke har forstått det.

Her har vi en person som har som "hobby" å opprette nye profiler som har navn som er varianter av andre spilleres brukernavn. H*n kaller seg ikke noe som tilfeldigvis ligner på andres brukernavn - han kaller seg først "Baltez Ø N" og så "bØNtez".

Hvis du hadde lest hele tråden, hadde du sett at Scrabla blant annet har skrevet følgende: "Etterligninger av navn med mulig hensikt å forvirre eller irritere vil også bli stoppet."

Poenget mitt er at dette medfører medarbeid for spillvertene, som må bruke tid på å sperre disse profilene og å gi vedkommende beskjed om at så er skjedd. Når h*n først har fått sperret én profil, oppretter h*n en ny slik at de må gjennom samme greia en gang til.

Du kan gjerne mene at årsaken til slik fremferd er et behov for å slippe unna karrierejag osv. Jeg kaller det å forsure andres hverdag med vilje. Hvis du synes jeg er ekkel fordi jeg mener det, er det helt i orden for meg.

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-07-09 07:18
Antall innlegg: 120

Enig med deg Kirsti!

GULL - Ikke medlem lenger2009-07-09 10:56
Antall innlegg: 664

Er helt enig i at det er frekt å opprette profilnavn som ligner på andres og kombinasjoner a andres profilnavn og det ikke er bra at dette gir merarbeid for noen.

Og det er bra at det reageres på dette i dette tilfellet bl.a..

Ville bare komme med en enkel liten kommentar om at jeg synes det er ekkelt gjort dersom man for ofte kommer med utsagn som f.eks. .. skaff deg et liv osv.... og at man skriver på en "godtatt" måte som sårer andre..

Når jeg i det siste har kommet med ekle utsagn noen få ganger så har det vært for å forsvare meg selv da spillvert ikke har slettet den andres innlegg, og det synes jeg blir noe annet.

la oss slippe for mye av dette.

GULL - Ikke medlem lenger2009-07-09 11:04

En annen sak. Videre er det jo mange som har samme navn. f.eks. Linda. Og da er det jo naturlig at vi får profilnavn som Linda, Linda1, Linda2, LindaM, LindaO, Lindagirl, Lindajenta, Lindapinda, Lillelinda, osv og det er jo helt greit da utformingen av profilnavnet ikke er gjort i ekkel hensikt.

Maisen2009-07-09 11:16
Antall innlegg: 177

Jaja, man har en mening til man får en ny.

Ø N2009-07-09 11:43
Antall innlegg: 725

Det er vell snakk om litt mer enn det og bruke navn på andre brukere som sitt profilnavn i dette tilfellet som det her er snakk om.

Hadde det vært snakk om en normal spiller så hadde det sikkert vært greit at denne spiller bruker det navnet han bruker.

Men da den eneste hensikten med navnevalget er og prøve og lage mest mulig kvalme og bråk før han blir kastet ut så kan en stille spørsmål med hva han prøver og oppnå og ikke minst hvem han prøver og ramme med tanke på hvilke navn han bruker i sine profiler.

For mitt vedkommende og helt sikkert også for baltez så hadde dette vært en helt grei sak hvis det var snakk om ett normalt menneske noe det dessverre ikke er i denne saken.

Ha en fortsatt god dag på Ordspill.no.

Ø N2009-07-09 12:52
Antall innlegg: 725

Jeg får kanskje definere hva jeg mener med
ikke normalt menneske.

I min verden så er det ikke normalt og sjikanere, komme med grove angrep, seksuell trakassering og på annen måte prøve og ramme medspiller hvis ikke medspiller spiller slik han ønsker eller hvis man taper kampen.

I denne saken så skjedde dette både i felles Chat og i privat Chat med de som på en eller annen måte ikke passet inn i denne spillerens verden.

Alle Nickene jeg vet denne spilleren har brukt har samme oppførsel blitt vist så jeg takker Spillverter / Forumverter for at dere sperrer ute og rydder opp slik at Ordspill.no skal oppleves som en koselig plass og være for alle.

Scrabla2009-07-09 14:35
Antall innlegg: 2275

... men, når jeg tenker meg om så er jo det å skrive "skaff deg et liv" ikke så pent sagt da Kirsti. Ordspill er jo vårt liv:)

GULL - Ikke medlem lenger2009-07-09 16:38

Hei og hå. :-)

Kom til å tenke på at dersom TV3 skal lage et nytt suksessprogram med Big Brother, så kan de bare da seg en tur til dette forum og plukke kandidater. Det ville garantert blitt knall underholdning.

Fulgte litt med på det første Big Brother programmet da en fyr fra Bergen tror jeg vant, men siden virket det som om at det var bare slike råbarka alkoholkonsumerende ungdommer med et litt tvilsomt rulleblad og alle av samme type som ble utplukka som deltakere og interessen for programmet forsvant gradvis bortsett fra en mindre ungommelig tilhengerskare, da de som stod bak serien ikke skjønte at noe av hemmeligheten for å få suksess med et slikt realitykonsept er jo å få sammen flere Ulike typer mennesker. Når dette er sagt så har jo vi som spiller mye ordspill så absolutt en del til felles, nemlig ordspillet, og utifra det kan man jo også begynne å tenke på hva slags Andre fellestrekk i hverdagslivet vi har vi som spiller mye ordspill.no. ???

Maisen2009-07-09 17:33

Og der var h*n igang igen med en Ruschne2-profil.

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-07-09 17:57

Fins det bare én som er lang? Fins det bare én som er kort? Fins det bare én som er morsom? Fins det bare én som er plagsom? Fins det bare én som er som tuller litt?

Maisen2009-07-09 17:59

Nej da, det er du jo bevis på...eller?

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-07-09 18:01

Fins det bare én som ikke forstår?

Ruschne2 - Ikke medlem lenger2009-07-09 18:02
Antall innlegg: 22

Hva er problemet med min profil?? Har alltid brukt dette nicket, og jeg liker det. Er jo tross alt etternavnet mitt!!

nabodama2009-07-09 18:04
Antall innlegg: 119

Mulig at jeg ikke forstår, men hvorfor er "noen" her inne når han ikke spiller, men bare kverulerer i forum ?

Maisen - ja nå er han jaggu igang igjen :( utrolig at det går an ....

scapegoat - Ikke medlem lenger2009-07-09 18:04
Antall innlegg: 225

Hehe.
Dagens.

Maisen2009-07-09 18:07

Det er efterhånden blevet helt umuligt at bruge forum, desværre.

Du kan tage det helt roligt Ruschne2, dit lille stunt blev observeret selvom det blev slettet ganske raskt.

Ruschne2 - Ikke medlem lenger2009-07-09 18:08
Antall innlegg: 22

Hvilket stunt?

Den 9nde - Ikke medlem lenger2009-07-09 18:14

Hvilket stunt?

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?