Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 405 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
ave - Administrator | 2009-07-27 20:59 | |
![]() | Du bekrefter at du seiler under flere flagg, 9nde? | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-27 21:05 | |
![]() | Spør du? Samme som æ skulle skrevet den her setningen: "Du er en stor tuling??" E faktisk halvfinsk så ja seiler under flere flagg. Det norske, finske og ikke minst det samiske! Leve fellesskapet og det flerkulturelle samfunnet. Så "hvorfor" måtte den beste mobbes ut av en fra "vokterrådet"? Er det tråden dreier seg om? | |
Ø N | 2009-07-28 01:47 | |
![]() | At regelverket på Ordspill.no har blitt debattert ved flere anledninger er en kjent sak da det er åpenbare mangler ved dette regelverket noe de aller fleste på Ordspill.no er enige om. Men jeg kjenner ikke til at noen av de beste ordspillerne har blitt omtalt eller mobbet i noen av disse trådene. Kanskje Den 9nde kan komme med en forklaring på hvem av de beste ordspillene pr.26.07.2009 som har blitt mobbet ut av pallen og Ordspill.no. | |
erika111 | 2009-07-28 02:07 | |
![]() | er vi ikke her bare for moro da ??? | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-28 06:55 | |
![]() | Til Baltez Ø N: æ skjønner ikke spørsmålet til trådstarter. Derfor æ spør ka tråden handler om. Æ har ikke sagt at noen e mobbet ut av vokterrådet her, men spør om e det det tråden handler om. Vet du ikke Baltez Ø N ka dette tegnet betyr: "?" ? Altså æ spør. Men du kjenner ikke til noen som e blitt mobbet ut... da har nu noen svart tråstarter og tråstarter e vel fornøyd da? | |
Torill | 2009-07-28 10:26 | |
![]() | Hvem er egentlig denne Baltez Ø N??? Kan ikke si jeg har sett han her på en stund. | |
Ø N | 2009-07-28 11:46 | |
![]() | Jeg vet godt hva tegnet ? betyr Den 9nde. Tegnet ? betyr mange ting i min verden men jeg kan ta to betydningene av dette tegnet for deg. I ett tilfelle betyr det at noen spør om noe mens i ditt tilfelle så betyr det at du kommer med en direkte påstand om at noe har skjedd og at det er dette som debatteres i denne tråden. Altså du kommer slik jeg oppfatter og leser deg med to direkte påstander noe jeg svarer på i mitt innlegg til deg. Men hvis ordleggingen og tegnsettingen din er feil da du egentlig mente og spørre om noe så må setningsoppbygningen utformes annerledes hvis påstandene skal bli til ett spørsmål. Så siden dette var ett spørsmål om trådens betydning så blir svaret at da har du missforstått da tråden i utgangspunktet ikke handler om dette men om ranking om rankingregler. Ha en fortsatt flott dag på Ordspill.no. Mvh: Ø N | |
Den 9nde - Ikke medlem lenger | 2009-07-28 19:08 | |
![]() | Her er hva trådstarter skriver i åpningsinnlegget: "Hvorfor er det slik at noen skal hetse på en slik måte at noen blir kraftig såret?" Tråden heter også "Hvorfor?" Så til trådstarter: baltez Ø N har svart. Ingen e blitt hetset slik at de er blitt kraftig såret. Eller har du fått svar? Tråden din handler ikke om det, men om ranking og rankingregler. Så nu vet du det. Svar har du fått på spørsmålet ditt hvorfor - men det va ikke det du lurte på.... Skjønner? | |
Ø N | 2009-07-28 20:11 | |
![]() | I utgangspunktet så er det to ting trådstarter lurer på Den 9nde og det er dette. 1) Er det noe galt med reglene til ordspill ? 2) Hvordan vil vi ha det i forum ? De aller fleste med unntak av en har svart trådtarter på om det er noe galt med reglene på ordspill og hva som er galt etter deres mening med disse reglene. Den ene som ikke har holdt seg til noen av spørsmålene til trådstarter svarte Kisrst og alle di andre bidragsyterne i tråden dette " Herregud.... begynn nu heller å spille enn å diskutere partybrukere, nygamle, gamlenye, topp 100, topp 50, topp 3, topp 3467, bingojagere, folk som ikke spiller med høy ranking, dass, e-postadresser. Dette skal jo bare være for gøy!!! Har dere det gøy eller e det så forbaska irriterende her inne at manblir grønn i trynet av reglene eller mangel på regler". Som du ser så har ikke dette noe med trådstarters to spørsmål og gjøre men kan kun kalles avsporing fra trådens tema da bidragsyter ikke ønsker og debattere de to enkle spørsmålene som trådstarter legger opp til i sitt startinnlegg. Men nå passer det faktisk og svare på spørsmål 2 fra trådstarter som lyder slik: Hvordan vil vi ha det i forum ? Slik jeg skulle ønske forumet fungerte er enkelt. Alle som ønsker og bidra i trådene skal lese hele åpningsinnlegget før de svarer slik at de vet hva trådstarter lurer på slik at unødige avsporinger fra trådens utgangspunkt på denne måten unngås. De innleggene som sporer av skal slettes slik av respekt for trådstarter slik at tråden holder seg på rett spor. Ha en fortsatt flott dag på Ordspill.no. Mvh: Ø N | |