Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 616 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-08-02 20:13 | |
![]() | maranello - du er hysterisk morsom :D | |
1-A - Ikke medlem lenger | 2009-08-02 20:23 | |
![]() | Ja hvorfor blir ikke folk som får H1N1 sendt til dyrlegen ? Det er jo tross alt SVINE-influensa. | |
Caz | 2009-08-02 21:31 | |
![]() | Har du Influensa a så merker du det!!! Du orker lite, ligger for det meste, har vondt i kroppen, kanskje kaster opp, svetter etc etc Klarer man å sitte oppirest, gjøre noe rundt om i huset, sitte på nettet og snakke med folk så har man mest sannsynlig en forkjølelse i stor eller liten grad. Svineinfluensa arter seg som en vanlig influensa, noen verre enn andre. | |
Britta | 2009-08-02 21:31 | |
![]() | Uansett.....HOST I ALBUEN.:))) | |
Torill | 2009-08-02 21:42 | |
![]() | Takk Caz, du svarte på det jeg lurte på. Jeg er egentlig ganske frisk når jeg sitter stille. Men så fort jeg rører på meg, får jeg feber. Og så var det de muskelsmertene da.... sikkert bare alderen som har begynt å tynge aldeles plutselig. Men så lenge jeg sitter helt rolig og spiller ordspill så går de jo bra. Hvis jeg blir verre får jeg heller konsultere en vetrinær, eventuelt en bonde. | |
Ø N | 2009-08-02 21:50 | |
![]() | Ble du berørt av en svinebonde når du var i Valdres her om dagen Torill ? | |
Torill | 2009-08-02 21:57 | |
![]() | Jeg var faktisk på et småbruk, hos noen venner som vurderer å anskaffe 8 griser neste sommer. Ellers har jeg ingen spesielt mistenkte som kan ha forært meg viruset. Antagelig er det bare en forkjølelse jeg frøs på meg i det harde klimaet der oppe. | |
Ø N | 2009-08-02 22:00 | |
![]() | Ja det er skummelt i Valdres både på den ene og den andre måten. Å sånn som hu ekspeditrisa på Samvirkelaget der oppe røyter a gitt. Men det er pent der da :) | |
Lindaen | 2009-08-02 23:11 | |
![]() | Skulle jeg få den, håper jeg bare jeg er frisk nok til å spille ordspill på senga :) | |
ajnor | 2009-08-03 00:10 | |
![]() | Godt sagt, Lindaen - du skriver det jeg også egentlig tenkte på! Har man ordspill, så går likevel dagene fort... ;-) | |
nattlys | 2009-08-03 05:24 | |
![]() | Ikke engang her er det svineinfluensa-fri sone. | |
angry-shoes - Ikke medlem lenger | 2009-08-03 09:57 | |
![]() | Norges Folk! Dette har Myndighetene under kontroll! Vår ærverdige Helseminister har nedsatt en kommisjon med eksperter som etter uker og dager med intensiv forskning har kommet fram til følgende: "Prøv å host i armhola, sånn! Så håper vi at ikke så mange dauer" Faren skulle herved være over. | |
lizabiz | 2009-08-03 16:43 | |
![]() | jeg er en som ble sendt hjem fra legen i dag med H1N1 og munnbind på meg... Smitten kom nok til meg på en av de to madonnakonsertene jeg var på forrige uke... Så jeg lever nå i isolat i eget hjem. Feberen varierer fra 37, 5 til 39 grader. Men det verste er hosten... Hoster så jeg brekker meg og det er ikke spesielt festlig.... Ellers er jeg også veldig slapp... Men ser positivt på det og blir sikkert frisk. Som legen sa så krever det bare handling for de som har lavt immunforsvar fra før... | |
meisa | 2009-08-03 17:29 | |
![]() | Hvor lang er inkubasjonstiden? Om jeg blir smittet, håper jeg at jeg ikke blir så elendig som jeg ble sist jeg hadde influensa, for 10 år siden. Jeg lå strekk ut i 9 dager og hadde over 40 i feber deler av tiden. | |
Liddell | 2009-08-03 18:13 | |
![]() | Nå er jeg skral og... men det er nok bare forkjølelse vil jeg tro. Jeg får følge regjeringens råd lell, og hoste meg frisk midt på armen. | |
twiver | 2009-08-03 18:17 | |
![]() | Hmmm nå begynner jeg faktisk å bli glad for at jeg ikke skal på Asylet 21.august :) | |
Torill | 2009-08-03 18:29 | |
![]() | Det er jo kjempelenge til! Og alle får utlevert munnbind og sterile hansker ved inngangen, for sikkerhets skyld.... | |
lizabiz | 2009-08-03 20:35 | |
![]() | Ikke at jeg vet sikkert hvor lang inkubasjonstiden er. Men jeg fikk den nok på en av madonnakonsertene som var tirsdag og torsdag. Ble syk lørdag. så ca 2-4 dager... | |
liselotta | 2009-08-16 17:46 | |
![]() | jaja, i morgen starter vi opp, så får vi nå se da om svineinfluensaen slår til i skoleverket..... | |
picassa | 2009-08-16 19:54 | |
![]() | I foelge en av helsestasjonene i Oslo er inkubasjonstiden bare 2 doegn. Har tenkt meg en tur til Norge om 1 1/2 uke.Gruer meg,for om man leser Norske aviser faar man inntrykk av at nordmenn er spesielt utsatt for denne influensaen.Ingen journalister ellers i verden har faatt mer ut av den i hvertfall.Det er jo agurknytt-tider :) Jeg driver aa trener paa aa hoste i armhulen. | |