Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 372 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
solur - Ikke medlem lenger | 2009-08-05 20:18 | |
![]() | Den harde kjerne i ordspill består ikke bare av Toril men av Holger og Kness og no'n få andre ess så resten - det blir mest litt dill | |
twiver | 2009-08-05 21:47 | |
![]() | Ei kjempesøt snelle fra Askim på ordspill hun er som en maskin blir det snart slutt? hun har jo møtt en gutt og blomstrer nå som en sjasmin | |
johndoe | 2009-08-05 21:58 | |
![]() | Så Solur har kom't hjem fra Syden mon tro han der nede var snyden men be'n om et dikt han er racer på slikt både rimet og rytmen og lyden | |
mcsnurp | 2009-08-06 00:33 | |
![]() | Mens bokstavmajoren tar seg en trall nærmer rankingens kurve fritt fall jeg hyler og ber mens motstanderen ler og rankingen går helt i ball - min opplevelse av de siste dagers ordspill...dvs det med motstanderen var selvfølgelig fri fantasi... | |
kness - Ikke medlem lenger | 2009-08-06 01:46 | |
![]() | En rampete lærer fra Drammen ble kjent som "Den synske madammen" Med uskyldig blikk og litt akrobatikk så hun kortene til alle sammen En nattevakt satt på et vaktrom og leste i ordlista "Fullform" om gjure og flæ og hm, pst og hæ Sjokkert skrev hun om det i forum | |
solur - Ikke medlem lenger | 2009-08-06 10:24 | |
![]() | Er johndoe min bror eller søster som med rimord sin storebror trøster med hint om at broderen fikk for mye berusende drikk mens h*n selv sitter hjemme og tørster | |
johndoe | 2009-08-06 12:05 | |
![]() | Mens småsøskna fryser i Norden drar storebror halvveis rundt jorden de tørster nok ei men av vann er de lei i regnvær og stormer og torden | |
picassa | 2009-08-06 14:54 | |
![]() | Ei ordspillgla' kjerring fra Nerja hoppa fra rekka paa ferja Paa vei til Marroko ble a fullstendig koko av bokstaver som i hodet hennes herja | |
Torill | 2009-08-06 15:26 | |
![]() | En brikkemajor fra det fjerne var utspekulet helt uten hjerne tilfeldigvis fikk jeg bokstaver til kroppdel og motspillerne ble ganske gærne | |
Alfa93 | 2009-08-06 15:44 | |
![]() | En dame fra Asker på vakt satt i forum en sen sommernatt hun sjekket turnering og mistet fiksering nå betaler hun mindre i skatt. (Neida, hun gjør nok ikke det, assa;P) | |
Scrabla | 2009-08-06 15:53 | |
![]() | En utflytta kis i fra Drammen ble lei av plaskedammen. Han flytta til syd og ga ikke en lyd før ordspill førte oss sammen :) | |
Scrabla | 2009-08-06 16:22 | |
![]() | Ei helsprø vertinne på ordspill er gift med en baker og døgnvill. Hun driver med tøys - når han går til køys. Den jenta er ikke snill. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2009-08-06 17:53 | |
![]() | Nu vil jeg bestige de høyeste bjerge At lykken der er, på det kan jeg sverge På de høyeste fjell og tinder Blåser sommerens milde vinder Derfra jeg reiser med utenomjordisk romferge | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2009-08-06 17:59 | |
![]() | Mer jordnær versjon: Nu vil jeg bestige de høyeste bjerge At lykken der er, på det kan jeg sverge På de høyeste fjell og tinder Blåser sommerens milde vinder Derfra jeg reiser med fantasiens ferge | |
Rakel | 2009-08-06 19:19 | |
![]() | Her var det jamen mye artig å lese - glad jeg startet den tråden. gleder meg til å følge den - håper den blir lang................... driver med salg av bolig - rekker bare å få spilt litt i blant - håper noen hjerneceller kan klare å produsere fler limerick med tida.. | |
twiver | 2009-08-07 00:38 | |
![]() | En spilleglad dame fra Skien synes kveldens turnering var vrien. Hun ropte og skreik, så twiver ble bleik, når hun ikke fikk lagt ut SORTIEN | |
Torill | 2009-08-07 00:57 | |
![]() | Hva er egentlig en limerick??? Mange gode her, twivers sistnevnte er et perfekt eksemplar med god rytme og rim på 1. 2. g 5. linje samt på 3. og 4. Enkelte lesere av forum har beklaget seg over at jeg har brutt denne gyldne formen i min tidligere postede limerick. Har egentlig ikke det, har bare pynta litt på den så den skulle passere sensuren. | |
solur - Ikke medlem lenger | 2009-08-07 07:30 | |
![]() | Sjiraffen har vondt i halsen elefanten er tung i valsen jeg sliter med limericken forbanner dobbelt-v-brikken men hvor er Jon Hervig Karlsen | |
liselotta | 2009-08-07 08:50 | |
![]() | En småbrisen mann i fra Grue satte hele bygda på hue ja UFO han så grønne mennene små - for litt hjembrent i kroppen er cluet Men mannen fra Grue sin frue ble så bister, så arg, måtte true Nå tar du til vett! Rører ei flere skvett Ellers ryker du ut av min stue! | |
solur - Ikke medlem lenger | 2009-08-07 09:02 | |
![]() | Og mannen fra Grue han sa nå kan jeg endelig dra så han tok seg en dram fant kofferten fram ropte hurra og dro der i fra | |