Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 777

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Bokoman2008-05-08 00:23
Antall innlegg: 16

FÅ MINUSSYSTEMET VEKK !!!!!!! Tull å trekke når du vinner et spill.mange av de såkalte dårligere spillerene pga. de har lavere rannking enn deg selv,er like gode eller bedre enn deg selv

dotse2008-05-08 11:48
Antall innlegg: 26

Dersom man ska fjerne "minussystemet" kan man ikke lenger kalle det en ranking. Da blir det i tilfelle en konkurranse i å splle flest mulig ganger.

Gretemidt2012-12-11 01:12
Antall innlegg: 19

Raser nedover stadig vekk, men krabber sakte opp igjen. Og da blir det jubel om jeg når enda høyere enn sist. Skikkelig skjerpende å spille mot de som er bedre enn en selv. Det har jo vist seg at det er en grunn bak alle poengene og stjernene. Synes faktisk oppriktig synd på "superspillerne" jeg har beseiret, de har jo mistet en uhorvelig mengde poeng. Riset bak speilet blir jo at jeg som tafatt impulsspiller neste dag møter "de store". Da kommer poengene mine ned igjen. Da må man skjerpe seg igjen. Og sånn er det jo i spill, mye går på dyktighet og resten på tilfeldigheter. Det er da bare morsomt og også noe av grunnen til at man kjapt blir hekta. Tap og vinn med samme sinn heter det jo. Spill er spill :-)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?