Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 160

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
HanneM2009-10-23 17:09
Antall innlegg: 12

Ø N:
Nå er det mulig vi går litt off-topic her, men det får stå seg..:-)
Hvis jeg husker spm ditt riktig, så lurte du på om hva Norge har gjort denne saken. For å svare deg enkelt og greit på det; Ikke nok! Nå sitter de der nede og får verken mat, medisiner (rett, riktignok), den juridiske biten er helt på trynet og de mangler legehjelp, uten at noe gjøres. Er det rett, synes du? Disse gutta må hjem, og få sin straff her. Dette sammensuriumet de blir utsatt for nå, strider mot menneskerettighetene.
Spm to, om jeg husker rett, var om ikke forbrytere skal straffes etter landets regler, der forbrytelsen foregår... Hadde det vært slik, hadde vi ikke hatt verken flyktninger, innvandrere eller asylsøkere. Vi sender IKKE hjem slike, pga at de da risikrer dødsstraff. Nå sitter disse nordmennene i Kongo, og får nettopp dødsstraff, men da gjøres altså ingenting.. Helt vanvittig at vi tar mer vare på andre borgere, enn våre egne.

Ø N2009-10-23 18:42
Antall innlegg: 725

Slipper denne saken jeg HanneM da videre debatt blir
en total avsporing fra trådens tema. :)

Men en ting er jeg 100 % sikker på og det er situasjonen for
disse to hadde vært den samme uavhengig av om
vi har ett kongehus eller ikke. ;)

www.youtube.com/watc...Fq xG-k_ueI

mymlen2009-10-23 20:53
Antall innlegg: 701

Tilbake til tråden: uten kongehuset hadde vi IKKE hatt prinsesse Ragnhild!
Og størrelser som Ari (- og Pia Haraldesen for den saks skyld) hadde fristet en misforstått og stusselig tilværelse langt vekk fra rampelyset...

For et mye kjedeligere land vi hadde hatt!! :))

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?