Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 312 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
margra | 2009-12-17 11:00 | |
![]() | når setter dere inn juletreet??? Har lyst å begynna no eg... | |
Anjete | 2009-12-17 13:16 | |
![]() | Lillejulaften ca kl 20: juletreet tas inn, lutefisken settes i ovnen, grevinnen og hovmesteren ses eller overses, huset pyntes, lutefisken spises og treet pyntes til slutt(gjerne klokken 01 om natten...) Så har jentene(på 29 og 32 år) ansvaret for å legge gavene under treet, og så drikker vi kaffe. Så legger vi oss og venter på at nissen kommer med strømper! Julaften: Kl 9.30 står jeg opp, og får med meg høydepunktene på tv: Snikker Andersen, Askepott, Reisen til julestjernen(spesielt når den gamle konen blir til dronningen, priceless!) og Donald Duck og vennene hans. Samtidig blir folkene i huset pynta til jul og både middagsbordet og kaffebordet blir dekket. Så er det en liten tur i kirka mens ribba står i ovnen og koser seg. Julemiddag med ribbe, pølser, surkål, rødkål, svisker, poteter og saus! Og noe godt i glasset... Så er det rett til kaffebordet, hvor vi fortærer daim-iskake og annet godt mens pakkene fordeles, en etter en. Utpå natten er det saltmat-buffet... 1.juledag: Kveite til middag 2.juledag: Klubb med pinnekjøtt og kålrabistappe! Hmmm, tror kanskje jeg gleder meg til jul! | |
lillemy001 | 2009-12-17 14:15 | |
![]() | Her blir huset pyntet til 1 des. Da er juledukene og nissene fremme og litt annet dill dall... er så mye som skjer i i des fra bursdag til julefester og mye jobbing, så da er det greit å ha pyntet litt og alle pakkene handlet inn og sendt avgårde, i år må jeg innrømme jeg var litt sen med å sende avgårde det som skulle sendes langt vekk.. Pinnekjøttet er handlet inn.. juletreet har me sett oss ut i skogen, så det blir vel hentet no te helgen. Og treet er ikke annet enn gran.. ikke noe er så godt som granduft i huset. Me skal i varmebassenget i år på lillejulaften så da blir det en god natt søvn på disse små som gleder seg til jul.. På dagen på julaften har me kokt graut og tatt med oss i skogen og samlet min og min mans familie. kost oss og bare slappet av.. mandel i grøten må og til.. Og litt tv-program får me også med oss.. Askepott er en selvfølge:) Håper dere alle får en riktig fin jul:) | |
Lenovo | 2009-12-18 18:25 | |
![]() | Persolig pleier jeg å vri av korken på alle flaskene som er kjøpt inn, for så å konsumere meg gjennom jula. Kan anbefales! | |