Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 237 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
veslefrikk | 2010-01-08 17:37 | |
![]() | Jeg? Har veslefrikk, og panikk funker OK for meg, så næ. Tror jeg mekker en profil snart for å øve meg på normal, vurderer. | |
Panikksklie - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 18:28 | |
![]() | Blir du da Normalfrik? | |
veslefrikk | 2010-01-08 18:31 | |
![]() | Hehe, noe sånt ja :) | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 18:41 | |
![]() | Var du nødt å opprette en ny profil for å se om du mestrer panikk? Nygamle hates her inne så pass opp. Men det ser ut som vokterrådet godtar det. Du kunne jo bare øvd dæ på uranket spill først, hvis ranking betyr noe for deg..... | |
Ø N | 2010-01-08 18:44 | |
![]() | Hvorfor opprette Panikksklie da du skal spille uranket med dette nicket ifølge deg selv ? Det hadde vel ikke vært noen fare å spille som Sydsklie så lenge du skal spille uranket. | |
Panikksklie - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 20:21 | |
![]() | Litt prinsipper. Blir nok rankede kamper au. Litt for å være løyen som dem sier her i sør rogaland. Noe for sette litt debatt på dette med nygamle. Men du har helt rett Ø N. Jeg kunne bare ha spilt uranket med han andre dusten, for å teste om jeg fikser panikk. Panikksklie er og et lite personlig ordspillforskningsprosjek t. Dette ble bare koas. Men jeg håper dere godtar opplegget. | |
diabolo - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 20:46 | |
![]() | Veslefrikk: Det han mente var nok at han også savna en post fra meg. Skjønner jeg godt egentlig. Jeg angrer sårt og bittert på min tidligere tilværelse som hvileløs profilbytter. Det verste er at jeg såret så mange andre. Spesielt deg og VeldigGlad. Håper dere kan finne det i de gode hjertene deres å tilgi meg. Fra nå av er det bare denne profilen. Ikke skal jeg lefle med ulike modus eller hastigheter heller. Og jeg skal være godlynt og høflig hele veien, selv når jeg taper! Dette kan jeg så godt som NESTEN vurdere å garantere på en godværsdag (uten tap). For deg, Sjiraffen, tusen ganger til! | |
veslefrikk | 2010-01-08 20:53 | |
![]() | Jeg blir ikke såra hvis jeg taper mot en som har lavere rank enn meg, men yeha, GET IT | |
Ø N | 2010-01-08 20:55 | |
![]() | Denne debatten om nygamle er en debatt som det temmelig sikkert finnes like mange meninger om som det finnes medlemmer på ordspill.no. Enhver får gjøre det de selv mener er rett for seg selv, og slik de mener andre skal opptre mot dem selv. Så lenge alle holder seg innenfor gjeldende regelverk på ordspill.no så er alt vel. :) | |
kattibuskan | 2010-01-08 21:58 | |
![]() | Er det ikke helt greit å ha to profiler her om man er åpen på det ?Da vet jo alle hva det dreier seg om? | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-08 22:09 | |
![]() | vokterrådet passer nok på | |
diabolo - Ikke medlem lenger | 2010-01-09 14:47 | |
![]() | Nei, det er ikke greit. Dette har jeg innsett nå... Bare det ikke er for sent! Måtte Herren holde sin hule hånd over oss... | |
tombola | 2010-01-09 20:26 | |
![]() | Kattibuskan mener det er greit når man er åpen om to profiler - for da vet alle om det. Ja, alle? | |