Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 206 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-02-15 17:29 | |
![]() | Noen som har en god oppskrift på hjemmelaget kjøttpøkk med ferdigstekt kjøttdeig? Lenge siden jeg har spist dette nå. | |
gompedyret | 2010-02-15 17:34 | |
![]() | Hvis den ferdigstekte kjøttdeigen inneholdt _kun_ kjøttdeig og ikke et halvt svømmebasseng med vann i tillegg kunne jeg sikkert vært fristet til å kjøpe den. Men det som egentlig hadde vært stas var å få tak i en god, gammeldags kjøttkvern og lage sin egen kjøttdeig. | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-02-15 17:37 | |
![]() | Hjemmelaget kjøttpøkk får man kjøpt overalt, baltez. | |
Stigende | 2010-02-15 18:03 | |
![]() | Gompedyret, du trenger da ikke en GAMMEL kjøttkvern for å lage kjøttdeig! Det går aldeles utmerket med ny kjøttkvern også, og slike selges på elkjøp. Ut på jakt! | |
ajnor | 2010-02-15 18:44 | |
![]() | Hvorfor spise kjøttdeig i det hele tatt? I alle fall sånn "vanlig" kjøttdeig i butikken. Så lenge det finnes karbonadedeig, så kjøper jeg det, og finnes det bare kjøttdeig, så finner jeg heller på noe annet å spise. Salt og vann iblandet litt kjøtt og mye fett.... Nei takk! | |
gompedyret | 2010-02-15 20:14 | |
![]() | Stigende, jeg sa gammeldags, ikke gammel. :) Når det er sagt har jeg tilfeldigvis noen veldig gode barndomsminner fra diverse kjøttkvernepisoder, så min preferanse er gamle kverner med håndsveiv! Graæov, graæov, skriiii, sa den da vi sveivet, og så kom det kjøttdeig ut. Good times. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-02-15 23:17 | |
![]() | Tror svenskene må ha hatt treighetspiller i kjøttdeigen til de norske langrennsgutta, sikkert kokken som får betalt under bordet. | |
Glory | 2010-02-16 06:26 | |
![]() | "Har nemlig sett at man får karbonader som er stekt med hånd :))" Bør ikke slikt meldes til politiet, nabodama? | |