Spillrom
Sjiraffen18
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede18
Mobilspill
Pågående8 316

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:39
Antall innlegg: 93

Hei Helheten! Du er jo fantastisk flink i ordspill! Går det an å spørre om når du fattet interesse for disse noe kontroversielle temaene? Og siden du har forholdsvis store barn, hva mener de om dine teorier?

Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:45
Antall innlegg: 30

Hva fan er den galaktiske føderasjon? Og synes du jeg ikke later til å bry meg?Dette er vel ,Helhet1 ,en måte å si at diskusjonen er stoppet opp,da jeg vanskelig kan forholde meg til at jeg ikke"våger å lytte til " meg selv...andres mulige-reelle eller inbilte -annerledeshet.Så nå forventer jeg meg nok en god del problemer ....i tillegg til de jeg har fra før..Beklager usaklighet i siste setning,men dette blir for dumt. Jeg spør deg gang på gang: Hva er det jeg skal våkne opp og forstå\sette meg inn i,og får flere mer og mer uforståelige svar-toppet av den galaktiske føderasjon..mv.

baltez - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:49
Antall innlegg: 1398

Hvilke problemer kommer vi som ikke bryr oss om den galaktiske føderasjonen få?? Blir det ille for oss? Må si jeg ble skikkelig bekymret her nå...

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:49

Harpo: Et åpent sinn kommer ikke av seg selv. Work on it.

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:57

Baltuz: Det er noe freudiansk over din projisering. Slapp av, ikke vær redd, virkeligheten er intet å frykte.

Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 20:57

Mener selv jeg har et ganske åpent sinn,i den forstand at jeg aksepterer at andre har meninger og betraktninger ulike mine egne. Men når jeg blir utfordret på at jeg må våkne opp for å fatte...?hva? da er det vel lov å stille spørsmål...Når jeg i tillegg -etter beste evne forsøker å orientere meg på henviste nettsider..og fremdeles har spørsmål...og ikke får noen svar..så forfølger jeg dette.. Jeg mener bestemt at en ikke kan slynge ut betrakninger som ikke på noen måte kan underbygges..

bakko2010-03-12 20:59
Antall innlegg: 160

Dei som ikkje "trur" på Helhet1 sine vurderingar har altså ikkje eit ope sinn? "Stopp opp lytt til deg sjølv" - kanskje det er personar som har stoppa opp og lytta for lenge sidan, som klarar å leva i det uvisse og har ro i sjela med det? Kanskje de som brukar tid og energi på det som skal komma ein dag i framtida kan retta nase til oss og andre og sei "det var dette eg prøvde å fortella deg om..." - Den tid den sorg..... :-)

medea - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:01
Antall innlegg: 73

"Den Galaktiske Føderasjonen av Lys (GFL) oppgir at de er tilstede over jordkloden i en høyere frekvens som kun er synlig via UV-kamera under spesielle forhold. Deres formål hevdes å være å beskytte og assistere menneskeheten i en oppvåkningsprosess frem mot 2012 og forbi. De sørger for blant annet å forhindre bruk av atomvåpen samt å assistere menneskeheten med en overgang til full bevissthet i 5. dimensjon."

www.nyhetsspeilet.no...ly s-taler/

Trenger ingen kommentar.

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:02

Harpo og bakko: Lukk øynene, da ser dere bedre;-)

Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:11

Ok..opplysende,Medea. Sitter her halvsløv...og venter i spenning på overgangen til full bevissthet..i 5.dimensjon. Men hva "beviser" dette egentlig? Jeg har aldri sagt at ufoer ikke eksisterer...jeg kan bare ikke forholde meg til det jeg ikke vet..men kan meget vel leve med at jeg ikke vet...så? Hvordan forandrer dette diskusjonen?Det er vel som å banne i kirka,men jeg stiller spørsmålet likevel: Hvorfor trenger menneskeheten en overgang til en bevissthet i 5.dimensjon??

bakko2010-03-12 21:12

hang hung les høgt og høyr kva som står der.... :-) Kanksje folk har ro i sjela utan å sette seg inn i alt som skal / kan skje?

Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:14
Antall innlegg: 95

Oida - jeg forventet dette.

MEN - jeg kan ikke gi noen svar...bare be dere lese - undersøke - linkene er der.

Har ikke bedt om at noen skal "tro" på meg - jeg er en av mange "whistleblowers"...men også en lysarbeider.

Mennesker verden over vet ennå ikke at de blir forgiftet...mat, vann, medisiner og vaksiner...

Sjekk opp hva Aspartam egentlig skulle vært brukt til: Medisin..!

Sjekk opp hva mennesker mener om September 11...et iscenesatt scenario..

Sjekk opp "vårt eget frø-hvelv"...kjøpt og betalt av OSS, Bill Gates og resten av HVEM???? Og hvordan skal man komme til disse frøene. en gang i fremtiden...?
Det er svært vanskelig - les selv:

The preciousness of such seeds is reflected in the inaccessible nature of the vault. "Anyone seeking access to the seeds themselves will have to pass through four locked doors: the heavy steel entrance doors, a second door approximately 115 meters down the tunnel and finally the two keyed air-locked doors," the Trust writes. "Keys are coded to allow access to different levels of the facility. Not all keys unlock all doors."

Jeg skammer meg over å innse at vi er en nasjon som åpenbart støtter teorien om NWO....

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:22

Hej, bakko, jeg kan både lese og tenke. Fortsett og skriv, du har så fin rytme i språket ditt (og så digger jeg nynorsk;-))

bakko2010-03-12 21:23

har ikkje sagt at eg "trur / ikkje trur" på det du ser som sannhet, men det går an å ha ro i sjela utan å ha noko meining om det :-)

SuperA2010-03-12 21:26
Antall innlegg: 5

Går det an å melde seg inn i Den Galaktiske Føderasjonen? Er fortsatt medlem i både Fantometklubben og Mikke Mus-klubben (og var så vidt innom Rød Ungdom i mine yngre dager), så dette virker som midt i blinken for meg. :-) Hmmm... med mindre de er som Imperiet i Star Wars, eller the Alliance i Firefly... Da bør man vel muligens heller melde seg inn i en eller annen form for motstandsbevegelse...

Helhet1: Må innrømme at jeg ikke sjekker magnetosfæren hver dag, men tror jaggu jeg skal begynne med det nå. :-)

Hang Hung: Det er faktisk ganske mye i virkeligheten å frykte :-) i tillegg kan virkeligheten føles ganske uoversiktlig, det er en av grunnene til at konspirasjonsteorier, kornsirkler, planet x, usynlige ufoer etc etc ad absurdum er såpass populært, det gir en følelse av å ha kontroll over tilværelsen.

Men skulle veldig, veldig gjerne ønske alt sammen var sant. Hadde vært supergøy!

PS! Tar forresten gjerne i mot veddemål om vi overlever 2012, ufoene lander, lysvesnene viser seg for oss, hva som helst. Kan ikke helt se jeg har noe å tape ;-)

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:27

bakko: Jeg er ikke blant konspiratørene, og er nok mer enig med deg enn du tror, liker bare å tirre litt:-)

alibenreddik2010-03-12 21:28
Antall innlegg: 11

Tykkjer overskrifta seier alt:

"Våkn opp - sjekk fakta - eller bli sjokkert..."

Hang Hung - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:28

SuperA: Jeg vedder gjerne med deg, forutsatt at jeg velger først. Sky is the limit.

Harpo - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:31

NWO? Hva er det?
Dette er for meg et sammensurium av teorier om?? (jeg vet ikke hva..en konspirasjon? Hvem står i så fall bak?) Jeg respekterer din tro og dine meninger,Helhet1,men for meg blir dette helt uforståelig,da jeg ikke greier å definere hva denne troen\disse synspunktene går ut på.Det er som om jeg skulle be deg vurdere en fisk(mitt fagfelt) ut fra de kriterier jeg er lært skal legges til grunn for å vurdere om en fisk er superior eller ikke..Altså...det jeg mener er at implisitt i din argumentasjon forutsetter du en del kunnskap jeg ikke har om tema...Etterlyser fortsatt hva det er du egentlig vil fram til? Hva er trusselen her..(E-stoffer..ja..noen av de er avgjort ikke bra for mennesker...so?Det er vel bare å holde seg unna de da...lese innholdsfortegnelse nøye..)

Helhet1 - Ikke medlem lenger2010-03-12 21:32
Antall innlegg: 95

Begynn med mye nytt - mitt råd...alt du leser i msm er feil - søk annen info.

en Galaktiske førderasjonen er du muligens medlem i allerede...det må du finne ut selv - tar MOT og TID...

Det finnes imidlertid bare EN kilde...for oss alle - vi er EN...

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?