Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 299 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-03-18 08:27 | |
![]() | Eia og Tufte har tydeligvis skjønt at ved å levere stoff fra et privat selskap til NRK og ev . andre så er inntektsmulighetene mye større. | |
Duppedingser | 2010-03-18 17:10 | |
![]() | For det vet kanskje Atle Antonsen og Thomas Giertsen mer om? Og jeg mener nå bestemt at om man skal rakke ned på Eia og Tufte så er det drøssevis av dårligere komikere man budre rakke ned på først. Eia og Tufte har tross alt bidratt med enormt mange produksjoner! De har rett og slett dratt lasset for komiker Norge! | |
mymlen | 2010-03-18 17:50 | |
![]() | "... og dette vil kanskje ergre de store - men enkelte SMÅ vil det more..." (H. Ibsen) Han skjønte det, salige Ibsen. At det som morer den ene fort er til ergrelse for andre. Men det er da en AV-knapp på de fleste Tv-apparater? Hvis altså Eia & co blir altfor sjenerende? | |
grå - Ikke medlem lenger | 2010-03-18 18:10 | |
![]() | så noen nevne nytt på nytt her... de som e morsomme der e jo tekstforfatteran. linn skåber og nærum sitter jo bare å leser fra arket det "humoristan" på bakrommet har skrevet..... det som redder nytt på nytt innimellom e enkelte gode gjester. | |
Kirsti | 2010-03-18 18:12 | |
![]() | Ibsen skjønte det nok, han og, mymlen, men det du siterer er Herman Wildenveys "Anekdote", der de siste linjene er "Og dette vil ergre de store, men enkelte små vil det more". Jeg er ikke blant de små, men Harald Eia og Bård Tufte Johansen har da jammen moret meg stort! | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-18 19:53 | |
![]() | Man kan ha både intelligens og humor i bøtter og spann...og samtidig ikke ha sansen for Eia og Tufte...det er som det er sagt tidligere her: Smaken er så forskjellig...Blir direkte sur av innlegget dit,Hang Hung! | |
mymlen | 2010-03-18 23:03 | |
![]() | Takk takk Kirsti, du har helt rett. Men uansett godt sagt - og altså like aktuelt den dag i dag... :) | |
casien - Ikke medlem lenger | 2010-03-19 07:05 | |
![]() | ja slutter hun | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-19 21:58 | |
![]() | Harpo: ved å få meg til å nynne på Moviestar, moviestar...synes jeg du bør rydde i eget reir! | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-19 22:25 | |
![]() | Snakk forståelig,Hang Hung..... | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 00:16 | |
![]() | Akk, Harpo da, kjenner du ikke landeplagen Moviestar med Harpo? Søk på Spotify, Youtube eller annet egnet medium:-) | |
Harpo - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 08:50 | |
![]() | Nei,kjenner overhodet ikke den, | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 15:14 | |
![]() | Da er du nok for ung, Harpo. Alle 50 + har hørt den. | |
HanneIL | 2010-03-20 16:20 | |
![]() | Digger Eia og Tufte :) Men liker Eia bedre som komiker enn som gravende forskningsjournalist. Ang. intelligens, tror jeg enkelte her ligger et godt standardavvik eller to under normalen. Det fins like mange humorløse menn som kvinner. Men, hvis man tilfeldigvis skulle være en mann som baserer humoren sin på lavpannethet og mannssjåvinisme, så kan jeg nok forestille meg at man muligens får mindre latter fra den kvinnelige delen av befolkningen. Dette har ingenting med mangel på humor å gjøre. Det er greit å kunne forskjellen på korrelasjon og kausalitet. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 17:02 | |
![]() | Hei Hanne IL! Må bare berømme din selvinnsikt som tydelig fremgår av dette sitatet: "Ang. intelligens, tror jeg enkelte her ligger et godt standardavvik eller to under normalen." Bravissimo! Slike jenter det vi gamle Norge ha! | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 17:05 | |
![]() | Her dukker de ubarberte rødstrømpene opp. Gjemte de seg på 8.mars mon tro?? | |
HanneIL | 2010-03-20 17:47 | |
![]() | Woho, Hang Hung. Du bare understreker det du allerede har klart å formidle om din egen personlighet. Og det er jo tydelig at du følte at innlegget mitt var myntet på deg ;) Hva gamle Norge vil ha, gir jeg forøvrig en lang faen i. Er mer interessert i hva nye Norge vil ha. Tror ikke reaksjonære gubber står på ønskelista. Baltez: Smask, smask! Beklager hvis skjegget og innlegget mitt stakk deg. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 19:39 | |
![]() | Hanne IL: Mener du at du ikke var selvironisk? Da må du altså ha prøvd å gjøre deg smartere enn du egentlig er...hmmm...slike jenter vil gamle Norge IKKE ha. | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-03-20 19:41 | |
![]() | baltez: My brother in arms! | |
HanneIL | 2010-03-21 13:02 | |
![]() | Hang Hung: hvorfor må jeg ha prøvd på det? | |