Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 895 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
awi | 2010-03-30 19:47 | |
![]() | Retten er sikkert falafel? | |
ThinLizzy | 2010-03-30 19:53 | |
![]() | Nydelig, awi! | |
ThinLizzy | 2010-03-30 20:18 | |
![]() | Og nå er jeg i mål! Hurra og takk for hjelpen:-)) Nå kan livet i sjiraffen eller krokodillen ta seg opp igjen:-)) | |
aura - Ikke medlem lenger | 2010-03-30 21:37 | |
![]() | Elvegrimer = svensker + Gøta Älv. | |
GreteSB | 2010-03-31 04:21 | |
![]() | og takk til Magasinet-kryssord nå som pc'n har tatt kvelden! Får tilsendt noen uker på etterskudd, men hva gjør vel det.. Nå, kness, har du muligheten tidligere enn ventet. Må innrømme at jeg savner ordspill da. | |
Giggle | 2010-03-31 09:31 | |
![]() | Hvis man sitter dønn fast på denne kryssorda, kan man gå inn på www.kryssordleksikon.no/d iskusjon.....der finner man tips til løsninger... | |
minica | 2010-03-31 11:56 | |
![]() | elvegrimer, "de bistre folk ved elven", brukes i sagaene som bet. på beboerne i Elfsysla (Elvesyssel, tidl. del av Bohuslän). Ble regnet som uregjerlige og vanskelige personer. ...sa caplex | |
ThinLizzy | 2010-03-31 12:16 | |
![]() | Har vært trofast kryssordleksikonmedlem lenge - da prisen var 200 pr år. Nå er et nok blitt så populært at prisen er skrudd godt opp. Får bite i det sure gresset (!) og betale 99 for en måned for å komme velberget i havn med påskekryssene. Men det har jaggu vært gøy å se interessen her på ordspill.no, og nå er det bare å hive seg rundt med en ny Hansen. Like lange ord i dag som på lørdag. Artige utfordringer:-)) | |
miamaria | 2010-03-31 17:01 | |
![]() | sidetda! sidetda! HVA er styreleder på 46 bokstaver? spør kun av normal nysjgjerrighet. løser ikke disse kryssordene. :) | |
mor48 | 2010-03-31 18:45 | |
![]() | Beslutningsprosessforsaml ingsdeltagertoppfigur:-) | |
gerdmarie | 2010-03-31 22:43 | |
![]() | Ingen kryssord slår magasinkryssordet til Rolf Hansen. Gir gjrne fra meg ordspillplassen for å løse Hansens finurligheter. Siden jeg bor i utlandet, er det ujevn tilgang på kryssordet, men til helgen får vi norgesbesøk og da har jeg bestilt avisen. Gleder meg allerede ved tanken. Har nettopp løst siste søndagsoppgave. God påske til dere sneelskere. Jeg synes middelhavsklimaet er bedre :) | |
ordfrik | 2010-04-01 00:40 | |
![]() | Hver lørdag er en fest!! Herlig tråd dette her :-) Skål for Rolf Hansen og hans fantastiske ord!!! Har sendt inn siste ukes.. og regner med å vinne formidable summer på flaxloddene :-)) God påske til alle ordelskere! | |
Nordavind | 2010-04-01 08:32 | |
![]() | Jeg har et hat/elsk forhold til de kryssordene. Jeg har vel enda til gode å løse et. Og ettersom jeg ikke kjøper aviser selv, så kan det gå lang tid mellom hver gang jeg prøver meg på et. Det ordet jeg husker best må være MYR: multeplukkerfravorittområ de. Jeg vil slå mannen med et jordforflytningsredskap. | |
ThinLizzy | 2010-04-01 10:28 | |
![]() | Ordfrik: Siste ukes premie er gavekort på 10000 fra Apollo:-) Har også sendt inn, men har fått så mye hjelp fra ordspilldiggere, at jeg må jo ta med meg en herfra om jeg vinner! | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-04-16 06:13 | |
![]() | På rolige nattevakter tar jeg gjerne et ordspill eller ti, mens min kollega løser kryssord. I natt har hun gjort seg ferdig med Hansens påskeekstra i Magasinet fra 3. april. Hvis noen står fast: MAMMA = SPARKEBUKSEINNHOLDSFAVORI TTSLEKTNINGSEKSEMPEL | |
Cygnus | 2010-04-16 06:49 | |
![]() | Jeg er også fan av Magasinkryssordet - veldig spesilet, veldig spennende. Men noen synes det er for krøkkete og søkt - og det er jo unektelig litt søkt (se f. eks. kness sitt eksempel), men du verden hvor gøy! | |
bastet | 2010-04-16 07:15 | |
![]() | Hurra for magasin-kryssordet: lørdagslunchfavorittaktiv itetseksempel! | |