Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 407 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
fredmol | 2010-04-26 15:19 | |
![]() | Der ble kanskje USAs poeng demonstrert igjen? | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-04-26 15:24 | |
![]() | Utrolig morsomt! | |
rbm | 2010-04-26 15:42 | |
![]() | Beklager USA om du følte deg truffet av noe..? Jeg er gammeldags ;konservativ men har nok dessverre en særdeles godt utviklet sans for humor...som kan komme til uttrykk på forskjellige måter..og treffe på forskjellig vis..og det er ikke ment som spark i en spesiell retning..hverken din eller andre menns retning !! Det er heller et uttrykk for hvem jeg er :-D | |
bearo | 2010-04-26 16:05 | |
![]() | En gang dro eg en vits i chatten om at alle visste kva dei sa om menn med store føtter... At dei hadde store sko... Eg fikk kjeft av ein spelvert :( | |
gompedyret | 2010-04-26 16:20 | |
![]() | Bearo: kanskje det var på grunn av det provoserende blå pannebåndet ditt. Det var iallefall den dårligste forklaringen jeg klarte å komme på i farten! USA: Kanskje det ligger i sakens natur. Jenter kommer kanskje til kort lønnsmessig, men til gjengjeld får de lov til å komme med eldgamle frekkheter i en tråd dedikert til skikkelig dårlige vitser! Men atter en gang, det er selvsagt bare en (i tråd med temaet en skikkelig tvilsom) hypotese. | |
Magne Suim | 2010-04-26 16:30 | |
![]() | Miamarias vits om ekornet synes jeg egentlig er genuint morsom, så er fristet til å diskvalifisere. Beklager. :) Men den med Wergelandsveien var herlig elendig. Jeg kom på en ny vits: Hvordan får man en kvinnes hjerne til å ligne på et blåbær? Man blåser den opp og maler den blå!! Ha ha, den satt. | |
rbm | 2010-04-26 16:37 | |
![]() | Men importerte blåbær er jo KJEMPESTORE i forhold til små grønne ERTER..puh :-p så det så!! | |
NOWI | 2010-04-26 16:45 | |
![]() | Hva får du når du krysser en dynamitt og en vitsebok? Noe farlig morsom. Den er ganske tørr synes jeg :p | |
mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-04-26 17:01 | |
![]() | De dårligste vitsene er etter min mening "kransekakevitser" Fikk en her i jula som var helt ekstremt dårlig, og her er den: Du vet du er gammel når det er langt ned til skolissene. | |
miamaria | 2010-04-26 17:22 | |
![]() | har hørt en av families eldste sukke om hvor langt det er blitt ned til tyttebæra.. | |
mymlen | 2010-04-26 17:39 | |
![]() | Bearo, fikk du kjeft for DEN? Den var da ganske artig? Liker vitser som tilsynelatende er forutsigbare - men som ikke er det allikevel! :) Her er en i samme gate (så får vi se om jeg får kjeft, også...): Hva er det som rimer på trikken? Svar: vinduene | |
Anettep | 2010-04-26 17:53 | |
![]() | Hvorfor må kronprins Håkon forlenge penisen sin? - For å mette-Marit | |
kness - Ikke medlem lenger | 2010-04-26 18:21 | |
![]() | Det er mulig erte-vitsen opprinnelig handlet om svensker, men det var en svenske som fortalte meg den... Hun kunne forøvrig en skikkelig dårlig vits til. Jeg skriver den på originalspråket så mannlige lesere ikke skal forstå den: - Varför behövs det över en million spermier för at befrukta ett egg? - Spermier är manliga och vägrar fråga om vägen. Bearo: Vitsen din er altfor god for denne tråden, så nå får du vel kjeft igjen. | |
kariks | 2010-04-26 18:28 | |
![]() | Hva er forskjellen på en elefant? Den kan verken sykle. | |
Duppedingser | 2010-04-26 18:33 | |
![]() | Jag är mycket ledsen om prinsessan | |
kinelolie | 2010-04-26 18:40 | |
![]() | - vet du hvor mange hi en bjørn lager i løpet av sitt liv? - nei? - ti hi - ikke le da :< åååååh den er så tørr og god på en gang | |
Hang Hung - Ikke medlem lenger | 2010-04-26 19:18 | |
![]() | Denne har sviger gjentatt flere ganger, men jeg skjønnern ikke: Mor og jeg skulle i skogen og plukke bær. Men det var så mange andre der at vi måtte plukke bær. | |
AaseB | 2010-04-26 19:21 | |
![]() | "Jeg spilte bort alle pengene mine på travbanen, sa han hest." | |
miamaria | 2010-04-26 19:30 | |
![]() | knegger stille.. | |
heidihi | 2010-04-26 19:35 | |
![]() | hvorfor kan ikke jeg ligge når telefonkatalog? | |