Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 397 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Alfa93 | 2010-05-01 12:52 | |
![]() | Som handler om irritasjon, ja. Jeg føler meg virkelig ikke dårligere i ordspill når jeg har min "månedlige periode". Føler meg faktisk temmelig stabil :P | |
Alfa93 | 2010-05-01 12:53 | |
![]() | Og rankingen har heller aldri verken steget eller sunket mer i disse periodene enn i andre, så har ikke helt troen på den teorien din. | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-05-01 13:20 | |
![]() | Unntak bekrefter regelen | |
Magne Suim | 2010-05-01 13:22 | |
![]() | Anja83: kjeeeedelig teori. :) Her er en mye mer spennende teori: kvinner er mer tilbøyelige til å tro på konspirasjonsteorier når de er i sine ustabile perioder! | |
Kirsti | 2010-05-01 13:30 | |
![]() | Her er en mer sannsynlig teori: De eneste som er i stand til å tro at kvinners "månedlige perioder" kan påvirke rankingen, er menn som ikke har hatt så mye med kvinner å gjøre. | |
Magne Suim | 2010-05-01 13:43 | |
![]() | Ai! Et drepende støt, som sendte ustabil-teorien ut i en dyp krise. | |
Alfa93 | 2010-05-01 13:44 | |
![]() | Takk, Kirsti... | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-05-01 13:51 | |
![]() | Det at kvinnene her så intens prøver å forsvare det at de er fryktelig ustabile noen dager hver måned bare enda mer bekrefter PMS-teoriens sannhet. Og for å legge sparesset og debattens trumfkort bordet: Kopi fra Wikipedia: Premenstruelt syndrom (PMS) er psykiske og eller fysiske plager over tid i lutealfasen av menstruasjonssyklus, fasen før menstruasjonen. Plagene, som forekommer hos 95 % av alle fruktbare kvinner, går som regel over ved slutten av menstruasjonen. Hos rundt 5 % er plagene så alvorlige at de har klinisk betydning. Kvinner som har betydelige problemer med PMS kan ha mange forskjellige symptomer og alvorlighetsgraden på disse symptomene vil variere. Eksempler på symptomer kan være depresjon, skyldfølelse, angst, humørsvininger, sinne, nedsatt konsentrasjon eller interesse, utmattelse, økt appetitt, søvnvansker, smerter, hodepine, kramper, ømme bryster og nedsatt koordinasjon. For å fylle kriteriene til et alvorlig premenstruelt syndrom skal kvinnen være plaget av minst fem symptomer, hvorav minst ett symptom skal være psykisk. Man vet lite om årsakene til premenstruelt symdrom. | |
Alfa93 | 2010-05-01 13:53 | |
![]() | Synes du skal prøve å ha mensen noen ganger selv før du begynner å uttale deg, jeg, Jerry ;) | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-05-01 13:55 | |
![]() | Vel vel,...... Jeg behøver vel ikke utale meg noe mer i sakens anledning nå :-) | |
kuami | 2010-05-01 14:06 | |
![]() | ...men har ikke menn mansen da?? | |
nabodama | 2010-05-01 14:20 | |
![]() | Jerry1 - svaret på spørsmålet ditt er JA vi er utsatt for et sykt eksperiment, det er ikke en sjans i helvete for at man på naturlig vis taper 50-60 kamper og da mener jeg taper så det svir, og så vinner man kanskje grassat en stund før man på uforklarlig vis taper så det suser igjen. Dette er bare ikke mulig om det ikke er lagt inn av spilleutviklerne, fordi når man har lært seg spillet så kan man det og man spiller bare ikke så varierende at man kan tape så mange kamper på rad. Har for egen del vært bekymret i blandt for om jeg har fått hjernesvinn av for mye spilling, men når det snur og jeg vinner alt, så bruker jeg fortsatt den samme hjernen :)). Konklusjon - her er det noe muffens og det er sikkert noen som får betalt for å forske på oss spillegale, neste trinn blir kanskje overvåkning med kamera i heimen ? | |
myst2 - Ikke medlem lenger | 2010-05-01 14:31 | |
![]() | Herregud, Jerryen. Først kommer du med en konspirasjonsteori og så prøver du å legge til en ny en for å bortforklare at kvinner rammes av den samme. Hvor vil du? | |
kuami | 2010-05-01 14:32 | |
![]() | jg trr dt er Nrsk Sprkrd sm str bk | |
cruella23 | 2010-05-01 15:32 | |
![]() | Opplysning: jeg har ansatt en egen sekretær som fører statistikk over hvilke bokstaver jeg får i løpet av mine neste 1000 spill. Kommer tilbake til resultatet i 2011....så starter vi en diskusjon om dette basert på fakta. | |
kuami | 2010-05-01 15:50 | |
![]() | dårlige bokstavtildelinger burde gi rett til særfradrag på skatten, medfører jo stor lidelse for spilleavhengige som bare måå spille mer og derved bruker medr strøm etc. | |
Bagdad | 2010-05-01 17:20 | |
![]() | Jeg er bare lykkelig for at foreldrene mine fikk utdelt nok vokaler da de skulle pusle fram navnet mitt. | |
Stigende | 2010-05-01 19:33 | |
![]() | Jeg også har vært utsatt for disse uforklarlige svingningene i brikkene. Jeg har også lagt merke til at i de dårlige periodene får jeg ALDRI begynne hvis det er noen fargede felt i nærheten, bortsett fra de gangene jeg ikke får tildelt vokaler. De gangene jeg vinner, er det alltid mot en spiller med mye lavere ranking enn meg, slik at jeg likevel taper rank. I likhet med andre her har jeg laget konspirasjonsteorier, men i mitt tilfelle om brikkeutdelere som mottar "sponsin" i form av vodka og kubanske sigarer, og som blir snurt når de ikke får noe fra meg. Jeg antar begge teoriene er like riktige. I mitt tilfelle skyldes i hvertfall ikke de dårlige brikkene PMS, slikt driver jeg ikke på med. | |
mymlen | 2010-05-02 14:37 | |
![]() | Lutealfasen?? PMS? Alvorlig talt, var vi ikke enige om at det var utenomjordiske vesener eller svensker som legger alle disse hindringene i veien og gir oss umulige brikker da? Å skylde på PMS blir bare SÅ Harald Eia! | |
Bongo | 2010-05-02 15:39 | |
![]() | ...venter spent på helhet1s tolkning | |