Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 9 |
Mobilspill
Pågående | 8 410 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
nurken | 2011-01-26 23:01 | |
![]() | Nyforelsket,ung pike i sms til kjæresten sin:"min kjære...om du sover send meg dine drømmer,om du ler send meg ditt smil,om du gråter send meg dine tårer...".Svaret kommer raskt"elskede jeg dritter.Hva skal jeg sende deg?" | |
ddt - Ikke medlem lenger | 2011-01-26 23:50 | |
![]() | ..... kan dette være morosamt? Gunnar og Lars er på loftet og rydder... Gunnar spør ..hvilken dag er det i dag ? Lars svarer : fredag !! Hvorpå Gunnar umiddelbart spør : i denne uken ???? | |
gerdmarie | 2011-01-27 08:35 | |
![]() | En nordmann spiste frokost på hotellet og delte bord med en svensk mann . da svensken var ferdig, puttet han en tyggegummi i munnen og satte igang med en voldsom tygging, samtidig som han studerte nordmannens spisevaner. Han undret seg over at nordmannen spiste hele brødskiva og sa: I Sverige spiser vi bare det myke i brødet. Skorpene samler vi sammen, lager knekkebrød og eksporterer det til Norge. Nordmannen avsluttet sitt måltid med et eple, og spiste alt unntatt stilken. Svensken tygget voldsomt på tyggegummi, så på nordmannen med store øyne og sa: I Sverige eter vi ikke hele eplet. Vi samler sammen skall og kjernehus, lager syltetøy og eksporterer det til Norge. Nå hadde nordmannen fått tyggegummityggende svensken og spurte: Har dere sex i Sverige? Joda, svensken bekreftet det. "Bruker dere kondom også?" Jo, det forekom jo det også, fortalte svensken. "Men hva gjør dere med kondomet etterpå?" spurte nordmannen. "Den kaster vi", var svaret. "Det gjør ikke vi", sa nordmannen, "vi samler dem sammen og lager tyggegummi som vi eksporterer til Sverige!" | |
gerdmarie | 2011-01-27 08:36 | |
![]() | ... nok av den... har falt ut, beklager | |
LaBarca | 2011-01-27 12:33 | |
![]() | 3 karer gifter seg. Nr 1 gifter seg med ei jente fra Oslo. Han krever at hun skal stelle huset. Første og andre dagen ser han ingen forskjell, men den tredjedagen er huset strøkent. Nr 2 gifter seg med ei jente fra Trønderlag. Han krever at hun skal stelle huset og at middagen står på bordet når han kommer fra jobb. Det går noen dager, men så ser han at hun har gjort det han krever. Nr 3 gifter seg med ei jente fra Troms. Han krever at hun skal stelle huset, middagen skal være utsøkt, klærne vasket og skjortene strøket. Han ser ikke noe de tre første dagene, men fjerde dagen kan han se litt på venstre øye og kan bevege høyre armen såpass at han får smurt seg ei brødskive..... | |
bris1 | 2011-01-27 13:33 | |
![]() | Fra Troms! Vi er jammen ikke til å spøke med, skjønner du. | |
LaBarca | 2011-01-27 14:02 | |
![]() | Tøff - tøffere - Troms :-) | |
Smallgirl | 2011-01-27 18:17 | |
![]() | Hitler og Goebbles kjører gjennom landsbygda i Polen, og bilen treffer en gris som hadde forvillet seg ut i veien. Hitler er i et overraskende godt humør, så han ber Goebbles om å gå til gården i nærheten og gjøre opp. Han går og kommer ikke tilbake. Ikke før noen timer kommer han, sjanglende. Han forklarer at han ble tatt vel imot og fikk masse god mat og godt drikke, og at alle virket lykkelige. - Min Josef, jeg visste du var et propagandageni, men det der overgikk mine villeste forhåpninger! Hva sa du egentlig til dem? - Jeg banket på, ba om å få komme inn, slo hælene sammen, hevet hånden og sa: Heil Hitler, svinet er dødt. Så sprettet de champagnen. | |
LaBarca | 2011-01-27 18:25 | |
![]() | Bra, Smallgirl :-) | |
Smartgirl | 2011-02-25 17:16 | |
![]() | Dytter litt på denne tråden | |
mornorge | 2011-03-02 10:23 | |
![]() | hvorfor kan ikke du le når geilo? | |
mornorge | 2011-03-02 10:24 | |
![]() | hvorfor kan ikke du le først når sara le ander? | |