Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 593 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 14:06 | |
![]() | "Hmmm, ja det er vel kanskje bare der de klarer å stå ;-)......." Hva mener du med dette? Og hvorfor denne blinkesmileyen? | |
| engvik | 2010-05-20 14:06 | |
![]() | kness: Er det? Synd jeg ikke er her for å sjekke opp damer, da! For å bidra til tråden: Morra di er så feit at når hu ligger på stranda, kommer Greenpeace for å dytte henne ut i sjøen. | |
| kness - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 14:24 | |
![]() | Hæ? Er Ordspill.no et sjekkested? | |
| engvik | 2010-05-20 14:30 | |
![]() | Trodde ikke det jeg heller! Jeg antok bare at du siktet til det, i og med at du nevnte det i en tråd som dette :) | |
| mumilein - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 15:16 | |
![]() | Synes den anbud vitsen var hysterisk. uff, hehe. Stammer ikke disse vitsene fra battles? Da er det ikke bare generasjonsskifte, men også litt kulturkrasj. | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 15:24 | |
![]() | Morra di er så feit at hun kan skrive ctrl - alt - delete med en finger! Morra di er så feit at hun ble påkjørt av en parkert bil! Den lo jeg som f**n av selv.. Ler enda.. HEHHEHE Morra di er så feit at forsvaret bruker trusa hennes som fallskjerm! HAHAHA, nei nå må jeg heller lage meg frokost, men avslutter med denne : Yo mama iz so stupid, she made tis thread. | |
| søtestian | 2010-05-20 16:22 | |
![]() | Jeg og mor di satt på en brygge forleden - jeg tittet ned i vannet og sa til 'a "Ta en titt på den svære kajakken!" "Det er ingen kajakk - det er refleksjonen av f***a mi". | |
| slengbukse | 2010-05-20 16:24 | |
![]() | Alle har eget gravitasjonsfelt uavhengig av hvor store man er. Sådetså. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 16:38 | |
![]() | Her må jeg tilføye at jeg ser det å være feit ikke som noe negativt, men heller som noe morsomt, og jeg er faktisk seriøs. Så utifra dette så er det jo de som mener denne tråden er usmakelig som sitter med fordommene. Tråden hadde altså ikke til hensikt å mobbe en gruppe med personer, selv om jeg like i ettertid at tråden ble satt ned, kom til å tenke på at noen kunne se dette på denne måten , som altså ikke var min hensikt. | |
| søtestian | 2010-05-20 16:46 | |
![]() | Som Rikki Lake sier: "Isn't it the inside that counts"? | |
| innocenta | 2010-05-20 16:50 | |
![]() | Hahaha, geniale vitser. | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 16:55 | |
![]() | Her må jeg på denne side av tråden repetere å tilføye at jeg ser det å være feit ikke som noe negativt, men heller som noe morsomt, og jeg er faktisk seriøs. Så utifra dette så er det jo de som mener denne tråden er usmakelig som sitter med fordommene. Tråden hadde altså ikke til hensikt å mobbe en gruppe med personer, selv om jeg like i ettertid at tråden ble satt ned, kom til å tenke på at noen kunne se dette på denne måten , som altså ikke var min hensikt. Likevel synes jeg det var fint at dere ytret deres mening dere som mente tråden var usmakelig. Humor kan være et vanskelig område. | |
| heidihi | 2010-05-20 16:57 | |
![]() | lenge siden jeg har ledd så mye... | |
| Cheatah | 2010-05-20 17:06 | |
![]() | Håper denne tråden blir like lang som UFOtråden. Da skal jeg klare å lære meg USAs repeterende tekst på hver side utenatt. | |
| Scrabla | 2010-05-20 17:54 | |
![]() | Svenskevitser, mora-di vitser. alle barna vitser, samevitser, homovitser, "pakkis"-vitser osv. osv. er/var trender som skapes av nå/datidens kultur. De kan være morsomme, usmakelige, dumme osv, etter hva man gjør ut av de. Felles for disse kjede-vitsene er ofte at de lar oss le av noen som ikke er helt "vanlige" (som resten av oss ofte tror vi er) Vitser forteller mye om kulturen i et samfunn. Vi kan lære mye om folk ved å studere vitser. Når noen henger seg på slike trend-vitser og legger til sine egne versjoner (ofte med mer og mer bruk av kjønnsord og grovere trekk), forteller det ofte mest om denne personens holdninger, kunnskap eller miljø. Personlig liker jeg bedre Knutsen og Ludvigsen mer uskyldige "hvis rompa di er stor, kan vi bruk'en som spisebord" | |
| gompedyret | 2010-05-20 18:05 | |
![]() | En utsøkt liten analyse, Scrabla. Før man tar slike fenomener ille opp kan det være lurt å se på konteksten (som forsåvidt manglet helt i denne tråden). Dog, om jeg skal være helt usmakelig kritisk så var det vel Øystein Sunde som hadde den, ikke K&L. | |
| Scrabla | 2010-05-20 18:09 | |
![]() | Ja, selvfølgelig. Takk for rettelsen. | |
| kjell-t-ring - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 18:27 | |
![]() | "Når noen henger seg på slike trend-vitser og legger til sine egne versjoner (ofte med mer og mer bruk av kjønnsord og grovere trekk), forteller det ofte mest om denne personens holdninger, kunnskap eller miljø." Ja vel? Hadde vært spennende å høre hva du mener dette sier om noens holdninger, kunnskap eller miljø. Personlig synes jeg det var en heller tynn analyse. | |
| Scrabla | 2010-05-20 19:17 | |
![]() | Først må jeg analysere spørsmålet ditt. Du sier både at "det hadde vært spennende" og at du synes det var "en heller tynn analyse" Dette tolker jeg fort til at du egentlig ikke synes det er spennende, men at du er ute etter noen konkretiseringer som du kan diskutere videre på. Ut fra dette, blir det mindre fristende å sette i gang en stor diskusjon som vil kunne innbefatte holdninger til kropp, kjønnsroller, ungdomsidealer, selvhevdelse, manglende selvtillit, kulturell rasisme, homofobi med mer. | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2010-05-20 19:28 | |
![]() | Så å syntes en vits er gøy er ikke bare å syntes en vits er gøy? holdninger til kropp, kjønnsroller, ungdomsidealer, selvhevdelse, manglende selvtillit, kulturell rasisme, homofobi med mer spiller altså inn? | |