Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 315 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
get it here - Ikke medlem lenger | 2010-05-31 20:54 | |
![]() | Fidelma: ok - eg skjønar. Eg hadde billett til Nirvana i Bergen i februar 1992. Men så tok det heilt av med Nevermind, og vips: konserten vart avlyst. | |
Sinabelle | 2010-05-31 21:07 | |
![]() | 1) Tom McRae, høsten 2007 på Driv 2) Tonje Unstad, våren 2010 på Hålogaland Teater (Teatercaféen) 3) Tom McRae, sommer 2005 på Norwegian Wood og ellers vil jeg ikke nevne noen andre. | |
Fidelma | 2010-05-31 21:21 | |
![]() | Get it here: Jeg opplevde det samme, bare at jeg hadde billett til Oslo istedenfor i Bergen. Litt nedtur at jeg ikke fikk sett de på en mindre scene. | |
baardis | 2010-05-31 21:44 | |
![]() | ...Trail of Dead, Rockefeller 2005 (fikk plekter av bandmedlem og fikk slå på strengene på gitaren hans) The Brian Jonestown Massacre, John Dee 2006 Soulsavers, Roskilde 2007 Ungdomsskulen, Energimølla Kongsberg 2008 The Low Frequency in Stereo, John Dee 2006 kristin hersh, John Dee 2007 Los Plantronics, bylarm 2008 Low, Rockefeller 2008 Opeth, Rockefeller 2009 | |
Tweedygirl | 2010-05-31 22:03 | |
![]() | Bryan Adams - Wembley arena 1994 AHA- Frognerparken Dum dum Boys Go Go Gorilla | |
Hippo1963 | 2010-06-01 05:32 | |
![]() | Bruce Springsteen, Nya Ullevi Rolling Stones, Nya Ullevi og Valle Hovin Guns'n Roses, Valle Hovin U2, Valle Hovin Prince, Valle Hovin Pink Floyd, Valle Hovin Queen, Drammenshallen Ac/Dc, Drammenshallen Iggy Pop, Quartfestivalen Red Hot Chili Peppers, Spektrum | |
Rune | 2010-06-01 07:22 | |
![]() | Veldig vanskelig å rangere konserter her. Ser at flere har vært på konserter jeg har vært på. Har hatt mange gode - og noen ikke fullt så god opplevelser, men har vært på flere veldig bra Depeche Mode-konserter og Bruce Springsteen leverer bestandig, selv om Valle Hovin er verdens verste konsertarena. Det er ikke nødvendigvis de store konsertene som er de beste. Var på Walkenhorst & Porter på Union Scene i Drammen i mars. Walkenhorst = Bob Walkenhorst fra The Rainmakers. Utrolig trivelig og bra konsert og som kan høres her: www.archive.org/deta...03 -13.flac Walkenhorst & Porter er uansett noe jeg anbefaler andre å få med seg ved neste korsvei også. | |
Hippo1963 | 2010-06-01 07:33 | |
![]() | Enig med Rune ang Valle Hovin...konsertene der er en pine for kroppen.... | |
slengbukse | 2010-06-01 08:12 | |
![]() | Tool, Roskilde 2001 Tool, Roskilde 2006 PJ Harvey, Operaen Queens of the Stoneage, Roskilde Björk, Roskilde The Smashing Pumpkins, Oslo Spektrum Roger Waters, Roskilde Tori Amos, Norwegian Wood Tori Amos, Norwegian Wood The Dandy Warhols, Rockefeller The Dandy Warhols, Roskilde PJ Harvey, Roskilde The Raconteurs, Roskilde Husker ikke årene gitt.... | |
Tweedygirl | 2010-06-01 12:57 | |
![]() | Glemte å ta med Bryan Adams på sentrum sence nå på torsdag som var, å ikke minst MGP på lørdag.... :) | |
Hampus | 2010-06-01 16:09 | |
![]() | Som en kuriositet må jeg nevne den verste konsertopplevelsen jeg har hatt: For noen år siden skulle mine 80-tallshelter, Marillion, spille på Rockefeller og jeg vurderte å gå, men tenkte at det sikkert var lurt å la være siden ting har en tendens til å tape seg over tid. Kanskje særlig ting fra 80-tallet. Men så hadde Dagbladet.no en konkurranse der man kunne vinne billetter. Jeg svarte rett på 5 enkle spørsmål og vant billettene, men ikke nok med det, jeg vant også såkalt "Meet and Greet" Jeg skulle altså få møte bandet backstage før konserten. Først sa jeg til Dagblad-dama som ringte at nehei, det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre. Men så snakka jeg med en kompis som kunne tenke seg å henge med, "hvor ofte har man muligheten til å møte sine gamle idoler osv..." Ok, greit, vi gikk på Meet and Greet og sammen med en gjeng ihuga blodfans ble vi geleida backstage på Rockefeller der et slitent Marillion motvillig tok imot oss. Blodfansa kasta seg over dem og poserte og fotograferte mens jeg stod og angra og lurte på hvordan jeg fortest mulig kunne komme meg ut derfra. Vi snakka litt med gitaristen som prøvde så godt han kunne å virke hyggelig, uten å lykkes nevneverdig. De kunne jo ha bydd på en øl eller en signert CD, men nei, 80-tallet var slutt, vokalisten Fish hadde slutta og det hadde også min interesse for Marillion. Konserten var ikke noe særlig den heller forresten. Moral: Møt ALDRI gamle helter, sjansen er nemlig stor for at det viser seg at de bare er mennesker. | |
SandraLinn | 2010-06-01 16:23 | |
![]() | Har ikke vært på mange konserter, men kan nevne de jeg har vært på. Alan Jackson - Skien 2009 Gyldne tider ( Alphaville og mange andre -80 talls artister ) - Langesund 2007 Elton John - Langesund 2005 NKOTB ( New kids on the block, mine store idoler da jeg var 14-16 år) - Oslo spektrum 1991. | |
MyRuin | 2010-06-01 16:45 | |
![]() | Tja, vanskelig å rangere synes jeg, men * Nine inch nails, Stockholm * Nine inch nails, london * Disturbed, london * Nine inch nails, øya festivalen, Arvikafestivalen, Roskilde, sentrum scene. * avskjedskonserten med Turboneger i 98, mars-scene, med Backyard Babies som support. * Backyard Babies, Rundt omkring, sett de kanskje 20 ganger.. * Seigmen,- rockefeller 96, dødensdal i 07(?) * zeromancer, rundt omkring * HIM, den gangen de var bra! i 2001, eller noe, oslo, københavn, malmø, gøteborg, på 4 dager! * Rammstein, London *placebo * guns'n'roses i 94, min første konsert.. Og så alle de andre veldig bra konsertene jeg har vært på! | |
stabur - Ikke medlem lenger | 2010-06-01 16:55 | |
![]() | Så herlig å se at folk går på konserter! Og så misunnelig jeg blir på flere av dere :) | |