Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 631 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Tweedygirl | 2010-06-02 21:17 | |
![]() | Syns fortsatt at slike stunt's han gjør er på grensen til ren idioti. De artistene som stod på senen under MGP hadde faktisk gjort en innsats for å komme dit da.. Ikke gøy når sånne tullinger skal ødelegge.. | |
| Per M | 2010-06-02 21:28 | |
![]() | Det krever innsats å klare det han har gjort også... Det måtte vel være en kunst å klare å snike seg igjennom sikkerhetsnettet.... | |
| Rune | 2010-06-02 22:10 | |
![]() | Per M: Jeg er ingen tilhenger av vold, men får du flere sånne idioter som Jimmy Jump på forskjellige arenaer, så blir det mye vanskeligere å være publikummer, med mye strengere sikkerhetstiltak. Kanskje finner noen ut at man må få store gjerder og stengsler mot publikum. Og ja, er det noe jeg kan, så er det historien om Hillsborough og politiet der. Vi får håpe denne idioten av en spanjakk (unnskyld katalaner..) tar seg en tur til Sør-Afrika for å herje litt der og kan kose seg litt i Sør-Afrikansk fengsel etter stuntet sitt. Eller: Det er jeg helt sikker på at han er for feig til. Å legge skylda på sikkerheten blir det samme som å frata idioten Jimmy Jump eget ansvar for egne handlinger, men sånn er det i stadig flere sammenhenger. Utøveren av en ulovlig handling er egentlig veldig uskyldig og bare kul, morsom og fantastisk - problemet er egentlig sikkerheten. Sånn er det når noen robber huset ditt også. Du har ikke sikret deg godt nok. Tenner noen på en skole, så er det pga at papircontaineren ikke sto hundre meter unna skolen og var lenka fast. | |
| Leenie | 2010-06-02 22:23 | |
![]() | Syns jimmi var harmløs jeg :D desuten setter han samtidig fokus på spaniaproblematikken . En slags vennlig demonstrasjon:D Han var kanskje det friskeste innsalget i g p :D | |
| Per M | 2010-06-02 23:17 | |
![]() | Rune: Jeg ser den! Og det er selvfølgelig helt sant at det går utover alle andre, fordi sikkerheten blir strengere. Sånn er det jo her i Norge, og mange andre steder også. At når noen gjør noe galt, blir det flere regler for oss andre å forholde seg til eller gjerder å stå bak :) Jeg vet ikke så mye om Jimmy Jump, enn at han bor i Barcelona og har en dårlig betalt jobb... Så jeg regner nok med at dette er en måte for han å tjene penger på. Og han vil også bli sett, som mange andre ønsker... Sikkert litt vanskelig for oss nordmenn å sette seg inn i orginaliteten enn fattig borger har rundt mulige inntekskilder... Jeg vil tro at hvis politiet kaster ham ut av landet, vil det være nok et nytt påskudd for ham å prøve å komme seg inn i Norge igjen på, og ha et nytt stunt. Det vil være som å kaste bensin på bålet. Hans neste stunt vil bli større og viktigere for ham hvis han blir kastet ut... Enn hvis politiet hadde latt ham i fred... Og kanskje vurdert sikkerhetsrutinene sine først... Hvis noen robber huset ditt har du forsikring som dekker dine tap... Samme måtte gjelde en skole. Og ikke kom å fortell meg at barna ikke er glade hvis skolen deres brenner ned... | |
| Rune | 2010-06-02 23:25 | |
![]() | Tro meg: Barna er ikke glade hvis skolen deres brenner ned. Det vet jeg mer enn de fleste om... | |
| Tweedygirl | 2010-06-03 00:08 | |
![]() | Per M: hvordan kan han tjene noe på det han gjør?? Må jo tjene bra mye vist det skal dekke både bøter å flybiletter, å inngangsbiletter til alle ting han skal være med på..... | |
| gompedyret | 2010-06-03 00:42 | |
![]() | En egosentrisk fjompenisse. Sette fokus på ditten og datten, som "manageren" hans snakket om, det er bare forsøk på rasjonalisering av det han driver med. Sånne "meg først, meg først, se på meg, meg, meg!" synes jeg veldig lite om. Se ellers Runes utmerkede innlegg. | |
| Per M | 2010-06-03 01:38 | |
![]() | Haha! Det er akkurat som skuespillere det! Se på meg! Se på meg! Se på meg! Mamma! Se på meg! pappa! Se på meg! Eller musikere! Se på meg! Se på meg! Se på meg!!! | |
| Per M | 2010-06-03 01:40 | |
![]() | Rettelse: Musikerene ville jo sagt: hør på meg! Hør på meg! Hør på meg! | |
| Kirsti | 2010-06-03 01:52 | |
![]() | Og du kjenner skuespillere og musikere i bøtter og spann, Per M? Eller er du bare misunnelig på oppmerksomheten de får? I motsetning til denne latterlige helten din, kan de i det minste noe. | |
| Per M | 2010-06-03 01:55 | |
![]() | Kanskje ikke i bøtter og spann, men i bøtter.... | |
| innocenta | 2010-06-03 08:56 | |
![]() | Enig med Kirsti, det er stor forskjell på å utføre en jobb, som skuespillere og musikere gjør, og å ødelegge andres fremføringer for å få oppmerksomhet. | |
| Per M | 2010-06-03 10:38 | |
![]() | Som sagt, de fikk en ny sjanse.... | |
| innocenta | 2010-06-03 10:45 | |
![]() | Jeg snakker ikke om det ene stuntet, men det han holder på med generelt. Det er vel verken første eller siste gang. | |
| Lynge | 2010-06-03 14:50 | |
![]() | Jeg trodde han var med i showet! Men den gang ei. Han har vel et Litt fo stort eksponerings behov. Men en trussel? tror nok ikke det. | |