Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 808

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
May Lene - Ikke medlem lenger2010-06-12 17:37
Antall innlegg: 614

Her unngås Vm- greia så mye som mulig. Har overhode ingen interesse av å se på det.

trymare2010-06-12 19:49
Antall innlegg: 871

Joda, du vil sikkert påstå at det jeg skrev var nerdefaktor. jeg er u enig, men men...

Jeg har lyst på sånn suksessforfatter medaljer, så da må man jo skrive innlegg i forumet! Denne gangen ble det fotball-vm jeg valgte å skrive om :-)

wstine - Ikke medlem lenger2010-06-12 20:05
Antall innlegg: 2369

Temaet er absolutt på sin plass!
Fotballpøbler = nazi light...

Jetskien - Ikke medlem lenger2010-06-12 22:27
Antall innlegg: 46

Skal slutte å se nå etter England kampen:(

veslefrikk2010-06-12 22:44
Antall innlegg: 144

Hvis du ikke liker fotball pga du ikke tåler feit mat, veeel, da er det ikke fotballen sin skyld.

Galois2010-06-12 23:10
Antall innlegg: 86

Fotball er helt greit det, men dette VM virker foreløpig som det klart dårligste jeg har sett. Kanskje det tar seg opp når Brasil og Spania får spilt litt.

England og Frankrike er ubegripelig dårlige. Argentina virker ok, men heller ikke mer.

trymare2010-06-12 23:25

En annen ting jeg ikke liker med dette VM-et, er at de arrangeres i Sør-Afrika... det landet har neppe råd til dette. Pengene burde heller gå til de svake i landet, enn til stadioner og alt det som skal til for et Fotball-VM...

Maten er bare krydder i det hele, selvom det kan se ut som i hovedinnlegget at det var det eneste negative.

innocenta2010-06-12 23:33
Antall innlegg: 186

tekopp: Jeg har heldigvis levd begge livene, så jeg kan dø lykkelig vitende om at fotball er fullstendig meningsløst når alt kommer til alt. :D (Men svette menn i shorts er selvsagt ikke å forakte.)

lenep2010-06-13 01:16
Antall innlegg: 97

Interessant innlegg... Fotball for meg er veldig todelt, vet ikke helt hva jeg skal vektlegge mest, faktisk.
På den ene siden fører denne idretten til utrolig mange positive opplevelser for voksne og barn. Følelse av mestring, tilhørighet, støtte og glede kombinert med sunn trening, frisk luft og reising til turneringer. Dette må da være noe vi alle ønsker og som jeg mener bidrar til en friskere verdensbefolkning.
På den annen side er dette en idrett som sliter med utrolig egositiske frontfigurer med alt for høye lønninger. Jeg blir uvel når 20 år gamle gutter uten utdannelse og arbeidserfaring kan tjene summer som andre aldri er i nærheten av å kunne oppnå, samtidig som det ser ut til at de tar dette som en selvfølge. Disse selvgode pjokkene bryr seg katten om klubben går konkurs så lenge de kan krafse til seg så mye som mulig. Snakk om lagfølelse!!

Rune2010-06-13 08:23
Antall innlegg: 110

Fotball-VM er alltid gøy og det er ikke gitt at man pøser på med junk-food og alkohol under kampene heller. Fotball har gitt meg mitt nest største øyeblikk i livet og selv om jeg ikke lever og dør med den lenger, så hadde livet vært ufattelig trist uten fotball.

Årets VM kan klare å bli helt ødelagt av den fordømte bisvermen av noen vuvuzelaer som gjør at man føler et kjempebehov for å skru av lyden på tv'n. Makan til til dusteinstrument å ha på en fotballbane, men det handler om forskjellig supporterkulturer og tviler vel på om jeg noen gang kommer til å like den afrikanske delen av den...

mumilein - Ikke medlem lenger2010-06-13 10:52
Antall innlegg: 192

Jeg skrur på etter kampen ;)

Wibecke - Ikke medlem lenger2010-06-13 11:11
Antall innlegg: 47

Jeg har helt frem til nå ikke vært noen fan av fotball, så begynte yngste datteren å spille ..... Overraskelsen var derfor stor når jeg oppdaget at inni meg bor det en meget ivrig supportermamma!
Kommer hjem fra hver kamp like hes som forrige gang.,
Jeg ser fortsatt ikke på fotball på tv, men kanskje jeg gjør det når datteren begynner å mase om å se på kamper?

Det jeg forsøker å si er at jeg forstår at man kan bli veldig engasjert i noe som interesserer en.

Man må bare ikke miste fotfestet helt, det blir litt for meg fortstt litt dumt når man ser voksne folk sitter å skriker seg hese , hopper og veiver med armer og ben i sin egen stue pga. et mål eller en tabbe etc. etc.

Det er bare et spill. Det jeg synes er trist med bla. fotball på proff nivå er jo at selve gleden over å sparke ball med gutta/jentene har blitt erstattet av prestasjonspress, fete kontrakter og skyhøye honorarer.

Jeg ser at hos noen mennesker er konkuranse instinktet så sterkt at det tar helt av, selv er jeg ikke så opptatt av å vinne men faktisk å være tilstede.

Godt vi ikke er like alle sammen og rom for å akseptere andres meninger må man ha.
Jeg sier ikke at man må forstå de som har ander meninger, men man skal godta dem.

Ha en flotters søndag, med eller uten fotball WM

innocenta2010-06-13 11:50
Antall innlegg: 186

Jeg skjønner godt at man blir engasjert når det er egne barn som spiller, men når det er overbetalte spillere som i grunnen ikke trenger å ha noen spesiell tilknytning til klubben de spiller for, eller andre lands landslag, da har jeg litt problemer med å forstå det voldsomme engasjementet.

Cheatah2010-06-13 11:57
Antall innlegg: 70

Wild guess. Kanskje det ikke er spillerene og deres personlighet som er det helt store?

Wibecke - Ikke medlem lenger2010-06-13 12:45
Antall innlegg: 47

Innocenta:
Du setter ord på mange av mine tanker rundt dette spillet ;O)

trymare2010-06-13 20:31

Prøvde å se på sånn VM-kamp idag. Holdt på å bli døv av de vuzelane eller hva de nå heter... herregud - er dette og bra underholdning for fotball-seere nå?! Det håper jeg virkelig ikke!!!

gompedyret2010-06-13 20:34
Antall innlegg: 4381

Trym Are: fotball.aftenposten....17 1948.ece

BettyBlue2010-06-13 21:11
Antall innlegg: 122

Jeg digger foppall VM av EN grunn, jeg kan spille ordspill så mye jeg vil, uten at gubben blir sur :)

:) :) :) :) Mer foppall på tv.. eller, helst ikke. Får litt vondt i hue av den summinga fra tribunen og av mann og barn som kommenterer så høyt at en skulle tro de trodde spillerene hørte dem... hehe

Sander1232010-06-13 22:10
Antall innlegg: 157

Bare håp at Norge vinner du men de er nemlig ikke med i kvallikken! Haha!

Gardinstang2010-06-14 03:03
Antall innlegg: 59

At folk springer frem og tilbake etter en ball med den hensikt å få den inn i et nett inneholder vel strengt tatt mer strategi og handling enn enn fyr som skal løpe 100 meter med tunga hengende etter seg for å komme før sidemannen over den hvite linja? sist jeg sjekka så gjør de ikke stort annet på en friidrettsarena enn å kaste, løpe eller hoppe.. Forøvrig finnes det også rekorder i fotball, om dette skulle være uklart..

Dessuten, han derre Martin Gamt(Morten Gamst Pedersen) skal ikke klandres for at han har gjort penger på å drive med det han liker.. Pengestrømmen i fotballen skyldes den store interessen.. Noen hevder at de ikke gidder å se på overbetalte fotballstjerner, men jeg kan nok garantere at flesteparten av disse gjerne ser en god film. Jobben med å pugge noen linjer og lære seg å gråte på kommando er vel neppe hardere enn jobben for å bli en internasjonal fotballstjerne?

For min egen del, synes jeg det er helt greit at folk ikke liker fotball. Alle har forskjellige interesser. Dog, spar meg for sytinga over at det er så mye fotball rundt dere, jeg sliter med å forstå hva man vil oppnå med dette.. Ingen tvinger fotballen på dere, dere er ikke nødt til å lese sportsdelen av avisa, eller se på tv..

Men til alle andre fotballinteresserte, kos dere videre med VM! Til dere andre, gå tur, dra på fisking, se en film eller spill ordspill til den store gullmedaljen :)

Jeg gleder meg allerede til nye spennende fotballkamper i morgen, med en iskald øl i hånda!

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?