Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bjornary | 2010-06-17 00:05 | |
![]() | det er cola :) | |
gompedyret | 2010-06-17 00:23 | |
![]() | Kanskje du hadde vært friskere i dag om det var en jäger i stedet. ;) | |
Tedh - Ikke medlem lenger | 2010-06-17 08:39 | |
![]() | Gjennomtenkt det Glory m gjennomtrekk. Har du sov i ro i øra og i tillegg holder deg unna rumba bar, kan man gå en trygg sommer i møte:) Men kan kanskje dra på meg en hoste m vilje, for så å missbruke overnevnte medisiner Gompe. Nevner Cognac i samme slengen:) | |
bestemormor | 2010-06-17 11:53 | |
![]() | Jeg lærte i min tid at forkjølelse og influenza vil vare ca 14 dager ubehandlet, og med behandling tar det ca 2 uker å bli frisk. Så det så... Hostesaft smaker kjempegodt, men virker bare dersom den inneholder stoffer som hemmer hosten. Og hvem vil beholde alt det gørrete slimet nedi luftveiene så lenge som mulig? Få det opp! Man blir ikke forkjøla av å ligge med rumpa bar, med mindre noen da injiserer virus i den. Man kan ramle i vannet på nordpolen i 20 minus og ikke bli det spor forkjøla etter å ha åla seg klissvåt over isen i 2 timer etterpå. (Dvs dersom man da ikke har et virus i kroppen...) God bedring, hilsen bestemor som har vært knalldårlig i 6 dager ( første uke unnagjort; hurra!) | |
Oheidia | 2010-06-17 12:05 | |
![]() | Vask hendene ofte for ikke å bli smittet. Veldig vanskelig å unngå smitte når man har små barn som går i barnehage. De kommer hjem med alt mulig og som forelder er man jo bortpå dem og susser og koser og tørker snørr og alt mulig annet rart. Ellers må man nok bare ta tiden til hjelp, tror jeg. Er veldig lite forkjølet når jeg tenker meg om men nå er barna ferdig med barnehagestadiet for lengst. Tror det er den største forskjellen jeg! | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-17 15:50 | |
![]() | Rumpa Bar ligger like ved Asylet. Bedre med ordspillnerdevirus enn de fleste andre virus. Ikke gå feil i morgen, folkens :) | |
Torill | 2010-06-17 16:07 | |
![]() | Tror det er mange som synes det skal bli kjekt å treffe den mystiske på Asylet. Eller har du tenkt å gå feil denne gangen også? | |
bestemormor | 2010-06-18 12:02 | |
![]() | skjønner ikke dette med et asyl oppi forkjølelsen?.. asyler var jo en gang i tiden for tuberkuløse; " Kvitgårdan" som vi sa i Trøndelag. De var store, hvitmalte og lå langt inni skogen- langt unna folk som kunne smittes ( så akkurat det tangerer jo virusdiskusjonen). Senere- da tuberkulosen var på retur- ble det jo "sinnsyke-asyler" der i stedet, som psykiatriske sykehus ble kalt den gang. Men- hvorfor skal de som spiller ordspill/kan noe-ikke kan noe om forkjølelse/ er forkjøla legges inn på asyl nå?? | |
nalo | 2010-06-18 13:56 | |
![]() | Alt asyl-snakket har vel noko med at det skal vera ordspilltreff på utestaden Asylet i kveld å gjera? Elles er eg smått fornærma over at kommentaren om å ligga med rumpa bar har fått så stor merksemd, medan mitt forsøk på å koma med litt vestlandshumor oppi det heile, vert fullstendeg ignorert. For "ein forkjølelse får dei ikkje te' å gjera noko me' ", så sant som det er sagt. | |
jeykz | 2010-06-18 14:37 | |
![]() | Cola hjelper mot alt! Har selv hatt halsbettenelse og sliter med hoste, tett nese og nyser en del. Derfor jeg taper ordspill en del i det siste! | |
nabodama | 2010-06-18 15:58 | |
![]() | Den forkjølelsen som går nå er ekstra plagsom ! har hatt den i 2 uker nå (kanskje håp om at den går over i dag ?) og kan ikke huske å ha vært så dårlig på årevis. Og hosten - ja den er saftig og river skal jeg love !! Slapp og elendig - orker knapt å flytte bokstavene ut på brettet gitt .... Ønsker alle god bedring enten de har ligget med rompa bar eller ikke :) | |
ello | 2010-06-18 20:56 | |
![]() | Av alt som ikke hjelper, er kojnakk det mest brukte. | |
stalljenta12 - Ikke medlem lenger | 2010-06-18 21:16 | |
![]() | takk for rådene er kraftig forkjølet atshoooooooo | |
jeykz | 2010-06-18 22:04 | |
![]() | prosit | |
AaseB | 2010-06-18 22:26 | |
![]() | Cola vil nok virke mot forkjølelse (og emaljerte tennar) om du drikk ei stor flaske over ein periode på 14 dagar, ja. | |
JRBlund - Ikke medlem lenger | 2010-06-18 22:29 | |
![]() | Sant at konjakk ikke virker, men det er jo mer gøy å være syk da ...? | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-19 10:29 | |
![]() | Nalo: Forklaringen er at vi har litt enkel form for humor. Barnlig, kan man kalle det :) | |