Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 527 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
mysteria - Ikke medlem lenger | 2010-06-19 17:51 | |
![]() | nici: jeg ser i profilen din at du er veldig ung. Derfor: husk at det er "gamle" folk de som uttaler seg her. De mener ikke å være sure, men skriver til deg som om du er voksen. Ta det som en kompliment: du er en av gjengen :) | |
Pappi | 2010-06-19 23:30 | |
![]() | Nå må du ikke ta helt av her, Nordavind. Noen er yngre enn deg, og kanskje da også ikke like erfarne med forumer. Du må gjerne snakke til folk på en mildere måte, spesielt barn. For å gi deg litt perspektiv så er det ikke "skikkelig, veldig, ENORMT irriterende" at han bruker flere innlegg. Da finnes da langt mere alvorlige hendelser her i verden som kan få denne beskrivelsen istedefor. Så, ta det rolig, og kanskje ta ditt eget råd... Ta deg en tur ut :) | |
nici | 2010-06-20 08:16 | |
![]() | ok jeg skal slutte og skrive så mange innlegg etter ver andre | |
Red - Ikke medlem lenger | 2010-06-20 10:05 | |
![]() | Hvor i forumreglene står det at innlegg ikke kan deles opp,Nordavind? Og hvor surmaget går det an å bli??? Bare fortsett og skrive så mange innlegg du vil,Nici...og lykke til med å finne gode spill... | |
Nordavind | 2010-06-20 13:32 | |
![]() | Det var da svært. Om jeg virket krass, var ikke det meningen. Jeg ønsket bare gjøre brukeren oppmerksom på noe. @Pappi: Jeg bruker ikke irriterende om noe alvorlig. Mygg er også og skikkelig, innigranskuen irriterende når jeg går i skogen. @Red: Det kan fint gå under både spamming og bumping. Surmaget er jeg aldri. Kan vi nå holde oss på topic igjen? Takk. @nici: Jeg glemte å nevne to spill i lista mi. De er ikke like bra, men ofrtsatt underholdende: - Vexx - Scaler | |
nici | 2010-06-21 08:14 | |
![]() | har ikke hørt om noen av de untatt ratchet og clank spillene | |
nici | 2010-06-21 20:27 | |
![]() | er det noen data-spill da??? | |
nici | 2010-06-21 20:28 | |
![]() | på nettet ikke kovver spill | |
nici | 2010-06-21 21:08 | |
![]() | eller nintendo ds spill | |
gompedyret | 2010-06-21 21:27 | |
![]() | Nici, du lovet nettopp å ikke skrive så mange innlegg etter hverandre, men nå glemte du deg igjen. Prøv å vente litt og tenk nøye etter før du trykker på 'send'-knappen, så blir det enklere å samle det du skal skrive i én post. | |
nici | 2010-06-22 18:27 | |
![]() | ja jeg skal prøve | |
fredly | 2010-06-28 19:54 | |
![]() | Et tips kan være å prøve noen spill der du skal være utendørs. For eksempel "klatre i tre"-spillet. Der klatrer du opp et tre, så høyt du tør/det går an. Har du to trær kan du klatre om kapp med en kompis! Det minner litt om Nintendo wii, bare at treet er hardere, det er farligere, du får mer frisk luft og du trenger ikke kontroller i handa. Med andre ord, det er ekte. Andre bra spill er frisbee, crocket, fotball og badminton. Go for it! liker liker liker | |
nici | 2010-06-29 18:54 | |
![]() | Er det fler playstation2, data spill??? | |