Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 419

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
kinelolie2010-07-02 00:04
Antall innlegg: 29

hehe, funker dagen derpå ja... eller med 3 i promille!

men kun fiskeburgeren eller chili cheese greia :P

Tweedygirl2010-07-02 00:42
Antall innlegg: 293

Liker veldig godt maccern mat, men trr det kommer av at jeg ikke har det tilgjengelig til vanlig her jeg bor. Så når jeg kommer til "stor byen" så er det rett på maccern.. :P

Fiskemann2010-07-02 00:54
Antall innlegg: 135

hm...igjen til mitt poeng. Alle spiser på McD - ikke flaut å innrømme det. Men morsom lesning.

roannima2010-07-02 01:23
Antall innlegg: 302

mcd er langt ifra god...... men, derimot burger king dagen derpå når blodet er delvis edru - d er godt d! :-)

akric2010-07-02 01:30
Antall innlegg: 455

Enig!
Mac Donalds er IKKE godt, og har ikke med snobberi å gjøre. Ekkelt og slintrete kjøtt, tørt brød uten sesamfrø, og en slags uspiselig "ost". Burger King er rene Bagatelle i forhold - og smaker, som roannima sier, nydelig dagen derpå:-)

roannima2010-07-02 01:36
Antall innlegg: 302

og en grusom "dressing"..... heia burger king :-)

anino2010-07-02 08:59
Antall innlegg: 196

Jafs har god mat *nam*

darksome2010-07-02 10:25
Antall innlegg: 145

foretrekker BK framfor McD ja... men siden det ikke er noen BK her, bare TO McD, blir det som regel mat derfra på fredagen... (jobben spanderer 8) )

May Lene - Ikke medlem lenger2010-07-02 11:54
Antall innlegg: 614

EEEEEEEEEEElsker mcdonalds og burger king jeg..

Summer772010-07-02 13:03
Antall innlegg: 56

Trykker gjerne ned en MCD-burger når jeg er i byen, jeg. :D

Torill2010-07-02 13:14
Antall innlegg: 3664

Jeg har prøvd. Isen er faktisk ikke så verst. Til den prisen. Alt det andre jeg har prøvd er verst.

sarita2010-07-02 14:28
Antall innlegg: 104

McDonalds er som et one night stand. Virker som en god ide, men gir alltid en dårlig ettersmak....

Summer772010-07-02 14:42
Antall innlegg: 56

hahaha, Sarita! :O)

Ashtray802010-07-02 15:08
Antall innlegg: 28

Synes BK sin mat smaker bedre, men isen på MCD er god... Kan jo lure på hva de tilsetter maten, når de ansatte bruker milkshake som gulvvask...

jeykz2010-07-02 15:58
Antall innlegg: 346

Har ikke spist på BK på mange år, jeg var kanskje 7 eller 8 år..

Duppedingser2010-07-02 16:27
Antall innlegg: 467

Det er ikke noe sjokk for noen at McDonalds er populært. At McDonalds stadig ekspanderer og dukker opp som paddehatter i byer og tettbebygde strøk er noe man absolutt legger merke til, takket være overdreven bruk av gult og rødt toppet med en klovn, da snakker vi markedsføring.

Så hva er det med dette produktet? Om det var slik at hovedsaken var å tilfredsstille sulten så hadde nok flere kanskje valgt noe sunnere. Man søker en tilfredstillelse i denne burgeren, på samme måte som om man skeier ut på en skikkelig resturant. Men på McDonalds er det egentlig likegyldig om man går sammen med noen slik som man gjør på en fin resturant. En helt vanlig person vil også velge McDonalds av økonomiske grunner. Man kan få mange burgere tilsvarende en 3-retters og også gjenta nytelsen flere ganger. Og man får altså en liten opptur av å sitte der, alene også, pakke ut denne burgeren, ta først en liten munnfull for så å gape alt man kan og bite av 1/4. Burgeren er magefull i løpet av noen få minutter. Da er man happy, slurper resten av brusen eller milkshaken og lar noen få pommes frites ligge igjen neddynket av ketsjup. Humøret er på topp iallefall i 20 minutter til, 1 time senere er man sulten igjen. Mat er ikke alltid mat. Mat er også dop! Ofte vet man ikke når man krysser den grensen. Når man spiser Junkfood skjer det en del ting i hjernen som kan sammenlignes med å bruke dop. Det kan nok skje med mange typer mat, men fastfood har en egen evne til å få folk hekta. Kombinasjonen med cola er reneste partydopet. I USA viser det tydeligere at en stor del av befolkningen har et usunt forhold til mat.

Og i disse tider, hva er det man skal bevise for eller imot hele tiden? Trenger man virkelig bevise at regnskogen minker? Trenger man å bevise at karakterer og konsentrasjonen på skolen er avhengig av et sunt kosthold får å holde et høyt nivå?

Sydsklie2010-07-02 16:28
Antall innlegg: 703

Hvorfor gir en one night stand dårlig ettersmak Sarita? Hvis to (evt fler) uforpliktede mennesker ønsker å fyra av noe steam uten forpliktelser er jo en ONS sufferent.

McD er helt grei vomfyll. Men enig med mange andre her at jeg synes BK er bedre.

Duppedingser2010-07-02 16:29
Antall innlegg: 467

restaurant, selvsagt

tante g2010-07-02 17:11
Antall innlegg: 94

Jeg tar gjerne ei pølse med lompe på Statoil, eller en kebab fra et "telt", men jeg setter ikke mine ben på McD. Der går grensa. Ikke er det mat, og ikke er det godt.

Fiskemann2010-07-02 19:36
Antall innlegg: 135

Igjen til mitt poeng. Alle liker og spiser på McDonald´s. Enkelte "hyler" allikevel ut at det ikke er mat o.l.

Hvordan kan et av verdens største varemerker ikke servere et godt produkt? Man velger da hvor man vil spise og de aller aller fleste velger McD.

Uansett må man ikke glemme at noen faktisk ikke liker hamburgere generelt og andre liker kun å gjemme seg bak billig retorikk og liker å sitte i sofaen og tro at de skal redde verden med utdaterte fraser fra 80-tallet.

I kveld blir det BigMac!! Så vidt jeg vet - verdens mest solgte hamburger :)

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?