Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 492 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
sølvsøyle - Ikke medlem lenger | 2010-07-24 14:11 | |
![]() | Sende upassende meldinger til læreren sin ved hjelp av kompiser sine telefoner. | |
Tengil | 2010-07-24 15:20 | |
![]() | hvis man er på fest på hotellrom så er dette et lite knippe med det mest idiotiske man kan gjøre: 1. Bråke så mye at man får klage fra naborommene. 2. kaste tomflasker ut av vinduet på tilfeldig forbipasserende. 3. ha løpekonkurranser i gangene 4. løpe rundt i boxer i gangene 5. banke på de andre romdørene for å spørre om dem har fest eller om man kan få tømme minibaren deres 6. Flytte rundt på hotellets inventar i gangene. 7. Fylle heisene med møbler, søppel etc. 8. Barrikadere andre roms dører med møbler, tøytraller etc. 9. Sovne på sitt eget rom med døren åpen (da er det fritt lende for andre fulle gjester å komme seg inn å tømme mini-baren) 10. Gjøre sitt fornødne igangen og skylde på at det var kø til toalettet på det hotellrommet man er på fest på. | |
Klaas Snoek | 2010-07-24 15:25 | |
![]() | Låse seg inn på et rom med vertens kjæreste / kone ? | |
Tengil | 2010-07-24 15:28 | |
![]() | Klaas, da har vi punkt 11 klart ;P | |
Klaas Snoek | 2010-07-24 23:00 | |
![]() | Been there, done that ! | |
Lille-fix | 2010-07-25 02:36 | |
![]() | Klaas da! | |
Tengil | 2010-07-25 02:51 | |
![]() | Flinke Klaas :) | |
Anja83 | 2010-07-25 20:29 | |
![]() | Putte hele huet og store deler av overkroppen inn i tørketrommelen, for så å sitte bom fast! Jeg har en kamerat som faktisk klarte dette etter han kom hjem fra fest. Heldigvis var romkameraten hans hjemme og fikk filma hele greia. Jeg har aldri ledd så mye som da jeg så den videoen! Han satt fast ganske lenge, og kamraten klarte ikke å få han løs, så brannvesenet dukket opp med to sterke karer for å dra han løs. Heller ikke de klarte å få han ut, så de måtte klippe av han trøye og smøre han inn med olje (alt dette ble også filmet). Ting tok såpass lang tid at min kjære kamerat ble tørst inni der. Da ga brannmennene han drikke gjennom et langt sugerør. Hahahaha! Og underveis tok faktisk brannmennene bilder av det hele med sine mobiltelefoner. Gjett om det var det kuleste som hadde skjedd på jobb på lenge! Med nok olje, klarte de å dra han løs, og alt endte godt. :):):) | |
hjelp - Ikke medlem lenger | 2010-07-25 21:37 | |
![]() | etter å ha jobbe i mange år i hotellbransjen, har jeg vel sett det meste. Det verste må vel være han som kom i baren med smekken åpen og "utstyret" hengede ute | |