Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 492 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Glory | 2010-07-29 04:10 | |
![]() | Må nok si meg enig med sommerfugl i at kjærligheten overvinner alt, og at det beste er å gjøre noe med måten du møter utfordringen på (handler ikke om hvordan du har det - men hvordan du tar det). MEN - jeg har veldig stor forståelse for problemet. Jeg kjente meg veldig igjen her. Og her er det ikke bare én mobil som ringer/slumrer, men FIRE (mann og tre døtres) når jeg er den eneste som ikke skal opp og som ikke har fått sove om natten. Samtidig kjenner jeg meg veldig igjen i behovet for å slumre, også, selvom det egentlig ikke er en veldig effektiv/god måte å gripe an trøttheten på. Separate soverom er ikke enkelt. (Det er vanskelig nok som det er å finne hus med eget rom til alle i en fam på fem.) Dessuten hører man jo ringingen uansett, skulle jeg tro, i en slik situasjon (enhver lyd blir jo mangeforsterket, synes det som etter en søvnløs natt). Og kosehumør er man IKKE i etter å ha ligget og vridd seg irritert hele natten (og event hørt på sidemannens snorking i tillegg)! Men som sommerfugl kanskje allerede har antydet mener jeg likevel det må være opp til deg (og meg) å velge vår reaksjon (på tross av at alt inne i deg sier GRRRR akkurat da), og ta hensyn til de som skal opp, heller enn at de skal ta hensyn (selvom du ikke har sovet) til deg. Det er jo ikke makens feil at du ikke har sovet, heller - selvom han snorker. Lykke til! | |
BassBjørn | 2010-07-29 04:56 | |
![]() | Jeg snorka som en DIGER gris..... vanvittig høyt .. Ble dulta i gjennom hele natta, men av og til fordi jeg slutta å puste også. Nesten greit det, for da kan en ikke snorke samtidig :-) Men jeg fikk operasjon. De fjerna mandlene, høvla ned drøvelen og sydde opp mykganen. Så nå snorker jeg fint lite, bare når jeg ligger på rygg. Men nå er det kona jeg våkner av. Hun har tatt over den jobben med snorkinga, og hun snorker til dels høyt hun også.... Noen må holde liv i luftsirkulasjonen på soverommet, ser det ut til. Og av og til er det greit å gå og legge seg på sofaen, bare for å bli uthvilt selv. Ikke alltid det hjelper med å dulte i, eller forsøke andre ting. | |
mannmann | 2010-07-29 12:54 | |
![]() | Sov i samme rom som Hans-Wilhelm Steinfeld en gang. Etter det har jeg fått en enorm forståelse for de som har snorkende partnere... | |