Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 645 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2010-09-09 07:18 | |
![]() | Livet som Fantomet går videre. Må dessverre til sykehus for undersøkelse pga mulig soppforgiftning. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-09-14 05:25 | |
![]() | Nå er jeg dritlei den blå Fantometdrakta. Den brennes opp når vintern kommer. Fantomet goes normal. Må vist skaffe meg briller da synet begynner å svikte. Er blitt tilbud engasjementstilling i FN der jobben går utpå bekjempelse av mafiakriminalitet verden rundt. Dog vet jeg ikke om en skrivebordsjobb er noe for meg. Skal fremsette krav om brukt av trimrom og jogging i byen i arbeidstiden, så får vi merke responsen på det. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-09-14 22:54 | |
![]() | Ja da har jeg sagt ja til stillingen som agent i FN på kontoret for bekjempelse av global mafiavirksomhet. Fikk frynsegoder som 2 timer trening i arbeidstiden hver dag , en rød jaguar, egen leilighet i byen og hesten min Hero får holde til på en egen bondegård i utkanten av byen. Årslønn 150.000 USD. Jobber tett sammen med CIA og noe med FBI. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2010-09-14 23:32 | |
![]() | Snakker du med deg selv USA? Tråden begynner å ligne en blogg syns jeg.... :-) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-09-21 01:55 | |
![]() | Som Fantomet så har vi lang tradisjon med å informere folket. Nå viser det seg at Russlands Statsminister og tidligere president Vladimir Putin er sterkt involvert i den russiske mafia. Dette er nyheter som vil utkomme globalt om noen en god del år. Fordelingen av oljerikdommene i Russland er basert på kriminalitet og mafiavirksomhet med grener til journalistdrap og narkotikaomsetning. FN arbeider for å forhindre videre statslederskap. | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-12-25 10:13 | |
![]() | Ikke akkurat noe slenging av kroppen i jungelens lianer i disse juledager.... (Man vil jo ikke gå Tarzan i næringa heller....) Nei, det har vært spist 1 kg ribbe til hver middag, så vekta har gått opp 5 kg bare siste 2 uker. Holder meg litt i form med benkpresstrening, og har ikke drevet på med noe tradisjonel Fantometaktivitet på lenge.... | |
LaBarca | 2010-12-25 18:52 | |
![]() | Hva med å kontakte Devold eller Dovre. De lager sikkert ny drakt til deg i moderne fiber som puster :-) | |
USA - Ikke medlem lenger | 2010-12-25 19:59 | |
![]() | ja, det var en fin draktide. Gretha Nilsson er satt på saken. | |
Jerry1 - Ikke medlem lenger | 2010-12-31 11:12 | |
![]() | Fantomet ja. Lenge siden jeg kjøpte et Fantometblad, men leste disse en del i ungdomsårene og var medlem i Fantometklubben og det er vel man vel ennå ? | |
Enny | 2023-06-12 06:46 | |
![]() | Lurer på hvordan det går med deg nå Fantomet ? Du har jo blitt 13 år eldre siden du postet dette . | |
Spar - Administrator | 2023-06-12 18:21 | |
![]() | "Brødrene" USA, Jerry og Ennys liv som Fantomet ;-) | |
Enny | 2023-10-15 05:52 | |
![]() | Guran har begynt å dyrke ananas. | |