Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 652 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
meisa | 2010-08-25 17:35 | |
![]() | Digresjon: Det heiter sjølvsagt sjølvsagt, ikkje selvfølgeleg! | |
Torill | 2010-08-25 18:55 | |
![]() | Tida har pappkrus! | |
Torill | 2010-08-25 18:56 | |
![]() | Tide mener jeg. | |
taterjenta | 2010-08-25 21:33 | |
![]() | Enig med Fiskemann. Best å kontakte kirken.no | |
miamaria | 2010-08-25 23:38 | |
![]() | nå grumses det opp dunkle minner fra en svunnen tid.... sommeren da jeg var 16 bodde jeg og en venninne hjemmefra for første gang og jobbet på et sommerpensjonat. stedet var av de bedre og rådde over en aldeles stilig og elegant gammel trebåt (sjalupp?), ganske stor,til å bringe de fasjonable gjestene hit og dit i skjærgården. vertinnens sønn ble selvsagt vår lydige slave i løpet av kort tid og tok oss med på båtturer på felles frikvelder. en kveld var vi på et meget sjønært og kjent spisested, og vi jentene fikk beskjed om å stappe minst ett ølglass hver innenfor bukselinningen, under de romslige strikkegenserene våre. manøveren skulle helst gjentas! slik ble det. båtens barskap trengte påfyll av glass! på hjemveien fikk vi flere passasjerer med, de var ikke aldeles tørrlagte. da vi så kom til brygga ved pensjonatet presterte den ene av de fuktige passasjerene å tråkke oppå båtens barskap da han skulle i land. det ble en slags twin-tower-effekt, alt i tre hyller ble ødelagt! | |