Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 820

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nordavind2010-09-10 02:41
Antall innlegg: 167

Teleportører finnes faktisk. Dog, så langt har de bare klart å teleportere et foton. Mennesker er litt mer komplekse enn et enkelt foton, så vi må nok vente litt før vi kan reise slik. Men joda, jeg stemte på denne jeg og.

innocenta2010-09-10 06:51
Antall innlegg: 186

Jeg syns de jobber lovlig sakte med dette, Nordavind.

Bakerboy2010-09-10 09:03
Antall innlegg: 223

Hva med en universal nøkkel? En nøkkel hvor du låser din egen dør, låser opp igjen og vips så er du der du ønsker å være. f.eks besøke foreldre el venner. Men huske seff å si fra før du dukker opp i huset:P Kanskje og butikken el fornøyelsespark, komme inn gjennom døra:P

JamesO - Ikke medlem lenger2010-09-10 11:38
Antall innlegg: 2649

For noen mennesker er det en realitet å reise hvor de vil og nesten når de vil der også mulighetene for å reise i tid relatert til den fysiske dimensjon til en viss grad er tilstede. De fleste mennesker som har slike egenskaper prater aldri om dette til andre.

Les f.eks. Agneta Uppmanns bok. "Ut av kroppen" eller Robert A Monroes bøker. Disse leste jeg for mer enn 15 år siden.

May Lene - Ikke medlem lenger2010-09-10 13:40
Antall innlegg: 614

HAHAHAHHAA

Nordavind2010-09-11 05:45
Antall innlegg: 167

innocenta, om jeg husker riktig så vil mengden informasjonen vi trenger for å ta et øyeblikksbilde av et menneske (enkelt sagt alle atomer vi består av og nøyaktig posisjon de befinner seg relativt til hverandre i et helt bestemt øyeblikk) være så stor at selv på dagens raskeste fiberbredbånd ville ta sånn 1,5 millioner år å overføre denne. Pluss minus noen sekunder.

Så selv om vi faktisk klarer fange nuet av et menneske, og kunne fysisk overføre dette, vil det nesten alltid være raskere å gå dit :)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?